Kwaliteit & inzet trainer
9.8/10
Toepasbaarheid dagelijks leven

Houvast

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Door de spontane, heldere, empathische en open manier van lesgeven van Landa, kun je als cursist onmiddelijk ervaren dat deze techniek werkt. Het voelt als een warm bad. Door dat vertrouwen kan je... Door de spontane, heldere, empathische en open manier van lesgeven van Landa, kun je als cursist onmiddelijk ervaren dat deze techniek werkt. Het voelt als een warm bad. Door dat vertrouwen kan je al je onzekerheid loslaten en een nieuwe levenshouding laten beklijven.

Vooral zo blijven!

Locatie

Joleen den dulk

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De manier waarop Landa de cursus gaf. Helemaal vanuit haar hart maar ook heel professioneel. Ze gaf iedereen aandacht, zonder overige deelnemers tekort te doen. Ik vond dat echt heel knap. Het was... De manier waarop Landa de cursus gaf. Helemaal vanuit haar hart maar ook heel professioneel. Ze gaf iedereen aandacht, zonder overige deelnemers tekort te doen. Ik vond dat echt heel knap. Het was ook een goede sfeer onderling.

nee eigenlijk niet.

Geweldig

Mary Ann Dijkgraaf

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Zeer duidelijke uitleg; oefeningen beklijven goed en zijn goed bruikbaar; gevarieerde dagindeling; zeer motiverend.

Ida Verstraten

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het werkt doeltreffend en de wijze waarop Landa de groep begeleid is super! Warm en hartelijk, met kennis van zaken en voelde me erg op mijn gemak in de cursus bij haar.

Heeft u tips voor ons?

De begeleiding van sessies/meditaties zou ik graag op audio zien, maar ik heb vernomen dat jullie daar al mee bezig zijn :) Verder...ga do zoor!!

Te esoterisch

inzicht, durven te praten

Niet in 3 dagen is echt te veel en te lange dagen

Openbaring

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Concreet, toepasbaar, persoonlijke aandacht, verhelderend, nieuwe inzichten, diepgang.
En door de methode heb ik ervaren hoe wonderbaarlijk creatief de geest is.

Heeft u tips voor ons?

Blijf dit toegankelijk houden, ook voor herhalers

Interessant

Welke sterke punten heeft u ervaren?

vergroten van intuïtie op een behapbare wijze

monique bus

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heel leerzaam, overzichtelijk, ontspannend, helder, plezierig.