Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Berrada

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Waarvoor ik gekomen ben gelijk gerealiseerd

Heeft u tips voor ons?

Vaker een pauze. Niet twee dagen achter elkaar maar 4 x een dag.

Richie. Damrie

Posetief

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Goed voorbereid les geven.
Tijd nemen om uit te leggen.
Ons eerst vertellen hoe en wat daarna naar meditatie niveaus geleid.

Heeft u tips voor ons?

Misschien voor visuele ondersteuning PowerPoint gebruiken.
Korte filmpjes kan ook naar doel leiden en suggestie geven.

Marloes Hagels

Levenverrijkend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Fijne lerares, liefdevol, helderheid, vertrouwen, veiligheid, leerzaam, waardevol.

Alime Ada

Prachtig!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

je zelf ontdekken en de innerlijke kracht weten te gebruiken

Jum hondelink

Boeiend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Goed en duidelijk, door de vele praktijkvoorbeelden werd het ook heel tastbaar. Zeer prettige sfeer

Geen tips, prima zo!

Jacqueline de Groot

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De cursus brengt je helemaal weer tot jezelf.

Heeft u tips voor ons?

Persoonlijk heb ik niet zoveel met het mensbeeld dat alles uit de neuronen komt. Daardoor wordt het een vrij technische training. Het voordeel is dat het misschien aansluit op wat mensen nu denken.... Persoonlijk heb ik niet zoveel met het mensbeeld dat alles uit de neuronen komt. Daardoor wordt het een vrij technische training. Het voordeel is dat het misschien aansluit op wat mensen nu denken. Het sluit minder goed aan bij een spirituele en religieuze weg, terwijl dat best zou kunnen. Inuïtie is bijzonder spiritueel. Ik denk dat de ware potentie van de training daardoor niet bereikt wordt nog.

Pien Kramer

Fantastich

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Doelgericht en een heldere uitleg. Landa heeft een enorme ervaring en kennis en dat merkt je. Ze is in staat uitleg te geven op een manier die iedereen begrijpt.

Vooral doorgaan!

Jessie Kroon

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Een inspirerende en leerzame cursus die met een groot aantal duidelijke technieken wordt aangeboden. Verder is er een persoonlijke aanpak naar de cursisten toe en een gezonde dosis humor. Deze... Een inspirerende en leerzame cursus die met een groot aantal duidelijke technieken wordt aangeboden. Verder is er een persoonlijke aanpak naar de cursisten toe en een gezonde dosis humor. Deze manifesting course is een perfecte verdieping na het volgen van de Silva basiscursus. Het was naast de goede inhoud een plezier om deze cursus te mogen bijwonen en mijn medecursisten te leren kennen.

Eye opener voor jezelf

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het is goed georganiseerd. Er is altijd aandacht en ruimte voor het nabespreken van de ervaringen en de oefeningen die tijdens de sessies gedaan worden.

n.v.t

Pien Kramer