Nancy

Ik heb deze training gevolgd om een efficiëntere manier te vinden om rapportages te maken. Ik haal mijn gegevens uit Exact Online en moet deze gegevens handmatig in Excel invoeren. Het doel van de... Ik heb deze training gevolgd om een efficiëntere manier te vinden om rapportages te maken. Ik haal mijn gegevens uit Exact Online en moet deze gegevens handmatig in Excel invoeren. Het doel van de training: telkens een bestand inlezen en tegelijk aanpassen ipv handmatig. Deze training heeft onze systeembeheerder uitgekozen. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Nu gaan toepassen in de praktijk! Online is heel prettig, de training wordt niet verplaatst, dat is een super voordeel. Je kunt alles heel goed volgen met een tweede scherm, het was een rustige groep. Prima trainer, heel duidelijk en goed opgebouwd. Ik beveel deze training absoluut aan.

Nick Clemens

Ik had nog geen ervaring met Power BI, je moet van bepaalde dingen weten waar het zit. Je wordt wegwijs gemaakt in het programma. Ik was bang dat we te veel zelf aan de slag moesten en dat je minder... Ik had nog geen ervaring met Power BI, je moet van bepaalde dingen weten waar het zit. Je wordt wegwijs gemaakt in het programma. Ik was bang dat we te veel zelf aan de slag moesten en dat je minder verschillende opties zou zien. De trainer heeft ons er goed doorheen geholpen. Ik heb voor deze training van SignOn gekozen, omdat het er professioneel uitziet en PE-erkend is. Je kunt ivm Corona op afstand trainen en er zijn verschillende modules, als het bevalt kun je wat de diepte ingaan. De toegang tot het SignOn Leerportaal is prettig, je kunt opdrachten doen en bestanden downloaden ter voorbereiding van de training. Goede trainer, als iemand een probleem had kon het snel worden opgelost en konden we weer door. Duidelijke uitleg en een goed tempo. Ik beveel deze training aan, ook voor onze nieuwe medewerkers!

Rudie Bruijl

Ik heb de Basis training gevolgd op het bedrijf. We willen als bedrijf met de afdeling veel meer doen met Power Bi qua rapportage. Mijn baas heeft mij en een collega aangewezen om dit te gaan doen.... Ik heb de Basis training gevolgd op het bedrijf. We willen als bedrijf met de afdeling veel meer doen met Power Bi qua rapportage. Mijn baas heeft mij en een collega aangewezen om dit te gaan doen. Ik heb eerder een Access training gevolgd bij Freddy: heerlijke vent en een echte vakidioot. Hij weet heel veel en maakt af en toe een grapje tussendoor. Ik heb de Advanced trainjng gevolgd, omdat ik een verdiepingsslag wilde maken. Ik ben een Excel nerd en heb interesse in formules en in Power BI DAX. Hoe kan je kolommen weergeven middels een formule? Ik heb gekozen voor SignOn vanwege eerder goeie ervaringen met de Access cursus (ook van Freddy). Alles was goed geregeld op de locatie Aristo in Utrecht, lunch prima, alles coronaproof en gratis parkeren bij het station Utrecht Lunetten. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Ik beveel deze training aan, ook aan mijn collega’s!

Thijs

Deze training lijkt mij een goede aanvulling op wat ik nu kan en voor de toekomst. Vanuit mijn Master opleiding heb ik dingen met data visualisatie tools gedaan, zoals Tableau. Dit is een mooie... Deze training lijkt mij een goede aanvulling op wat ik nu kan en voor de toekomst. Vanuit mijn Master opleiding heb ik dingen met data visualisatie tools gedaan, zoals Tableau. Dit is een mooie aanvulling. Ik heb nu een goede basis kennis en we hebben wat extra bestandjes meegekregen om mee te kunnen werken, dat kan ik er later nog een keer bijpakken. Voor de toekomst kan ik hier zeker wat mee!. Tussentijds kregen we een document/ handleiding toegestuurd, ideaal! Onze organisatie heeft voor SignOn gekozen, de blended learning geeft een korte refresh,(ik kende Power Bi nog niet) en geeft een makkelijk instapje, zonder dat er in de training tijd aan wordt besteed en de niveaus van de cursisten wordt bij aanvang geleveld. Online is goed bevallen, ik heb eerder elders een Online training gevolgd, deze was echt beter! Iedereen had zijn camera aan, dat zorgt voor een betere sfeer een goeie interactie en Freddy is een hele toffe trainer! De training heeft voldaan aan mijn verwachtingen en ik beveel deze training aan.

