Angela

Doel was om kennis te maken met SAP. Ik ben ZZP-er en mijn klant gebruikt SAP. Ik zag dat het systeem groter was, dan wat ik ermee deed. Ik ben op dit moment op zoek naar een nieuwe opdracht, en er... Doel was om kennis te maken met SAP. Ik ben ZZP-er en mijn klant gebruikt SAP. Ik zag dat het systeem groter was, dan wat ik ermee deed. Ik ben op dit moment op zoek naar een nieuwe opdracht, en er wordt veel kennis van SAP gevraagd. Ik wilde meer van SAP weten. Wat kan het nou, een eerste kennismaking en oriënterend. Via Springest.nl heb ik gekozen voor SignOn. De training komt goed uit de bus, goede prijs/kwaliteit, oede reviews en kan ook Online gevolgd worden. Online is mij heel goed bevallen. Voordeel is dat we trainden in een kleine groep. Pauline heeft heel veel ervaring. Een echter hands-on training met veel voorbeelden.
SignOn heeft absoluut waargemaakt wat ik zocht. Ik beveel deze training zeker aan!

Richard

Ik heb de tweedaagse Power BI Level I training in Rotterdam gevolgd. Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe baan en is kennis van en ervaring met Power BI gewenst. De training heeft voldaan... Ik heb de tweedaagse Power BI Level I training in Rotterdam gevolgd. Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe baan en is kennis van en ervaring met Power BI gewenst. De training heeft voldaan aan mijn verwachtingen. Power BI is uitgebreid en complex en om goed de basis te leren is twee dagen training zeker nodig. Fijn dag je na afloop van de training gebruik kan maken van support van de trainer en op verzoek wat extra oefenmateriaal kunt ontvangen. Maandelijks deelt SignOn korte video's met de laatste updates van Power BI. Om uitgebreid DAX te leren heb ik al ingeschreven voor de Power BI Vervolg training. Jeroen is een enthousiaste trainer met veel kennis van Power BI. De training raad ik aan.

Kazim

Ik had heel weinig of geen kennis van SAP. Ik heb de SAP Basis training Online gevolgd via Microsoft Teams om mijn carrière te vervolgen, verderop te komen. In mijn nieuwe functie heb ik kennis van... Ik had heel weinig of geen kennis van SAP. Ik heb de SAP Basis training Online gevolgd via Microsoft Teams om mijn carrière te vervolgen, verderop te komen. In mijn nieuwe functie heb ik kennis van SAP nodig.
Ik heb voor SignOn gekozen, omdat de trainingen van SignOn hoog scoren (positieve reviews). De training sluit goed aan, trainster Pauline is een hele fijne trainster. Ze heeft veel kennis, is geduldig en neemt heel goed de tijd. Ik beveel deze training zeker aan.

Gosia

De mogelijkheid om deze SAP Basis cursus werd aangeboden door het detacheringsbureau. Ik ben leergierig en kende dit programma nog niet.Kennis van SAP is nodig bij bepaalde functies. Ik ben heel... De mogelijkheid om deze SAP Basis cursus werd aangeboden door het detacheringsbureau. Ik ben leergierig en kende dit programma nog niet.Kennis van SAP is nodig bij bepaalde functies. Ik ben heel tevreden, heb de basis leren kennen hoe het programma is opgebouwd. Het lesmateriaal is duidelijk en netjes. Pauline is een hele goede docente (een van de beste trainsters die ik ooit heb gehad!). Ze heeft veel kennis en kan de kennis heel goed overdragen. Ze is vriendelijk, interactief en respectvol. Het geleerde kun je direct toepassen in de praktijk. Ik beveel deze training zeker aan.

Les

Ik heb de SAP Basis cursus vanuit huis gevolgd, Online via Teams. Helemaal top, relaxed en efficient. Voor mij zelfs positiever dan fysiek, je kunt makkelijk je scherm delen en er is 1 op 1 meer... Ik heb de SAP Basis cursus vanuit huis gevolgd, Online via Teams. Helemaal top, relaxed en efficient. Voor mij zelfs positiever dan fysiek, je kunt makkelijk je scherm delen en er is 1 op 1 meer interactie. Ik kende SAP nog niet, had er geen beeld bij. Ik heb de cursus gevolgd om meer feeling te krijgen met SAP, hoe werkt het en wat kan ik er allemaal mee? Hoe kan je dingen zoeken, favorieten aanmaken, wat is de achtergrond van SAP en hoe is het tot stand gekomen? Ik heb voor deze training gekozen, omdat SignOn de enige opleider is die de SAP Basis training in de Online vorm aanbiedt. SignOn heeft waargemaakt wat ze beloven. Ik beveel deze training aan.
Trainster: Pauline

John

Ik had al ervaring met andere programma's maar nog niet veel kennis van PowerBI. Mijn doelstelling was om o.a. data te visualiseren met behulp van Power BI. Ik heb gekozen voor SignOn, omdat ik deze... Ik had al ervaring met andere programma's maar nog niet veel kennis van PowerBI. Mijn doelstelling was om o.a. data te visualiseren met behulp van Power BI. Ik heb gekozen voor SignOn, omdat ik deze cursus aangeboden kreeg vanuit ons bedrijf. SignOn heeft waargemaakt wat zij beloven. Dit was mijn eerste Online training en is mij heel goed bevallen. De trainer (Jeroen) kan meekijken op je scherm en ook het scherm overnemen. Jeroen nam goed de tijd voor alle cursisten, voldoende persoonlijke aandacht. Het lesmateriaal is duidelijk en wordt goed gevolgd tijdens de cursus. Ik beveel deze training aan.

