Tevreden alom

correct en duidelijkheid in mailverkeer. snelle levering en tevreden over producten

JW

Goede snelle levering zonder bezorgkosten

Schitterende service

Perfecte levering en mooi degelijk materiaal!

Mooie sierlijsten

Marjet

Uitstekende levering

Snel en goed geleverd.

Snel en mooie spullen jammer dat het beschadigd is

Goedemiddag,,

Goedemiddag,,

IK vond het prima materiaal en snel geleverd de verpakking was alleen beschadigd en aangezien ik het niet heb aangenomen weet ik ook niet hoe dit is gebeurd maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het beschadigd is aangekomen
Verder alles prima

Met vriendelijke groet

Steef

Hettie

Excellent

Werkelijk een super service, zelfs de kleine nabestellingen worden zonder bezorgkosten de volgende dag al geleverd. Dikke pluim!

Snelle service

Snelle levering en goede prijzen.

Snelle levering, mooie lijsten

Ik ben heel blij met de sierlijsten. Ze zijn makkelijk overschilderbaar en staan erg mooi.

Van Dijk Contracting and Management

Opbouwende kritiek

Levertijden zijn te lang en zou sneller moeten en kunnen.
Door jullie een fout gemaakt met het overnemen van de postcode waardoor TNT het niet kon verzenden.
Na telefonisch contact zou...
Levertijden zijn te lang en zou sneller moeten en kunnen.
Na telefonisch contact zou het toch geleverd worden.
Het blijkt dat TNT het op mijn verzoek heeft afgeleverd bij buren ( zonder aangeven van mij bij welke buren) Door de Chaufeur van TNT
geen melding in mijn brievenbus bij welke buren.
Conclusie : het pakket was voor mij niet aangekomen en deze gang van zake is heel betreurenswaardig!

Reactie Sierlijsten.eu:

Een bestelling die bij ons vrijdag na 10.00 uur wordt geplaatst, wordt maandag in behandeling genomen en dinsdag bij de klant aangeboden.
Door het invoeren van een foutieve postcode is de...
Door het invoeren van een foutieve postcode is de levering helaas niet dinsdag aangeboden door TNT Express, maar woensdag. Voor het niet achterlaten van een melding bij welke buren de bestelling is afgegeven is inderdaad vervelend.