F.N Verbeek

Vandaag zijn de shutters geplaatst door Robin zijn perfect ingemeten en gemonteerd. Dank je wel Shutterkoning zijn hier erg blij mee...

Strak en perfect ingemeten en gemonteerd.

Na een lange levertijd zijn de shutters op zeer vakkundige wijze door Robbie geplaatst. Aangezien ons huis niet recht is en de kozijnen wat scheef, heeft hij dit met geduld prachtig opgelost. Het... Na een lange levertijd zijn de shutters op zeer vakkundige wijze door Robbie geplaatst. Aangezien ons huis niet recht is en de kozijnen wat scheef, heeft hij dit met geduld prachtig opgelost. Het moet goed zijn, anders is hij niet tevreden.
Wij genieten elke dag van onze shutters, kunnen deze in elke "licht"stand zetten en het product is zoals gehoopt dat die zou zijn.
Een tevreden klant.

Het plaatsen gaat zeer zorgvuldig. De monteur heeft zachte zolen aan, zodat hij de parket vloer niet beschadigt. Hij pakt het materiaal uit op een plaats, waarvan hij weet dat hij overzicht houdt.... Het plaatsen gaat zeer zorgvuldig. De monteur heeft zachte zolen aan, zodat hij de parket vloer niet beschadigt. Hij pakt het materiaal uit op een plaats, waarvan hij weet dat hij overzicht houdt. Hij luistert als je nog niet helemaal tevreden bent en gaat dan zorgvuldig aan de oplossing werken. Maakt hem niet uit of het lang duurt, de klant en hij moeten tevreden zijn.

Chantal Fredriksz

Na een fijne inmeetafspraak met veel tips en advies mooie shutters besteld van de Luxury Line.

Vol verwachting zijn ze dan eindelijk vandaag zeer vakkundig geplaatst door Robbie. Het was het wachten zeker waard.

We zijn helemaal happy! 👍🏻😄

Een bedrijf dat met je meedenkt en luistert naar jouw wensen. Kwaliteit is top! En zeer goede montageservice.

F van Moorsel

Na een langere levertijd dan verwacht zijn de schutters geleverd en perfect gemonteerd. Wij zijn er zeer tevreden over.

De montage

Goede montage, mooi product, wel lange levertijd.

Vandaag heeft Robbie onze shutters geplaatst. Hij was ruim op tijd en erg vriendelijk. Shutters zijn prachtig en goed geplaatst. Top service!

Snel, perfect op maat en goede service.

Meer dan tevreden over het bedrijf en de geleverde shutters. Geheel volgens afspraak en op het afgesproken tijfstip. Goed afgewerkte en tot in detail fraaie shutters. Vakkundige en snelle plaatsing... Meer dan tevreden over het bedrijf en de geleverde shutters. Geheel volgens afspraak en op het afgesproken tijfstip. Goed afgewerkte en tot in detail fraaie shutters. Vakkundige en snelle plaatsing door een vriendelijke, correcte en volgens ons zeer ervaren monteur. Mochten we nog een keer producten van de Shutterkoning afnemen, stuur ons Robbie dan maar weer!

Zie boven

Eric

Gisteren zijn onze nieuwe shutters snel en vakkundig geplaatst door Peter. We zijn zeer tevreden, het ziet er prachtig uit. Alles keurig volgens afspraak. Adviseur Remco was erg hulpvaardig bij het... Gisteren zijn onze nieuwe shutters snel en vakkundig geplaatst door Peter. We zijn zeer tevreden, het ziet er prachtig uit. Alles keurig volgens afspraak. Adviseur Remco was erg hulpvaardig bij het inmeten en bestellen, met goede tips, waardoor we geen verkeerde beslissing hadden genomen kwa materiaal en uitvoering van de shutters. Wij kunnen Shutterkoning van harte aanbevelen!

Nevzat Pekbak

Gisteren werden onze shutters geplaatst,door Robin,wat een vakman!!!!!
We kunnen dit bedrijf aan iedereen aan bevelen.

Goeie montage,prima afwerking,leuke monteurs

Den Haag