Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

willy deinum

Liefdevol/oprechte aandacht

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Oprechte en persoonlijke aandacht en betrokkenheid. Open en ontspannen sfeer, doelgericht.

Mooie locatie en de lunch als onderdeel van een dag cursus is een mooi en heerlijk concept.

Ook de kwaliteit van de koffie, echt heerlijk, net als bij de lunch : kwaliteit gaat voor kwantiteit klasse.

Geweldig ga zo door.

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De oefeningen tijdens de training

inspirerende video's tonen

Mind!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Werkboek vond ik echt goed.
Alpha en theorie werd goed afgewisseld.
Lunch, gastvrijheid helemaal top!
Landa is erg inspirerend en open. Mooie en pure vrouw!

Spiegel in de WC
Tips voor hotels in de buurt en tips voor restaurants in de buurt.
Toch een kennismakingsmoment aan het begin (of aan de hand van een Silva methode)
Spiegel in de WC
Tips voor hotels in de buurt en tips voor restaurants in de buurt.

Verwijzing naar een literatuurlijst, leuke en nuttige filmpjes op youtube

Een 'Silva' vakantie! Een week ergens in Spanje of waar dan ook.

Verrijking

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Wat een mooi mens is de trainster! Dat alleen al inspireert. Verder is het fijn om het ooit geleerde verder uit te diepen en nieuwe creativiteit aan te boren.

Heeft u tips voor ons?

Ga zo door: beter en beter....

Remco Boerma

Empowerend!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Congruente cursus, gaat door op waar de basis cursus ophoud. Is vernieuwend en licht aangepast aan de nederlandse markt. Geen overdreven Amerikaans gedoe dus, maar wel een gezellige feestelijke... Congruente cursus, gaat door op waar de basis cursus ophoud. Is vernieuwend en licht aangepast aan de nederlandse markt. Geen overdreven Amerikaans gedoe dus, maar wel een gezellige feestelijke stemming.

Die lunch he! BRILJANT!

Joep van der Pol

Super

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Te veel om op te noemen. Iedere keer wanneer ik een Silva training volg is het een openbaring en beloof ik mijzelf om dit dagelijks toe te passen. Helaas doe ik dit (nog) niet genoeg.

Niet stoppen :-)

Een rijke ervaring

De diepe ontspanning

ga zo door

Monique Elias

Bijzonder

Welke sterke punten heeft u ervaren?

met betrekking tot de cursus; de cursus wordt met hart en ziel gegeven! fantastisch, zoveel zorg en liefde, ook de zorg voor de innerlijke mens met de heerlijke ook zo met zorg en liefde... met betrekking tot de cursus; de cursus wordt met hart en ziel gegeven! fantastisch, zoveel zorg en liefde, ook de zorg voor de innerlijke mens met de heerlijke ook zo met zorg en liefde klaargemaakte lunch. Dank je wel Landa en Erwin.
Voor mij persoonlijk helderheid in een beperkende overtuiging! heerlijk om die overboord te gooien :) was echt een eye opener. Ik hoef niet te kiezen, ik kan voor beide gaan!

Heeft u tips voor ons?

Ik zou nog meer vertrouwd willen raken met het zelf oefenen. Misschien nog extra oefening tijdens de cursus? Maar dat is nu aan mij om het geleerde in de dagelijkse praktijk te implementeren.

marieke verdenius

Doeltreffend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Prettige afwisseling in leren en plezier. Betrokkenheid van andere deelnemers bij elkaar heel groot.

Heeft u tips voor ons?

meer workshops aanbieden :)