Goed, maar ik heb het pakket nog niet ontvangen. Meestal bezorgt de postbode het bij de buren maar omdat er getekend moet worden (?) konden zij het niet aannemen. Hopelijk komt het vandaag!

Vlugge korrekte bediening maar om te betalen vanuit belgie niet eenvoudig

snelle levering met gevatte parkoersbeschrijving van de te leveren colli.
ik voel wij wel als een apekop dat ik iets bestel in groningen dat geleverd wordt door
de fabrikant in...
snelle levering met gevatte parkoersbeschrijving van de te leveren colli.
de fabrikant in oostende??!!

Levering was aanvankelijk onvolledig maar de nalevering werd goed opgevolgd. Mooie materialen, overzichtelijke webshop.

autobedrijf looijen

Goede organisatie

snelle en correcte levering

Prettig

correct geholpen via de chat

Snelle levering, goede kwaliteit product

Zie titel

Slechte service

Op een zondag besteld en betaald, geen bevestiging ontvangen. Maandag nog even afgewacht tevens niks ontvangen dat mijn bestelling was aangekomen. Dinsdag gebeld werd gemeld dat bestelling onderweg... Op een zondag besteld en betaald, geen bevestiging ontvangen. Maandag nog even afgewacht tevens niks ontvangen dat mijn bestelling was aangekomen. Dinsdag gebeld werd gemeld dat bestelling onderweg was ze zou even bellen en het laten weten.Niks meer gehoord heel vervelend uiteindelijk donderdag lag er een pakket voor de deur

Reactie Sierlijsten.eu:

Bestellingen die zondag bij ons worden geplaatst, worden direct maandag door ons verwerkt en bevestigd via de mail van de klant. Helaas heeft deze zending vertraging opgeleverd waardoor de... Bestellingen die zondag bij ons worden geplaatst, worden direct maandag door ons verwerkt en bevestigd via de mail van de klant. Helaas heeft deze zending vertraging opgeleverd waardoor de bestelling niet op dinsdag, (niet op Koningsdag), maar op donderdag heeft plaatsgevonden. Hierover is een mail verstuurd.

Mike Kries

Kroonlijsten en sierplinten

Kleine beschadigingen bij 2 of 3 plinten van de 17, waarbij ze aan het uiteinde zaten. Dit is met hoeken zagen dus weg te halen. Goede service op de website en goede aanbieding gekregen na Chat op... Kleine beschadigingen bij 2 of 3 plinten van de 17, waarbij ze aan het uiteinde zaten. Dit is met hoeken zagen dus weg te halen. Goede service op de website en goede aanbieding gekregen na Chat op de website.

Claudio

Orac c832

Alles is naar wens verlopen doch had toch graag gezien wanneer mijn produkt exact wordt verzonden en misschien zelfs een track & trace mogelijkheid.

eric

Top

mooi sierlijst mooi te verwerken en netjes verpakt