Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Joyce Gunneweg

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het enthousiasme van de trainer werkt lang door!
Gastvrijheid en warmte.

Kortom een topopleiding!

Doe zo verder!

Heerlijk.

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Open houding van docent. Laagdrempelige cursus. De oefeningen zijn boeiend en goed toepasbaar

Heeft u tips voor ons?

De vele herhalingen van de teksten zijn soms wat saai. Misschien kunnen elementen eruit.

Myra

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Enthousiaste trainer, goeie faciliteiten (heerlijk eten!)

Heeft u tips voor ons?

Als er een tijd wordt genoemd waarop gestart word, bijv. na een pauze, dan ook echt starten. Anders moet de ene helft die zich wel aan 'de afspraak' houdt wachten op degenen die dat niet doen en dat... Als er een tijd wordt genoemd waarop gestart word, bijv. na een pauze, dan ook echt starten. Anders moet de ene helft die zich wel aan 'de afspraak' houdt wachten op degenen die dat niet doen en dat is eigenlijk niet zo netjes.

Fijn!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heel praktisch en toepasbaar in mijn drukke leven van alledag. Fijn rustpunt in een overvolle dag.

Heeft u tips voor ons?

Dit smaakt naar meer. Compacte, praktische oefeningen die weinig tijd vragen, maar je geest - en daarmee ook je lichaam - wel een momentje van rust geven en/of opladen.

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Zeer motiverend om het geleerde ook echt in de praktijk toe te passen dankzij de toegankelijkheid van de methode en het enthousiasme van de cursusleider. ruimte voor individuele aandacht ondanks een... Zeer motiverend om het geleerde ook echt in de praktijk toe te passen dankzij de toegankelijkheid van de methode en het enthousiasme van de cursusleider. ruimte voor individuele aandacht ondanks een grote groep

Heeft u tips voor ons?

Ga vooral zo Door. Eigenlijk zou iedereen Silva moeten integreren in zijn/haar leven.

Rudi Sijbring

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De cursus is opgebouwd uit eenvoudige en eenduidige modules die in de dagelijkse praktijk gemakkelijk toepasbaar zijn. Hierdoor is deze training voor iedereen toegankelijk.

Bianca Wilke- Hannink

Geweldig!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Ik heb ervaren dat wanneer je iets wil bereiken op welk vlak dan ook je dit zelf kunt realiseren door diverse technieken toe te passen op het fijne Alfa niveau! Mijn concentratie is verbeterd en ik... Ik heb ervaren dat wanneer je iets wil bereiken op welk vlak dan ook je dit zelf kunt realiseren door diverse technieken toe te passen op het fijne Alfa niveau! Mijn concentratie is verbeterd en ik
geleerd te focussen op wat echt belangrijk is. Na de eerste dag training van Landa was ik zo ontspannen en relax dat dit dagen er na nog te voelen en te merken was voor mijzelf maar ook mijn omgeving!

Heeft u tips voor ons?

Nee, ga vooral zo door! Het kan niet beter en beter want het is het beste van het beste ??

Vera

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het is gewoon op alles toe te passen op een positieve manier, het is ontspannend en je krijgt er nog energie van ook.

Heeft u tips voor ons?

Silva is gericht op positief denken en vragen.
Waarom in de zin: negatieve gedachten hebben geen invloed op mij.
Geen en positief kent het onderbewustzijn toch niet of ligt het anders?