Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Emma Vissers

Bijzonder

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heel veel praktische technieken geleerd die echt heel goed werken & een duidelijke en lieve instructeur die zorgde voor een hele fijne sfeer.

Misschien de informatie verspreiden over nog 1 extra dag

Zoltan

Relaxed

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Bevorderen van positief denken en dat alles mogelijk is en dat we veel meer kunnen dan wat we denken te kunnen.

Heeft u tips voor ons?

App creeren voor geslaagde cursisten met ingesproken oefeningen. Dat zou het dagelijks toepassen van de geleerde stof een heel stuk makkelijker maken.

Silva Nederland

Positief

Welke sterke punten heeft u ervaren?

zelfontwikkeling, goede begeleiding, goed georganiseerd, leuke cursus, prettige medecursisten, goede bereikbaarheid, prettige cursusleider

Heeft u tips voor ons?

Assen, Zwolle is een goede locatie voor mensen die uit het noorden komen. Als het zonder overnachtingen kan zal ik zeker vaker deelnemen.

ZvF advies & interim

Ontzettend leuk en leerzaam

Welke sterke punten heeft u ervaren?

de goed uitleg, verhouding uitleg en oefeningen, de pauzes

nee, eigenlijk niet

M. Koudenburg

Wauw!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De saamhorigheidsgevoel, de warmte / empathie van Landa en Anniek om de cursisten verder te helpen.

Heeft u tips voor ons?

Begrijpelijk dat Anniek niet zoveel praktijkvoorbeelden heeft als dit haar eerste cursus is. Maar de voorbeelden over haar katje waarmee ze praat, waren leuk en interessant. Hoe meer... Begrijpelijk dat Anniek niet zoveel praktijkvoorbeelden heeft als dit haar eerste cursus is. Maar de voorbeelden over haar katje waarmee ze praat, waren leuk en interessant. Hoe meer praktijkvoorbeelden hoe beter!

Claudia

Heerlijk

Welke sterke punten heeft u ervaren?

duidelijk, praktisch toepasbaar, luchtig, persoonlijk en kwalitatief hoog niveau

ga zo door

Tinneke Van Roy

Magisch

Welke sterke punten heeft u ervaren?

de warme welkom viel mij ongelofelijk hard op

Heeft u tips voor ons?

1 dat sommige meditatie terug te vinden zijn op de site. ( of op de fb pagina)
1 dat sommige meditatie terug te vinden zijn op de site. ( of op de fb pagina)
2 een groep op fb, waar elke deelnemer van de silva cursus word toegevoegd, dan kan er achteraf, met vragen, tips en... de mensen met elkaar communiceren. ook mensen die het vorig jaar al hebben gevolgd als nieuwe mensen.
misschien is dat ook voor jullie interessant, want dan zien jullie waar er vraag/ nood naar is.
en veel voorkomende vragen, moeten jullie niet telkens uitleggen.

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Een toolkit voor het leven :)

Ga zo verder

Michel

Imponerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De betrokkenheid en invulling van Landa

Heeft u tips voor ons?

Iets meer variatie en concreet maken; wat kan je ermee en waar zet je het voor in.

Maggie Doedens

Interessant

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Fijne trainster, fijn groep met gelijkgestemden, veel toepasbare technieken

Heeft u tips voor ons?

Ruimte was wel erg benauwd en warm, fijn als een ruimte in de pauzes even kan luchten door een raampje open ofzo. Misschien gezamenlijke lunch erbij in tegen meerprijs. Met wat tijd voor een... Ruimte was wel erg benauwd en warm, fijn als een ruimte in de pauzes even kan luchten door een raampje open ofzo. Misschien gezamenlijke lunch erbij in tegen meerprijs. Met wat tijd voor een wandeling buiten, dat was wel lekker.