Ed Stenzler

Goed grappig en informele sessies. Ging soms iets te snel voor iemand die geen ervaring heeft met Power BI maar er was genoeg ruimte / tijd voor verdieping. Het is tijd om met deze trainer in-house... Goed grappig en informele sessies. Ging soms iets te snel voor iemand die geen ervaring heeft met Power BI maar er was genoeg ruimte / tijd voor verdieping. Het is tijd om met deze trainer in-house sessie te organiseren

Mark Langenakker

Mijn leerdoel was kennismaken met Power Automate en leren hoe een flow te maken, en automatiseren an handmatige periodieke terugkerende handelingen. Ik heb gekozen voor SignOn omdat ik met hun goede... Mijn leerdoel was kennismaken met Power Automate en leren hoe een flow te maken, en automatiseren an handmatige periodieke terugkerende handelingen. Ik heb gekozen voor SignOn omdat ik met hun goede ervaringen heb. De training is mij goed bevallen. Naar aanleiding van gegeven voorbeelden tijdens de training hebben wij een praktijk casus onderkend welke nu ook wordt ontwikkeld in ons bedrijf. Grote meerwaarde is dat de trainer nadien voor de vragen beschikbaar blijft en zeer snel reageert.

Mijn leerdoel was om een goede basis te leggen voor de advanced cursus, mochten er dingen zijn die ik nog niet wist en wel belangrijk hiervoor waren. En simpelere problemen waar ik tegenaan liep... Mijn leerdoel was om een goede basis te leggen voor de advanced cursus, mochten er dingen zijn die ik nog niet wist en wel belangrijk hiervoor waren. En simpelere problemen waar ik tegenaan liep navragen of dat opgelost kon worden (bijvoorbeeld een gegevenslabel met duizendtal punten erin).Door deze training voel ik me zelfverzekerder in het gebruik van Power BI en om door te stromen naar de advanced cursus. De inhoud was top en ben positief verrast door de vele handigheden binnen Power BI Basis

Mijn leerdoel was het verbreden van kennis met Power Automate om bestaande flows te verbeteren en creëren van nieuwe flows. De training is inhoudelijk goed, vooraf werd gevraagd naar de vragen en... Mijn leerdoel was het verbreden van kennis met Power Automate om bestaande flows te verbeteren en creëren van nieuwe flows. De training is inhoudelijk goed, vooraf werd gevraagd naar de vragen en deze zijn later goed behandeld door de trainer.

Mijn leerdoel was om mijn kennis te maken met Power Automate. Wij hebben deze training in groepsverband gevolgd en de training was precies wat ik zocht en kan deze training van harte aanbevelen.

Alwin

Uit interesse/persoonlijke ontwikkeling en tevens als voorbereiding op PowerBI basis ben ik deze training gaan volgen. Ik heb er veel van opgestoken en fijne handvatten om zelf verder toe te passen... Uit interesse/persoonlijke ontwikkeling en tevens als voorbereiding op PowerBI basis ben ik deze training gaan volgen. Ik heb er veel van opgestoken en fijne handvatten om zelf verder toe te passen in werk. Fijne interactie met de trainer, genoeg mogelijkheden tot vragen stellen en soms ook de inhoudelijke onderwerpen toe te spitsen n.a.v. de persoonlijke vragen.

Andre Koelman

1 daagse cursus gevolgd AZ900 Fundamentals Azure in Nieuwegein bij Global Knowledge.
Harrie Raijmakers was de trainer, en heeft de cursus met veel enthousiasme en kennis van zaken aan iedereen uitgelegd.
Het was een hoop informatie in 1 dag , maar ik heb er zeker iets van geleerd

Johan

Mijn leerdoel was verdere verbreding kennis van PowerBI. Ervaring opdoen met formules voor standaard oplossingen en alternatieve manieren via DAX. De training heeft aan mijn verwachtingen voldaan en... Mijn leerdoel was verdere verbreding kennis van PowerBI. Ervaring opdoen met formules voor standaard oplossingen en alternatieve manieren via DAX. De training heeft aan mijn verwachtingen voldaan en ik heb zelfs beter leren begrijpen hoe data correct te verwerken voor database doeleinden. De trainer was heel enthousiasten heeft ook geprobeerd zoveel mogelijk stukken tijdens de les te koppelen aan ons dagelijkse werk.

Ik was opzoek naar een basistraining voor data-analyse. Ik heb het niet direct nodig in mijn huidige functie maar wil me graag wat breder oriënteren. Vanuit hbo-opleiding wel ervaring met... Ik was opzoek naar een basistraining voor data-analyse. Ik heb het niet direct nodig in mijn huidige functie maar wil me graag wat breder oriënteren. Vanuit hbo-opleiding wel ervaring met data-analyse maar vaak erg technisch. Collega's raadde mij vanwege de positieve ervaringen deze opleiding bij SignOn aan. Ik kan deze training van harte aanbevelen en geef de training en trainer een 10!

Wilko Rovers

Super trainer, training was perfect gevuld in 2 dgn met de basisfacetten. Goede voorbereiding en nazorg voor t geleerde
Mooi naslagwerk om in de praktijk met power bi de business van...
Mooi naslagwerk om in de praktijk met power bi de business van toegevoegde waarde te kunnen zijn