Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Maike

Eye-opener

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Super leuke interactieve cursus. We zijn veel aan de slag gegaan met onszelf, hebben ontzettend veel geleerd wat we direct kunnen toepassen. Veel leuke verhalen van andere deelnemers en... Super leuke interactieve cursus. We zijn veel aan de slag gegaan met onszelf, hebben ontzettend veel geleerd wat we direct kunnen toepassen. Veel leuke verhalen van andere deelnemers en succesverhalen, waardoor je nog verder gemotiveerd wordt. Landa is geweldig met namen en zeer betrokken bij alle cursisten. Oprecht interesse in de deelnemers met een zeer warme persoonlijkheid. Ze schuwt er ook niet voor om je inzichten over jezelf te laten ontdekken en jezelf een spiegel voor te houden.

Heeft u tips voor ons?

Ik had nog iets dieper in willen gaan op het helen/herstellen van mijzelf. We hebben het lab gedaan en ook meegemaakt hoe we met onszelf of een ander aan de slag zouden moeten gaan. Bij een ander... Ik had nog iets dieper in willen gaan op het helen/herstellen van mijzelf. We hebben het lab gedaan en ook meegemaakt hoe we met onszelf of een ander aan de slag zouden moeten gaan. Bij een ander aan de slag gaan lijkt mij nu iets makkelijker (bij bekende klachten) dan bij mijzelf op de een of andere manier. Hier was ik graag nog iets dieper op in gegaan of graag actief een oefening willen doen om bij onszelf iets te helen. De spiegel en het lab zijn al wel heel mooie methodes om met mijzelf aan de slag te gaan, dus ik doe het nu gewoon met de handvatten die ik heb.

Geweldig!

toepasbaarheid
leert inzien dat je op je eigen gevoel/ingeving kunt vertrouwen

nee, vond alles prima

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Zeer veel aandacht voor wat er gebeurde in de groep.
Plezier, niet dogmatisch. Lichtheid. Fijn om ook wat meer te horen over de werking van de hersenen.

Heeft u tips voor ons?

- In de oefeningen geef je soms instructies en soms programmeer je of zeg je wat we in de toekomst ermee kunnen doen. Daar raakte ik in het begin van in de war: moet ik dit nu doen, of moet ik... - In de oefeningen geef je soms instructies en soms programmeer je of zeg je wat we in de toekomst ermee kunnen doen. Daar raakte ik in het begin van in de war: moet ik dit nu doen, of moet ik alleen maar luisteren. Later werd dat duidelijker.
- Op de derde dag was het voor mij een beetje rommeliger. Niet helemaal duidelijk was wat we precies die middag gingen doen, zodat het invullen van het formulier met de kennis met een gebrek wat weerstand bij me opriep. Pien heeft in de lunchpauze nogmaals uitgelegd wat de bedoeling was.

Tobias van der Avort

Fantastisch.

Welke sterke punten heeft u ervaren?

duidelijke opzet van nuchter en verklarend naar praktisch spiritueel. Mooi werk!

Heeft u tips voor ons?

Ik vond alles gewogen en passen behalve de laatste groepssessie die fijn was maar wel in tijd het uithoudingsvermogen en geduld testte. Ik zou daar een andere of kortere afsluiting voor verzinnen ;)

Anniek

Openbarend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Wetenschappelijke uitleg bij iets wat onverklaarbaar lijkt

Heeft u tips voor ons?

Meer tools beschikbaar maken om thuis te oefenen (begeleide ontspanningsoefeningen of bijv links naar die van andere silva coaches)

Evert van der Veen

Bevrijdend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Persoonlijke begeleiding, heldere uitleg, prettige methode

Heeft u tips voor ons?

Locatie met zicht op groen.

Jan Verbeek Wolthuys

Gedegen, inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

heb 30 jaar geleden de 'inwijding' gehad, sindsdien regelmatig op herhaling. Elke keer weer vernieuwingen en toevoegingen bemerkt. Ik was samen met mijn oudste zoon, huisarts, behoorlijk kritisch... heb 30 jaar geleden de 'inwijding' gehad, sindsdien regelmatig op herhaling. Elke keer weer vernieuwingen en toevoegingen bemerkt. Ik was samen met mijn oudste zoon, huisarts, behoorlijk kritisch en sceptisch. Hij was en werd overtuigd door eigen ervaringen en kunnen. Nu kan ik het 'geheim' delen met hem, die het kent, die het heeft meegemaakt.
( en ik ben over de streep gehaald en draag hoorapparaten op proef :)

Heeft u tips voor ons?

Landa heeft talent, doet het prima!

Joep van der Pol

Fantastisch

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Dat zijn er best veel. Hier volgt een aantal: meer gebruik maken van je intuïtie, beter tot rust komen, een beter geheugen krijgen, je beter kunnen concentreren

Wouter

Wonderbaarlijk

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De kracht van je eigen intuïtie ontdekken.

Hetty Hoppenbrouwers

SUPER !!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Hoe "simpel" het is om je doelen/wensen te behalen...