Het is een fantastisch bedrijf ,je wordt er zeer goed geholpen zowel aan de balie als de vakmensen achter.
Na een reparatie krijg je de auto als nieuw weer terug zowel van binnen als buiten geweldig.

Zeer prettig geholpen met de schade taxatie en snel geholpen met de afhandeling hiervan.

Prima, vriendelijk ontvangen, goede en nauwkeurige inspectie en inschatting van wat er moet gebeuren. Helaas personeelstekort dus de afspraak gaat erg lang duren en als de auto daar is , duurt het... Prima, vriendelijk ontvangen, goede en nauwkeurige inspectie en inschatting van wat er moet gebeuren. Helaas personeelstekort dus de afspraak gaat erg lang duren en als de auto daar is , duurt het nog een dag langer, maar daar wordt wel weer netjes en op tijd contact voor opgenomen. Als ik de auto kom halen worden de beelden van de reparatie duidelijk getoond, een prettig gevoel!

Ben erg tevreden over de service van Siebelink. Ze hebben mijn goed geholpen en ook een vervangend voertuig stond klaar zoals beloofd.

Correcte afhandeling, zeer klant vriendelijk.

De schade aan mijn auto door siebelink autoschade perfect uit gevoerd

De auto is super hersteld. Helemaal gepoetst van binnen buiten. Echt top!

Netjes geregeld en afgehandeld. Dik tevreden