roland christiaen

Goed bewerkbaar produckt

nee

alle informatie gevonden

Van de Merlen Jean

Korrekt naar bestelling en levering

duidelijke beelden van de bestaande. Bijkomende info naar verwerking

john van der zwart

Goede website duidelijke uitleg over de producten snelle levering

duidelijk snelle leveringen goede prijs kwaliteit

vind het eigenlijk wel oke ga zo door

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

heb voor mij alles kunnen vinden als ik nog meer nodig heb bestel ik het weer bij jullie

Jamie Collard

Ik heb 2 weken geleden met jullie gebeld. ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden, tot op heden heb ik nog niks vernomen van jullie. Vandaag heb ik het opnieuw geprobeerd jullie te bereiken door... Ik heb 2 weken geleden met jullie gebeld. ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden, tot op heden heb ik nog niks vernomen van jullie. Vandaag heb ik het opnieuw geprobeerd jullie te bereiken door het telefoonnummer 088-5002713 te bellen. echter wist niemand daar van het bestaan van jullie.

christiaen roland

Hallo . Kan er voor de ogenblik weinig over zeggen
Hallo . Kan er voor de ogenblik weinig over zeggen
De sierlyst is toegekomen en na kontrolle vastgesteld dat deze beschadigd was. Voor my is die sierlyst waardeloos waar ik nochtangs veel geld hed voor betaald. Een mail naar jullie gezonden waarby ik dit heb gemeld. Ik moest er fotos van doormailen heb ik ook gedaan maar tot nu toe niets meer van gehoord. Ik hoop dat jullie een eerlyke firma bent en my helpen om dit probleem op te lossen. GRTS

De leverering was snel gebeurt

Tja. Indien mogelyk zien dat de pakketten die worden afgeleverd niet beschadigd zyn

Mensink

ging goed en snel

nee houden zoo

Maryalena de Vlieger-Lopez

Makkelijk en snel te bestellen, goede product informatie

Voldoende op voorraad voor een snelle levering

Meer duidelijkheid over wanneer de goederen geleverd worden. Zoals een track en trace code of meer informatie bij het terug kijken bij je bestellingen

luc de wannemacker

Duidelijk en overzichtelijk

technische handleiding & snelle verzending

neen

Valentijn Montage

Goede service snelle levering

Bart

Zeer goede en vlotte ervaring

Duidelijk overzicht van aangeboden producten, snelle en correcte service, vlotte hulp via Chat bij vragen

De "websitevermelding" over de foto's maken het goed inschatten van hoe de producten er uit zien wat moeilijker. Ik ben op de website van de producent het geschikte product moeten gaan kiezen aan de... De "websitevermelding" over de foto's maken het goed inschatten van hoe de producten er uit zien wat moeilijker. Ik ben op de website van de producent het geschikte product moeten gaan kiezen aan de ahnd van de afbeeldingen daar. Ik ken de redenering achter de vermelding niet, maar ik zou persoonlijk aanraden die weg te nemen zodat de producten duidelijk zijn.