Wouter Blotevogel

We hebben de Power BI Basis training gevolgd met een aantal medewerkers van onze organisatie, incompany Online via Microsoft Teams. De doelstelling van de training was kennis opdoen van Power BI en... We hebben de Power BI Basis training gevolgd met een aantal medewerkers van onze organisatie, incompany Online via Microsoft Teams. De doelstelling van de training was kennis opdoen van Power BI en een bredere acceptatie binnen ons bedrijf te bewerkstelligen. We zochten een alternatief voor de huidige rapportage en kwamen bij Power BI uit. We hebben voor SignOn gekozen omdat deze training zowel Nederlands- als Engelstalig wordt aangeboden. Twee dagen is prettig en SignOn heeft waargemaakt wat we zochten. Online is zeer prettig en trainer Freddy legt duidelijk en helder uit en betrekt mensen erbij. Ik beveel deze training aan.

Jeroen

Mijn leerdoel was omgaan met grotere databestanden en sneller met Excel werken. Een top training, heel duidelijk en veel geleerd! Deze training is aangeboden via onze bedrijfssite, tevens de... Mijn leerdoel was omgaan met grotere databestanden en sneller met Excel werken. Een top training, heel duidelijk en veel geleerd! Deze training is aangeboden via onze bedrijfssite, tevens de goedkoopste in de lijst. Ik beveel deze training aan.

Frans

Deze training is door ons bedrijf aangeboden. We hebben samen met een aantal collega’s deze Teams training gevolgd, toegespitst op onze praktijk. Kort en bondig, hele duidelijke training, een... Deze training is door ons bedrijf aangeboden. We hebben samen met een aantal collega’s deze Teams training gevolgd, toegespitst op onze praktijk. Kort en bondig, hele duidelijke training, een aanrader!

Ik heb deze Teams training gevolgd omdat ons bedrijf onlangs is overgestapt op Office 365. We hebben voorafgaand aan de training samen met de trainer de leerdoelen afgestemd en de gewenste... Ik heb deze Teams training gevolgd omdat ons bedrijf onlangs is overgestapt op Office 365. We hebben voorafgaand aan de training samen met de trainer de leerdoelen afgestemd en de gewenste onderwerpen behandeld . Leuke en leerzame training, Online gevolgd ivm Corona maatregelen.

Hester

Ik heb de Teams training gevolgd samen met een aantal collega’s. Onze groep bestond uit 10 deelnemerslijst dat was Online heel goed te doen. We hebben alleen de onderwerpen behandeld die voor onze... Ik heb de Teams training gevolgd samen met een aantal collega’s. Onze groep bestond uit 10 deelnemerslijst dat was Online heel goed te doen. We hebben alleen de onderwerpen behandeld die voor onze organisatie van toepassing zijn. Fijne trainer en ik raad deze training zeker aan.

Bert

Ik heb deze cursus gevolgd om mijn kennis van Excel bij te spijkeren. Online vanwege de Corona maatregelen, dat is zeker goed bevallen, een kleine groep van vier cursisten met hetzelfde niveau.... Ik heb deze cursus gevolgd om mijn kennis van Excel bij te spijkeren. Online vanwege de Corona maatregelen, dat is zeker goed bevallen, een kleine groep van vier cursisten met hetzelfde niveau. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Ik heb de cursus via het UWV gedaan, zij hebben deze cursus aanbevolen en vergoed. Ik beveel deze cursus zeker aan!

Bert

Na de Online Excel Basis cursus heb ik excel gevorderd gedaan. Ook weer Online met vijf cursisten. Ook deze cursus is erg goed bevallen! Deze cursus werd geadviseerd door het UWV en vergoed. Ik... Na de Online Excel Basis cursus heb ik excel gevorderd gedaan. Ook weer Online met vijf cursisten. Ook deze cursus is erg goed bevallen! Deze cursus werd geadviseerd door het UWV en vergoed. Ik beveel deze cursus zeker aan!

Eden

Ons bedrijf is onlangs overgestapt op Office 365. Om snel up en running te zijn met Teams hebben we Online deze training gevolgd. De training werd praktijkgericht gegeven toegespitst op ons gebruik.... Ons bedrijf is onlangs overgestapt op Office 365. Om snel up en running te zijn met Teams hebben we Online deze training gevolgd. De training werd praktijkgericht gegeven toegespitst op ons gebruik. Delen van documenten, chat, Online vergaderen etc zijn behandeld. Top training, lekker snel en concreet. Ik raad deze training zeker aan!

Martin

Voor mijn werkgever werk ik in toepassingen in Excel en met formules, waar ik niet uit de voeten kon. Je kunt het geleerde direct toepassen in je werk. Ik ben via het NBA bij SignOn gekomen. SignOn... Voor mijn werkgever werk ik in toepassingen in Excel en met formules, waar ik niet uit de voeten kon. Je kunt het geleerde direct toepassen in je werk. Ik ben via het NBA bij SignOn gekomen. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht: de handleiding is fijn, de prettige manier waarop Freddy werkt, kleine groep en de docent kijkt met je mee (dat is fantastisch!) en geeft praktische handvaten, de interactie is goed. Freddy is een buitengewoon deskundige trainer. Ik beveel deze training aan.

Linda de Jong

Na de Advanced training in Mei ben ik enthousiast te werk gegaan en heeft Power BI een vlucht genomen. Je loopt toch tegen wat dingen aan en je weet niet hoe je het op moet lossen.
In de...
In de eerste twee cursussen ben je voornamelijk aan het focussen hoe je data gepresenteerd krijgt. Dan ga je met eigen data werken, en komt er een wildgroei aan rapporten en data sets. Vervolgens kom je op het punt van organisatie en het stukje techniek, dat nog niet eerder behandeld is. Je mist nog net dat laatste stukje. Het materiaal dat wordt aangeboden sluit precies aan op je behoefte. Ik had goede ervaringen met de eerdere twee trainingen. (de Basis was bij ons In-house). Online vind ik heel goed te doen, het is wel intensief en de interactie is minder dan fysiek, maar wel heel prettig. Er zit een week tussen, zodat je tijd hebt om tussendoor de trainer te mailen. Dan behandelt hij dat de tweede dag. SignOn heeft 100% waargemaakt wat ik zocht. De trainer Jeroen krijgt een 10! Super ! Hij is echt een enthousiaste "nerd", hij kan het heel goed vertalen en overbrengen. De timing is goed, snelheid was prima en hands-on. Ik beveel deze training zeker aan!