Pascal

In september a.s. volg ik de curssu Excel VBA bij SignOn. Daarvoor is voorkennis van Excel op gevorderd niveau vereist. Ik heb deze cursus gevolgd om de termen en kennis op order te hebben en op te... In september a.s. volg ik de curssu Excel VBA bij SignOn. Daarvoor is voorkennis van Excel op gevorderd niveau vereist. Ik heb deze cursus gevolgd om de termen en kennis op order te hebben en op te frissen.
Met VBA gaan we proberen meer te automatiseren.
We hebben voor SignOn gekozen,omdat het aanbod er het meest professioneel uit ziet; de inhoud en cursuslocatie.
Bij aanvang van de cursus heb ik een tweetal dingen aangegeven, wat ik wilde leren: schuifbalk in tabblad en werkdagen berekenen als zaterdag ook een werkdag is. Je kunt eigen onderwerpen inbrengen.
Trainster Dianne: Vakidioot met veel van Excel. Ik raad deze cursus aan.

Rudy

Ik heb de klassikale training op locatie in Utrecht gevolg. Doelstelling: Zelf een dashboard opstellen en financiële rapportages voor leden MT en directieleden maken. Data is afkomstig uit Multivers... Ik heb de klassikale training op locatie in Utrecht gevolg. Doelstelling: Zelf een dashboard opstellen en financiële rapportages voor leden MT en directieleden maken. Data is afkomstig uit Multivers Wholesale. De software leverancier had al een rapportage gemaakt, ik wilde het echter zelf leren ook mbt toekomstperspectief. Zelfstudie door middel van een boek koste te veel tijd. Ik geef de voorkeur aan een klassikale training met interactie.
Via SignOn ontvang ik PE-uren voor deze training, de training ziet er goed uit en er is een goede prijs/kwaliteit verhouding.
SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Na de training loop je in de praktijk tegen dingen aan en ik wil meer DAX leren, daarom heb ik mij al aangemeld voor de Advanced training. In September kan ik de presentaties laten zien aan de directie.
Ik kan het geleerde toepassen in de praktijk en beveel deze training aan.

Maarten

Ik heb zelf altijd in de praktijk gewerkt. In mijn opleidingen werkte ik met Excel maar niet in de praktijk. Sinds een half jaar werk ik vast op kantoor en dan is het even lekker op een opfris... Ik heb zelf altijd in de praktijk gewerkt. In mijn opleidingen werkte ik met Excel maar niet in de praktijk. Sinds een half jaar werk ik vast op kantoor en dan is het even lekker op een opfris cursus te volgen.

Het probleem waar ik voornamelijk tegenaan liep was het met elkaar laten rekenen van diverse tabbladen. En het snel en simpel opzetten van verschillende rekenmodellen.

De cursus is verzorgt door het bureau welke mij heeft gekoppeld aan mijn nieuwe werkgever.

De cursus heeft zeker gebracht wat ik van hoopte. Mede door deze bijzondere tijd hadden we een kleine cursisten groep. Hierdoor ontstaat er meer tijd voor persoonlijke aandacht voor de cursist. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. De faciliteiten waren goed en docent zeer bekwaam.

Ik beveel deze cursus aan.
Trainer: Freddy

Edwin

Ik heb zowel de Power BI Level I als de Power BI Advanced training Online gevolgd met als doel om echt beter mijn vingers achter DAX te krijgen.

Voor aanvang van de training had ik al...

Voor aanvang van de training had ik al wel met Power BI gewerkt, maar je ziet veel dingen over het hoofd. De cursus helpt je verder op de juiste weg, je leert de ins en outs van het programma en ontvangt veel tips en tricks.

De eerste Online training is al erg goed bevallen, daarom heb ik ervoor gekozen ook de Advanced training Online te volgen. De tool Power BI is veel flexibeler en eenvoudiger dan onze vorige rapportage tools: Excel en Visual Studio.

We hebben voor SignOn gekozen, locatie gebonden en een gerenommeerd instituut, de contacten bij SignOn lopen soepel en fijn.

De volgende training zou ik weer Online volgen. In een kleine groep is de training uitstekend te volgen. Zeker niet moeilijk en heel leerzaam. Ik heb de Advanced Skills geleerd.

Trainer Jeroen:
Gezellige, spontane en goede trainer, hij denk goed mee en doorziet de problematiek van de cursisten . Er is tijd en ruimte voor vragen uit de eigen werksituatie.
Jeroen legt snel de vinger op de zere plek.

Ik beveel SignOn zeker aan.