Alienke

Ik ben al bezig met dingen te maken met VBA, vanuit Google en trial by error. Dat lukt wel maar het kost veel tijd, ik wilde met een goede basis beginnen. We hebben veel werkzaamheden die... Ik ben al bezig met dingen te maken met VBA, vanuit Google en trial by error. Dat lukt wel maar het kost veel tijd, ik wilde met een goede basis beginnen. We hebben veel werkzaamheden die routinematig gedaan worden. De handelingen kunnen sneller, waardoor je tijd bespaart en zo min mogelijk hoeft te denken. Excel denkt voor mij :-)) onze HR afdeling heeft deze training getipt, de data zijn niet achtereenvolgend zodat je tussentijds kunt oefenen en SignOn biedt support na de training. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Ik snap nu wat ik aan het doen ben en kan mezelf beter redden. Freddy is een goede trainer, veel kennis en kan het op een leuke manier uitleggen. Interactief en levendig. In de basis is het taaie stof en abstract. Online viel me erg mee en is zelfs leuker. groepsdynamiek, je kunt schermen delen en leren van elkaar. Ik was positief verrast. Chapeau !

Yvonne

Goed naslagwerk en documentatie

Welke cursus heb je gevolgd?

Excel Gvorderd

Diddy

Deze cursus werd aangeboden via mijn werkgever. Ik werk te weinig met Excel, de sjablonen zijn door anderen gemaakt en vul ik in. Ik wilde er uit nieuwsgierigheid meer van weten. Hoe maak ik een... Deze cursus werd aangeboden via mijn werkgever. Ik werk te weinig met Excel, de sjablonen zijn door anderen gemaakt en vul ik in. Ik wilde er uit nieuwsgierigheid meer van weten. Hoe maak ik een spreadsheet, hoe is het opgebouwd en wat zit erachter?
SignOn is door het bedrijf gekozen en heeft waargemaakt wat ik zocht. Een duidelijke uitleg, een kleine club, er is voldoende tijd en ruimte om vragen te stellen. Dianne heeft heel veel kennis van Excel, zij is een goeie trainster.

Wiljan Vos

Mijn werkgever heeft voor deze training gekozen, wij passen Power BI toe bij klanten. We zijn een industriële automatiseerder met name in de productie omgeving/ fabrieken voor het weergeven van... Mijn werkgever heeft voor deze training gekozen, wij passen Power BI toe bij klanten. We zijn een industriële automatiseerder met name in de productie omgeving/ fabrieken voor het weergeven van KPI’s. ik heb eerste de Power BI Basis cursus gevolgd en wilde o.a.meer DAX leren. Ik heb uitleg nodig om de juiste werkwijze te vinden. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Bert is een hele goede trainer, hij paste de snelheid aan aan de groep, ik heb veel geleerd en heb geen verbeterpunten. Ik beveel deze training aan.

Raoul Ashruf

We gaan organisatie breed overstappen op Power BI. Wij als applicatie beheerders moeten het een en ander weten om rapporten te beheren en bouwen. Als er straks opdrachten binnenkomen dan weten wat... We gaan organisatie breed overstappen op Power BI. Wij als applicatie beheerders moeten het een en ander weten om rapporten te beheren en bouwen. Als er straks opdrachten binnenkomen dan weten wat we moeten doen. Het bedrijf heeft voor SignOn gekozen en SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht. Ik had wat voorkennis van Power BI, de tweede dag was super interessant. Het SignOn Leerportaal is handig, je kunt alvast oefeningen doen en uitproberen, de trainer was heel goed en ook gezellig:-)) goeie trainer, gezellig. Ik beveel deze training zeker aan!

Ivo Post

Ik was al met Power BI aan het stoeien. Vanuit ons bedrijf werd aangeboden om de Power BI Basis training van SignOn te gaan doen, door zelf te stoeien zie je niet alle mogelijkheden. Ik wilde meer... Ik was al met Power BI aan het stoeien. Vanuit ons bedrijf werd aangeboden om de Power BI Basis training van SignOn te gaan doen, door zelf te stoeien zie je niet alle mogelijkheden. Ik wilde meer inzicht krijgen wat er mogelijk is met power BI: delen van rapportages. Workspace werkt anders dan via de reporting server. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Een goede training wat je in de basis van Power BI moet weten. De toegang tot het SignOn leerportaal is handig, het is makkelijk te bedienen en je kunt makkelijk dingen opzoeken. De trainer is een leuke man, luchtig en niet alleen droge stof. Er is mogelijkheid tot vragen stellen, hij gaf antwoord op een leuke manier. Online via Teams viel reuze mee, de trainer deelt zijn scherm en je kunt van elkaar leren. Twee beeldschermen naast elkaar gebruiken is voor mij een must. Ik beveel deze training aan.