Kwaliteit & inzet trainer

Meer locaties in Nederland

John Strous

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Tops: De eigen overtuiging van de trainer is voelbaar. De souplesse waarin Landa met de groep omgaat is weldadig. De luch is met liefde en aandacht bereid en geserveerd en dat proef je. Het... Tops: De eigen overtuiging van de trainer is voelbaar. De souplesse waarin Landa met de groep omgaat is weldadig. De luch is met liefde en aandacht bereid en geserveerd en dat proef je. Het voortdurend wisselen van plaats maakt dat het snel een groep kan worden, waarin iedereen in iedereen geïnteresseerd is.
Bedankt, John

Heeft u tips voor ons?

Soms vind ik de succes verhalen erg nadrukkelijk, terwijl eigen ervaring zeker zo belangrijk is, want daar kun je aan groeien en het zelf toepassen. Ik zou de voorbeelden niet uit de mouw kunnen... Soms vind ik de succes verhalen erg nadrukkelijk, terwijl eigen ervaring zeker zo belangrijk is, want daar kun je aan groeien en het zelf toepassen. Ik zou de voorbeelden niet uit de mouw kunnen schudden, maar meer tijd aan eigen ervaring is iets dat ik echt meeneemt naar huis. Er is absoluut aandacht voor, maar ik geniet daar het meeste van.

Fieke v.d.Maarel

Openbaring

persoonlijke aandacht

Masja

Gaaf

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Zeer toegankelijk, praktisch en toepasbaar.

Joska Erkens

Bijzonder

Welke sterke punten heeft u ervaren?

de sfeer en openheid naar elkaar toe, voelde als een warme energie-deken

Heeft u tips voor ons?

de oefeningen op CD (maar daar wordt aan gewerkt)

Super

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Zelfvertrouwen en beter begrip hoe intuïtie werkt ik verwacht met oefenen meer resultaat te bereiken

Cees

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Toegankelijkheid en toepasbaarheid van de stof (training) - Openheid van ALLE deelnemers om "te delen"
Uitstekende lunch iedere dag

Ga zo door!

Mechelien van Gaalen

Héél bijzonder

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Persoonlijke aandacht van trainer. Idem voor en door deelnemers onderling. De heerlijke lunches.
Mbt de cursus: de wonderbaarlijke resultaten bij de effectieve zintuigelijke projectie bij praktijkgevallen.
Het handboek, zodat je alles nog eens kunt teruglezen en oefenen.
De 'na-communicatie' waarbij ook foto's en extra oefeningen worden gegeven.

Heeft u tips voor ons?

Na de vele voorbeelden, de oefeningen wat rustiger toelichten/uitleggen

Bauke Geersing

Indrukwekkend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heldere aanpak; inzicht in grote belang van harmonie tussenbeide hersenhelften; evenwichtige behandeling van 'theorie' en praktische oefeningen; uitstekende sfeer die sterk bevorderende werkte.

Heeft u tips voor ons?

Iets meer tijd nemen voor uitleg van vooral de oefeningen - het is immers een fundamenteel andere aanpak die wordt gepresenteerd.