G.Huntjens

Zeer goed verpakt en snelle levering

Cas

De sierlijsten zijn niet goedkoop maar het assortiment is groot (wat ik wilde was nergens anders te vinden, behalve op schimmige Duitse websites die ik niet vertrouwde) en er worden geen... De sierlijsten zijn niet goedkoop maar het assortiment is groot (wat ik wilde was nergens anders te vinden, behalve op schimmige Duitse websites die ik niet vertrouwde) en er worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Goede telefonische helpdesk. Snelle orderafhandeling, hoewel één onderdeel niet voorradig was en 2 dagen later geleverd werd maar daarvan werd ik netjes op de hoogte gebracht.
Er konden geen eindstukken geleverd worden maar dit ligt aan de fabrikant en niet aan de webshop.
De bezorging was zeer slecht (niet op afgesproken dag, zending kwijt, bleek later teruggestuurd naar depot zonder overleg of kennisgeving) maar dat ligt aan de vervoerder en niet aan de webshop.

Betrouwbaar, snelle levering, geen verzendkosten, goede telefonische helpdesk.

Supersnelle levering, kwalitatief goede lijsten die makkelijk verstek te zagen zijn en vervolgens weer bijgewerkt kunnen worden.

Marion

Prima.

Snelle levering. Goede website. Uitgebreide keuze.

Eddy D. ( Belgie )

Goed !

verzorgd en stevig materiaal ... zeer redelijke prijzen....

Top, makkelijk besteld snel geleverd

Goeie service snelle levering

Kundig en flexibel... denken mee met de klant. Als ik weer dergelijke producten zoek kom ik geheid weer bij dit bedrijf uit

klantvriendelijk

Dieter

Goede ervaring met een snelle service.

Snelle levering van een goed product, in een goede verpakking. Aanrader !