Moustafa

Ik had samen met mijn collega vorige maand de Basis cursus gevolgd. We hebben de Advanced training gevolgd om meer diepgang te krijgen. Ik heb ervaring met Tableau en er is vraag vanuit onze klanten... Ik had samen met mijn collega vorige maand de Basis cursus gevolgd. We hebben de Advanced training gevolgd om meer diepgang te krijgen. Ik heb ervaring met Tableau en er is vraag vanuit onze klanten vanuit de industriële hoek naar Power BI, DAX, dashboards en reporting. Onze manager heeft deze training voor ons uitgekozen/ aanbevolen. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht. Ik heb echt de diepgang gevonden in relationele data in contact brengen, data preparatie, data verrijking en bijbehorende rapportages. De trainer Bert is uitstekend, vaardig en wist waar hij het over had en nam de tijd om vragen te beantwoorden.

Ik werk op de Finance afdeling als Financieel directeur en ben samen met de CFO verantwoordelijk. Er wordt veel met Excel gedaan. We werken met een hoop data, het ontbreekt aan goede rapporten waar... Ik werk op de Finance afdeling als Financieel directeur en ben samen met de CFO verantwoordelijk. Er wordt veel met Excel gedaan. We werken met een hoop data, het ontbreekt aan goede rapporten waar iedereen bij kan. Power BI is een mooie oplossing. Je kunt financiële systemen met operationele systemen aan elkaar koppelen. Ik ben handig in Excel en PowerPivot, Ik had wel eens een filmpje zitten kijken en opengeklikt over Power BI uit eigen interesse en nog geen training gevolgd. Ik heb deze training gevolgd, voordat ik mezelf dingen eigen maak via forums en internet en wilde de basis goed leggen. Ik heb voor de training van SignOn gekozen, omdat ik goeie ervaringen had: vorig jaar heb ik bij Jeroen de PowerPivot training gevolgd, dat was echt een eye opener en goed bevallen. De Power BI training is een stukje herhaling van Power Pivot en is een goed vervolg. De training heeft gebracht wat ik zocht. De training volgen via Teams vond ik beter dan op locatie. We trainden met een overzichtelijk klasje, niet te veel deelnemers en iedereen hoort alles van elkaar. Je kunt je scherm delen en iedereen leert van elkaar. Ik heb voor aanvang van de training een korte video bekeken in het SignOn Leerportaal. Alle cursisten hadden voorafgaand aan de training de laatste versie van Power BI geïnstalleerd. Ik beveel deze training zeker aan!

Joris

Op dit moment is onze management informatie niet goed. Binnen onze organisatie wordt op sommige afdelingen Power BI gebruikt om het makkelijker en overzichtelijker te maken. Ik heb deze cursus... Op dit moment is onze management informatie niet goed. Binnen onze organisatie wordt op sommige afdelingen Power BI gebruikt om het makkelijker en overzichtelijker te maken. Ik heb deze cursus gevolgd om met Power BI te leren werken en Power Bi te leren kennen. Ik ben binnen onze afdelingen verantwoordelijk om het in te voeren. Ik heb voor SignOn gekozen, na een vergelijk op inhoud van de diverse aanbieders. SignOn komt heel professioneel over, de Online training was op korte termijn beschikbaar. Na telefonisch contact heb ik me direct ingeschreven, ik had een goed gevoel! Het SignOn Leerportaal helpt je bij voorbereiding van de cursus, je kunt alvast een oefening doen en zorgen voor de juiste installatie van Power BI. Alle cursisten hadden de goede versie geïnstalleerd. Ik vond het twee hele leuke dagen, goed tempo, goede uitleg, goede verschillende oefeningen en werkt goed op afstand. Ik heb heel veel geleerd en ben nu al aan het oefenen en kan veel verschillende dingen. Er is ruimte voor vragen, fijne leraar, enthousiast en foutmeldingen worden binnen een minuut opgelost. Ik heb veel uit de training gehaald en we hebben een goed naslagwerk ontvangen. Ik raad deze Online training zeker aan, ook aan mijn collega’s.

Guido Voorwinde

Ik werk op de IT afdeling van een logistiek bedrijf. Ik maak vaak rapportages, die werden maar zwaarder en Excel ontplofte. Ik ben uiteindelijk bij PowerPivot terecht gekomen en heb de ambitie om... Ik werk op de IT afdeling van een logistiek bedrijf. Ik maak vaak rapportages, die werden maar zwaarder en Excel ontplofte. Ik ben uiteindelijk bij PowerPivot terecht gekomen en heb de ambitie om uiteindelijk Power BI te gaan gebruiken. Ik wilde meer leren van Power BI en officieel certificeren, met name voor mezelf en voor mijn eigen persoonlijke ontwikkeling en mijn CV. Ik heb al eerder een Excel training gevolgd bij SignOn en had goede ervaringen, de training was goed bevallen, vandaar dat ik nu ook weer gekozen heb voor de training van SignOn. De DA-100 is een goede training, we hebben alle labs doorlopen, Jeroen heeft veel uitleg gegeven en stond open voor praktijkvoorbeelden, we konden praktijkvragen stellen en hij legde het uit aan de hand van voorbeelden. zodat we het ook direct konden toepassen. Ik heb 3 dagen na afloop van de training direct het examen gedaan en ik ben geslaagd!! Dankzij de goede training van Jeroen, er is veel blijven hangen. Ik raad deze training zeker aan !

