Mijn leerdoel was om data te visualiseren met Power BI, zodat deze aan managers binnen het bedrijf duidelijk weergegeven kan worden. Ik wist niet hoe Power BI werkte, nu wel. SignOn heeft 100%... Mijn leerdoel was om data te visualiseren met Power BI, zodat deze aan managers binnen het bedrijf duidelijk weergegeven kan worden. Ik wist niet hoe Power BI werkte, nu wel. SignOn heeft 100% waargemaakt wat ik zocht. Alles duidelijk, fijne uitleg, handige online training in deze tijd. Ik beveel deze training aan.

Mijn leerdoel: opzetten van mooie duidelijke rapportages. Ik heb nu snelle toegang tot dr mogelijkheden van Power BI. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht, hartelijk dank! Ik beveel deze... Mijn leerdoel: opzetten van mooie duidelijke rapportages. Ik heb nu snelle toegang tot dr mogelijkheden van Power BI. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht, hartelijk dank! Ik beveel deze training aan.

Niels

Ik heb deze training gevolgd om kennis te maken met Power BI voor toepassingen tijdens interim opdrachten. De docent is zeer enthousiast en behulpzaam. Ga zo door. Ik beveel deze training aan.

Mijn leerdoel was Basiskennis over Power BI vergaren. Opstap naar actief experimenteren met Power BI en snappen welke functionaliteit er in Power BI zit en hoe je deze kunt gebruiken. Tevens kennis... Mijn leerdoel was Basiskennis over Power BI vergaren. Opstap naar actief experimenteren met Power BI en snappen welke functionaliteit er in Power BI zit en hoe je deze kunt gebruiken. Tevens kennis over welke knoppen waar zitten en waar je deze het beste voor kunt gebruiken. Tot slot structuur aanbrengen in het opbouwen van een rapport, te beginnen bij data opschonen. Alles in de juiste volgorde. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze training aan.

Jesse

Ik heb de Power BI Basis training gevolgd om Power BI te leren kennen en toepassen en valkuilen te voorkomen. Nu met een gedegen basis kennis goed beginnen met Power BI. De gehele training is zeer... Ik heb de Power BI Basis training gevolgd om Power BI te leren kennen en toepassen en valkuilen te voorkomen. Nu met een gedegen basis kennis goed beginnen met Power BI. De gehele training is zeer goed bevallen. De opzet van de stof, het tempo en de sfeer was meer dan prima. Ik beveel deze training aan.

Inge

Ik heb de Power Automate training gevolgd om kennis te maken met de mogelijkheden van Power Automate en te leren hoe Power Automate werkt. Fijne uitleg, gekeken naar eigen voorbeeld en goed de... Ik heb de Power Automate training gevolgd om kennis te maken met de mogelijkheden van Power Automate en te leren hoe Power Automate werkt. Fijne uitleg, gekeken naar eigen voorbeeld en goed de stappen uitgelegd. Ik beveel deze training aan.

Ik heb deze training gevolgd om extra inzicht te verkrijgen in DAX en net iets meer diepgang. Ik heb gekozen voor de training van SignOn omdat ik een positieve ervaring had met de Basis training. We... Ik heb deze training gevolgd om extra inzicht te verkrijgen in DAX en net iets meer diepgang. Ik heb gekozen voor de training van SignOn omdat ik een positieve ervaring had met de Basis training. We trainden met een kleine groep en gelijkwaardig qua niveau, hierdoor veel tijd voor verdiepende vragen. Ik beveel deze training aan.

Janine

Ik had mezelf al een beetje wegwijs gemaakt in PowerPivot, maar alles wat ik wist kwam van Google af. Om de echte potentie van PowerPivot te leren heb ik deze cursus gevolgd en om beter begrip van... Ik had mezelf al een beetje wegwijs gemaakt in PowerPivot, maar alles wat ik wist kwam van Google af. Om de echte potentie van PowerPivot te leren heb ik deze cursus gevolgd en om beter begrip van de mogelijkheden van PowerPivot, alsmede leren hoe ik mijn huidige rapportages slimmer (en in kleinere bestanden) kan opzetten. Ik heb het geluk gehad om privé training te krijgen. Zo kon ik op eigen tempo door de lesstof gaan. Niveau was daardoor perfect, trainer deed alles duidelijk uitleggen en mij verschillende manieren wijzen hoe ik iets binnen Excel kan bereiken. Ik beveel deze training aan.

Ik ben op zoek naar nieuwe werk en heb de SAP basis cursus gevolgd om basis kennis van SAP op te doen. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze training aan.

Om ander werk te vinden en omdat SAP veel wordt gevraagd heb ik de SAP Basis cursus gevolgd. Je kon alles vragen, de cursus was Online dat ging goed maar locatie is altijd fijner. Ik beveel de e... Om ander werk te vinden en omdat SAP veel wordt gevraagd heb ik de SAP Basis cursus gevolgd. Je kon alles vragen, de cursus was Online dat ging goed maar locatie is altijd fijner. Ik beveel de e cursus aan,