Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

René Stout

Grensverleggend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Je kunt het helemaal zelf, als je maar weet hoe (en je er open voor stelt).
Je kunt het helemaal zelf, als je maar weet hoe (en je er open voor stelt).
Je hoeft niet bijzonder te zijn om het de kunnen en te doen. Dat maakt het team je heel goed (en overtuigend) duidelijk.
Er is volop ruimte voor het stellen van vragen.
Het zijn intensieve dagen, en ze zijn zeer bevredigend.
De taal is duidelijk, niet zweverig, rechttoe-rechtaan. Dat bevalt me, zeker als het allemaal wat minder tastbaar wordt.

Ga zo door!

Marjolein van Zanten

Eye-openers! (ja meer)

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het enthousiasme van Landa en alle one-liners die zij tussendoor gebruikt die op zichzelf al heel leerzaam zijn (bv uitgesteld succes ipv 'falen'). Het vele oefenen tussendoor en het kort... Het enthousiasme van Landa en alle one-liners die zij tussendoor gebruikt die op zichzelf al heel leerzaam zijn (bv uitgesteld succes ipv 'falen'). Het vele oefenen tussendoor en het kort nabespreken met elkaar. De kwaliteit van Landa om iedereen even persoonlijk aan te spreken.

Heeft u tips voor ons?

Tsja, lastig. Vooral op de zaterdag vond ik de ruimte wel érg vol. Met het binnen kunnen lopen en niet hoeven reserveren om te herhalen wordt het laagdrempelig gehouden, dat is heel positief. Soms... Tsja, lastig. Vooral op de zaterdag vond ik de ruimte wel érg vol. Met het binnen kunnen lopen en niet hoeven reserveren om te herhalen wordt het laagdrempelig gehouden, dat is heel positief. Soms kan het misschien daardoor onverwacht wel erg druk worden en dan bedoel ik vooral druk voor de beschikbare ruimte.

Helene van moorsel

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Dat ik meer intuïtie had, dan ik verwachtte en dat je er zoveel mee kunt

Nee eigenlijk niet

Lara Rongen

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Super leuke, praktische, anders-dan-anders-cursus om toe te passen bij bijna alles wat je doet... Alles eigenlijk! :)

Svetlana

Waanzinnig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

veelzijdigheid van de toepassing van de methode,
persoonlijke aandacht

nvt

Super!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

- Grote enthousiasme en kennis van de trainer, die mensen op hun gemak stelt, zorgt voor een positieve en fijne sfeer en de oefeningen inbedt in een breder psychologisch kader van persoonlijke... - Grote enthousiasme en kennis van de trainer, die mensen op hun gemak stelt, zorgt voor een positieve en fijne sfeer en de oefeningen inbedt in een breder psychologisch kader van persoonlijke groei en ontwikkeling
- Vele inspirerende praktijkvoorbeelden, die de materie helder en concreet maken
- In Rotterdam: hele fijne ruimte met positieve sfeer; de heerlijke lunches
- De medecursisten; goede groepsdynamiek en allemaal fijne mensen
- De oefeningen zelf; de kracht van herhaling
- Praktische toepasbaarheid van alle oefeningen, varierend van "klein" (geen wekker meer nodig hebben; hoofdpijn laten verdwijnen) tot "groot" (een nieuwe richting geven aan je leven, je hart volgen)
- De intuitie-oefening met de case study vond ik echt een eye-opener, omdat dit me op een praktische en onverwachte manier liet zien dat we intuitief veel meer weten dan we met ons alledaagse rationele bewustzijn zouden vermoeden

Heeft u tips voor ons?

- in Ansterdam: lagere stoelen zodat je makkelijk en zonder moeite met je voeten de grond raakt tijdens de geleide ontspanningsoefeningen
- update van het cursusboek: in de cursus zelf komen...
- update van het cursusboek: in de cursus zelf komen meer onderwerpen aan bod en wordt er ook een stuk dieper op ingegaan dan in het cursusboek vermeld; omdat er erg veel oefeningen en onderwerpen de revue passeren zou het helpen om dit in meer detail te kunnen nalezen
- wat mij ook erg zou helpen is audio-tracks van alle oefeningen, om dit eerst een paar keer passief te kunnen beluisteren na de cursus, voordat je elke oefening helemaal vanuit je eigen geheugen doet (ook i.v.m. de hoeveelheid oefeningen)

Jack

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De inhoud van de training wordt helder uitgelegd. De technieken die worden aangereikt zijn eenvoudig en direct toepasbaar.
De trainster weet erg goed contact te maken met de groep als geheel...
De trainster weet erg goed contact te maken met de groep als geheel maar ook met de individuen binnen de groep. Iets dat ik erg knap vind.

Nee

Milla van Kempen

Verbinding

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Groepsproces wordt smooth en easy begeleidt door Landa.

Heeft u tips voor ons?

Wat mij betreft mag er meer gesproken worden over de cottagegroepen de laatste middag

S. Rodriguez

Leerzaam