Kwaliteit & inzet trainer
Plezier & toegankelijkheid
Toepasbaarheid dagelijks leven

Henny Thomassen-Aldewereld / Practice-at-Home, voor Pilates met aandacht

G e w e l d i g

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Landa biedt de training op een hele aangename manier, met veel enthousiasme en heel veel humor. Zij maakt heel prettig contact met de deelnemers en heeft voor iedereen oog en oor. Zij werkt heel professioneel: beantwoordt vragen van deelnemers met kennis van zaken en maakt heel goed gebruik van ervaringen/input - die ook deelnemers inbrengen - door de input kundig aan de training te linken.
Verder vond ik de training heel goed opgezet. Toen we in de loop van de 2e dag opdrachten gingen bespreken, merkte ik bij een andere deelneemster en bij mezelf, dat eerder gemaakte opdrachten een duidelijk verband hadden met de antwoorden van de opdrachten van de 2e dag. Dat vind ik "tool-technisch" heel sterk ingezet.
Ook heel goed is de manier, waarop Landa de cursus voor onze Nederlandse cultuur aanpast (versus de Amerikaanse cultuur, waar de training toch vandaan komt).
En 'last but not least' de training geeft ook echt wat ze je belooft .....

Heeft u tips voor ons?

Het trainen in aandacht voor het ervaren van het fysieke bewustzijn, kan een hele mooie versterkende aanvulling zijn voor mensen om beter in contact te komen met hun kern en eigen zijn.

Score voor Silva Nederland: 5/5
Beveelt u de Silva Methode aan? Ja