Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Willy Deinum

Prachtig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Liefdevolle benadering van de trainer en de oprechte belangstelling.
Liefdevolle benadering van de trainer en de oprechte belangstelling.
Silva is een methode mij bewust heeft gemaakt van de kracht van gedachten. Vanaf die tijd besef ik hoe goed het is om positief te denken.

Heeft u tips voor ons?

Ga zo door. Deel misschien voor de PR flyers uit aan de cursisten/herhalers, zodat zij deze kunnen verspreiden.

Fantastisch

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het is een kinderlijk eenvoudige manier om je brein zelf positief te herprogrammeren. Wie wil dat nu niet?

Heeft u tips voor ons?

Een iets minder rumoerige trainingslocatie. Als ik de juiste plek spot, laat ik het weten

Angela

Magisch.

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Enthousiaste en liefdevolle manier van uitleg en begeleiding van coach. Het is zó toegankelijk voor iedereen en je pikt er uit van voor jou bestemd is.

Ga vooral zo door!

Ilona van der Kley

Geweldig!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Landa is heel enthousiast en weet de stof heel goed over te brengen

vooral doorgaan

Marnik

Fantastisch!

Henry Vervuurt

Fantastisch.

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De tijd die genomen wordt voor elk persoon bij vragen. Iedereen zijn of haar zienswijze mag hebben zonder oordeel des persoon.

Margreet

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Dat je veel op een positieve manier kan oplossen

Gemma

Overweldigend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De cursus heeft me handvaten geboden voor het bereiken van verschillende doelen voor 2016. Ik wilde meer energie, rust, zelfvertrouwen, contact met mezelf en vooral een manier om dat te kunnen... De cursus heeft me handvaten geboden voor het bereiken van verschillende doelen voor 2016. Ik wilde meer energie, rust, zelfvertrouwen, contact met mezelf en vooral een manier om dat te kunnen bereiken. Ik heb de manier gevonden en kan dit zelf uitvoeren elke dag. Het is een heel bijzondere training waar ik met veel plezier op terug kijk. Bedankt! P.S. De lunches waren heerlijk elke dag!

Ga vooral zo door!

Natascha Petrecchia

Lifechanging

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De overtuiging om te geloven in jezelf is fantastisch. Daarnaast is Landa een heel fijn persoon om naar te luisteren. De cursus heeft mijn leven veranderd en verrijkt!

Heeft u tips voor ons?

De groepen misschien kleiner, het 1e weekend vond ik de grote groep erg lastig.

Juul Mulder / Juul Unlimited

Boeiend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Veel oefenen, veel enthousiasme, veel voorbeelden

Heeft u tips voor ons?

Eindigen met een overzicht van welke technieken je het beste waarvoor kunt gebruiken. Dat overzicht ben ik nu een beetje kwijt.