Snel en betrouwbaar

gemak van bestellen en snelheid van levering

Levering gebeurt door UPS. Zij geven geen tijd frame aan waarbinnen ze leveren waardoor je in principe de hele dag dient te wachten.

TaTy

Goed. De postorderbedrijf heeft niet gewacht tot de deur openging maar heeft gewoon een afhaal brief in de bus gedaan.

Goedkoper dan anderen

Een ander Levering service

Nvt

Langmak

Heel goed snelle levering

Snelle levering.

Jan van Dalen

Prima, snelle levering netjes verpakt

Mooie en overzichtelijke site, snelle leveringen

Nancy Van Dessel

Zeer correcte afhandeling van de bestelling en zeer snelle levering zoals er wordt beloofd.
Ik ben zeer tevreden. Was een tweede bestelling omdat ik bij jullie een goede service kreeg bij de vorige bestelling.

Snelle levering en netjes verpakt.

exelmans jos

Alles top

snelle levering, prijs kwaliteit prima

N.v.t.

Verschaft duidelijke informatie en zeer korte levertijd en goede verpakking.

Product is van uitstekende kwaliteit.

Geen suggestie’s alles ging uitstekend.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Alle informatie makkelijk te vinden.

brigitte

De eerste bestelling was helemaal oke! De tweede niet, bericht van levering op dinsdag, niet op dinsdag maar op woensdag! Het bestelde artikel was blijkbaar vervangen door een ander, ik had een... De eerste bestelling was helemaal oke! De tweede niet, bericht van levering op dinsdag, niet op dinsdag maar op woensdag! Het bestelde artikel was blijkbaar vervangen door een ander, ik had een hydrokit set besteld en kreeg een andere, terwijl we de hydro nodig hadden want de lijsten moesten op de badkamer geplaats worden!

Gerard van beers

Goed en snel

Vlugge japie

Nette site duidelijk en vlotte levering.

Misschien is het een optie om ook een dwars doorsnede van de plafond ornamenten te laten zien