Kwaliteit & inzet trainer
9.8/10
Toepasbaarheid dagelijks leven

Eyeopener

tijd voor cursisten
op mn gevoel afgaan, gebruik maken van mn intuitie
eyeopener en ik hoop de oefeningen in de dagelijkse praktijk te kunnen vasthouden.

Pim Lenders

Heerlijk

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het is fijn om veelvuldig te oefenen tijdens de training

El Lenssen - The Little Temple

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Helder, transparant, fris, down to earth, informatief, effectief en concreet toepasbaar.
Aandacht voor zowel individuele deelnemers als gehele groep.
Afwisselend, dynamisch en met vaart....
Aandacht voor zowel individuele deelnemers als gehele groep.
Afwisselend, dynamisch en met vaart. Prettige, neutrale sfeer, warm en hartelijk.
Top coach Landa Endlich.

Francis De Kok

Geweldig!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Kan weer heerlijk slapen maar ook dromen wanneer ik dat wel. Mijn mental scherp werkt super goed!

Verrijkend

Positiviteit, enthousiasme

Soms iets langzamer praten

Betty Wondergem

Super

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Ik vind het heel knap hoe Landa iedereen met evenveel respect en geduld te woord staat. Ze geeft mij - en niet all;een mij maar volgens mij iedereen - het gevoel dat je heel bijzonder bent (en wie... Ik vind het heel knap hoe Landa iedereen met evenveel respect en geduld te woord staat. Ze geeft mij - en niet all;een mij maar volgens mij iedereen - het gevoel dat je heel bijzonder bent (en wie wil dat nou niet?) zonder overdreven te doen. Ze is heel puur.

Nee

Peter Adamse

Grenzenloos!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Fantastische trainer, die met haar liefdevolle en geduldige aanpak de cursisten hun gewenste doelen leert behalen.

Zo doorgaan.
Kindercursus aanbieden aan basisonderwijs.
Wetenschappelijke aantoonbaarheid van effecten publiceren en zelf onderzoek (laten) doen

Bijzondere intuïtieve beleving

Welke sterke punten heeft u ervaren?

ik vond de cursus toegankelijk, en heb warmte en toewijding gevoeld van Landa.
door de terugkerende oefeningen raakte ik gemakkelijk bekend met de methode van Silva.

Heeft u tips voor ons?

Nadat ik het cursusgeld had overgemaakt en de pasfoto had opgestuurd hoorde ik niks meer. Ik had graag van tevoren iets willen horen over de cursusbenodigdheden.
nu heb ik dat via Willy...
nu heb ik dat via Willy gehoord .

Reactie Silva Nederland:

Beste Heleen,
Beste Heleen,
Bedankt voor je enthousiaste reactie en leuk om te horen dat de cursus je is bevallen! Ook bedankt voor je tip; we hadden de laatste informatie over de cursus dit keer inderdaad alleen per e-mail verstuurd en niet zoals altijd een week van te voren per post. Dat gaan we meteen weer aanpassen; want niet iedereen beschikt over Willy :). Leuk om je te hebben ontmoet en veel plezier met alle Silva-technieken! Hartelijke groet, Landa

Fantastisch

Henk Lijzenga