levering conform afspraak
Montage
Kwaliteit geleverde product

Prima, snelle communicatie

snelle communicatie, overzichtelijk aanbod

Shutterkoning denkt goed mee en kiest de juiste oplossing voor je interieur en raam. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Nee. Ik ben heel erg tevreden.

Heb alleen maar positieve ervaringen met de Shutterkoning.

Alle afspraken werden nagekomen.

Alleen de levertijd van 4 maanden vond ik toch wel lang.

j de gier

Stef

Tevreden over de shutters zelf, maar toch maar matig tevreden over de afwerking. Als gezond kritische doe het zelver stond ik toch te kijken hoe het kitten van voegen van 10 mm blijkbaar geen erg... Tevreden over de shutters zelf, maar toch maar matig tevreden over de afwerking. Als gezond kritische doe het zelver stond ik toch te kijken hoe het kitten van voegen van 10 mm blijkbaar geen erg vormt voor deze werkmannen. Ik maakte nog de opmerking dat een voegkit zou loskomen (wat een week nadien ook gebeurde). Ook werden bij ons shutters verkeerd opgemeten en zelfs verkeerd gemonteerd. Eén shutter in de slaapkamer werd zelfs ondersteboven gemonteerd. Na het monteren van de shutters in de keuken bleek de keukendeur niet meer open te kunnen. En een shutter onder een schuin dak bleek helemaal niet open te kunnen omdat deze de verkeerde kant opdraaide. Het raam er achter kan dus niet gewassen worden, doordat de shutter niet open kan. De shutter in de keuken werd wel vervangen, met een wachttijd van opnieuw 3 maanden. Ondanks onze bezwaren op het moment zelf werden onze opmerkingen toch weggewimpeld door de leider van de werkmannen.

Prijs kwaliteit beter als bij andere aanbieders

Afwerking laat te wensen over

Reactie Shutterkoning:

Geachte heer Decomble,
Geachte heer Decomble,
In ieder geval fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de shutters maar minder fijn om te horen dat u niet tevreden bent over de installatie. Ik weet niet exact wat er precies is gebeurd maar wij zijn eigenlijk verbaasd dat u 10 maanden na de installatie een review schrijft en ons dit nooit met ons heeft gecommuniceerd. Ik heb zojuist telefonisch contact met u opgenomen met de vraag om het probleem alsnog op te lossen maar helaas geeft u ons hier geen mogelijkheid in.
Indien u alsnog van gedachte veranderd horen wij het graag. Toch willen wij u veel plezier wensen met de maatwerk shutters die wij hebben geleverd.
Michiel Broker
( zaakvoerder)

M. Splinter

Super geholpen perfect op maat in het raam gemaakt.
Ben helemaal tevreden staat super mooi!

Auke Walda

Goed, efficiënt, open en doen wat ze zeggen

Duidelijkheid

Misschien iets minder afstandelijker

Safaa Ayadi

Goed advies, goede communicatie. Hebben izch aan de afspraken gehouden. Enige nadeel is lange levertijd.

Kijken of er toch met de levertijd gedaan kan worden.

Prima, nette service. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Jammer dat de schutters niet voor 100% paralel lopen met onze kozijnen. mi had dit beter gekund.

Willem

Helemaal Super. Meetafspraak was binnen een mum van een tijd gemaakt en vervolgens erg goed geholpen door zowel de verkoper als de monteur. Ben helemaal blij met mijn shuttters, dit smaakt naar meer.

Goed advies, in het belang van de klant. Zijn er niet op uit om de duurste versie aan je te verkopen, maar kijken ook wat bij je past. Super mooi resultaat voor een goede prijs!

Levertijd is wat lang maar, maar daar is het resultaat ook naar. Je wordt overigens tijdig geïnformeerd wanneer zij komen plaatsen