Liesbeth

Binnen onze organisatie werken we al enige tijd met Teams. De kennis van onze medewerkers was niet op gelijk niveau. We willen teams gaan inzetten om online events te organiseren, deelnemers zijn... Binnen onze organisatie werken we al enige tijd met Teams. De kennis van onze medewerkers was niet op gelijk niveau. We willen teams gaan inzetten om online events te organiseren, deelnemers zijn zowel intern als extern werkzaam. De training is heel goed bevallen. We hebben de mogelijkheden geleerd en nog veel meer tips en tricks ontvangen van de trainer. SignOn heeft aan onze verwachtingen voldaan. Ik beveel deze training aan.

Jeroen

Ik ben op zoek naar een nieuwe baan en heb via het UWV een scholing aangeboden gekregen. Om een betere positie te krijgen op de arbeidsmarkt heb ik de power bi basis cursus gevolgd. De training is... Ik ben op zoek naar een nieuwe baan en heb via het UWV een scholing aangeboden gekregen. Om een betere positie te krijgen op de arbeidsmarkt heb ik de power bi basis cursus gevolgd. De training is mij goed bevallen. Ik had geen kennis van power bi, wel excel op gevorderd niveau. Ik heb de training Online gevolgd met totaal 9 cursisten. De trainer heeft veel kennis van Power BI en legt het rustig uit met veel oefeningen. We hadden een goede groepsdynamiek, de toegang tot het leerportaal is fijn inclusief een jaar lang support van de trainer.

Ik ben gedetacheerd als project controller bij een grote organisatie, waar met Power BI wordt gewerkt. Ik heb deze cursus gevolgd om zelfstandig dashboards te leren maken met Power BI. De instap is... Ik ben gedetacheerd als project controller bij een grote organisatie, waar met Power BI wordt gewerkt. Ik heb deze cursus gevolgd om zelfstandig dashboards te leren maken met Power BI. De instap is laagdrempelig, je hebt geen voorkennis van Power BI nodig. De klassikale training wordt ondersteund door het SignOn leerplatform en je ontvangt veel extra info. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Alle medewerkers van onze organisatie werken nog ten minste tot eind januari thuis. Daarom heb ik de cursus online gevolgd. Dat is me erg goed bevallen. Ik heb me al ingeschreven voor de vervolgcursus, ook weer Online. Ik beveel deze training aan!

Louise

Duidelijk cursus, je hebt geen ervaring nodig met programmeren. Goed Nederlandstalig lesmateriaal en duidelijk naslagwerk. Alles up-to-date. Hele fijne trainer met veel kennis van VBA. We hebben de... Duidelijk cursus, je hebt geen ervaring nodig met programmeren. Goed Nederlandstalig lesmateriaal en duidelijk naslagwerk. Alles up-to-date. Hele fijne trainer met veel kennis van VBA. We hebben de training Online gevolgd . Ik heb voor SignOn gekozen vanwege de goede reviews en de professionele uitstraling en diverse certificeringen. Een hele goede keuze gebleken! Ik beveel deze training aan.

Nelleke

We werken in onze organisatie al enige tijd met Teams. De 1 heeft meer kennis van het programma dan de ander. We hebben deze training gevolgd om alle ons-en outs te leren van Teams. De cursus hebben... We werken in onze organisatie al enige tijd met Teams. De 1 heeft meer kennis van het programma dan de ander. We hebben deze training gevolgd om alle ons-en outs te leren van Teams. De cursus hebben we Online gevolgd in groepjes van 10 cursisten toegespitst op onze organisatie. We hebben de inhoud en leerdoelen voorafgaand aan de cursus besproken met de trainer. Aanrader!

Patrick

Ik heb een half jaar geleden de Power BI Basis cursus bij SignOn gevolgd. Deze cursus was mij heel goed bevallen. Ik ontving een aanbieding van SignOn om deel te nemen aan de Power BI Gevorderde... Ik heb een half jaar geleden de Power BI Basis cursus bij SignOn gevolgd. Deze cursus was mij heel goed bevallen. Ik ontving een aanbieding van SignOn om deel te nemen aan de Power BI Gevorderde cursus. Omdat ik met name DAX uitgebreid wilde leren heb ik gebruik genaakt van de aanbieding en de cursus Online gevolgd. We trainden met een kleine groep cursisten, 5 deelnemers. De trainer heeft enorm veel kennis van Power BI en veel praktijkervaring en heeft een prettige manier van trainen. Ik beveel deze training aan.