Geweldige shutters, echt een aanwinst voor ons huis! Vakkundig geholpen bij het uitzoeken en inmeten én bij de montage door Tim. Fijne jongen die alles rustig monteert, uitlegt en tussendoor ook nog... Geweldige shutters, echt een aanwinst voor ons huis! Vakkundig geholpen bij het uitzoeken en inmeten én bij de montage door Tim. Fijne jongen die alles rustig monteert, uitlegt en tussendoor ook nog tijd vond om de bal te gooien voor onze pup die heel nieuwsgierig was naar wat Tim allemaal aan het doen was. De levertijd is oneindig lang, maar het is het wachten uiteindelijk toch waard.

De vakkennis

verstappen

Prettig inmeet gesprek, goeie prijs en keurige monteur Tim die alles perfect afwerkt.

Nauwkeurig, goede afspraken. Zeer tevreden.

Sietske

Geduld wordt beloond. Natuurlijk is de levertijd een beproeving ;) maar de communicatie is goed. Inmeet afspraak was prima. En de installatie door Tim helemaal top!

Service en kwaliteit

Ralph

Na de aanvraag van de offerte, werd er snel contact gezocht voor een afspraak om gratis in te meten en advies te geven. Betrokken adviseur/verkoper (Michel) heeft ons vriendelijk en beleefd... Na de aanvraag van de offerte, werd er snel contact gezocht voor een afspraak om gratis in te meten en advies te geven. Betrokken adviseur/verkoper (Michel) heeft ons vriendelijk en beleefd geholpen. Een zeer prettige manier van werken, behulpzaam, informatief en adviserend. Over de levertijd is daarna duidelijk gecommuniceerd. Antwoord op mails was over het algemeen snel en met de juiste informatie. Na het inplannen van de plaatsingsafspraak, wordt er een bevestigingsmail gestuurd voor het plaatsen. De mails met de rekeningen worden apart verstuurd. De Shutterkoning vraagt om voor plaatsing te betalen. Op de dag van de plaatsing was er een probleem met het voertuig van de monteur waardoor deze niet op de afgesproken tijd aanwezig kon zijn. Heel vervelend als je alle vorige gordijnen al weg hebt gehaald en daardoor dus in een soort "vissenkom" leeft. Door meedenken van Anouk op kantoor en de zeer flexibele instelling van de monteur (Arie) is de plaatsing die dag nog wel gelukt. Met name de monteur verdient een aanbeveling. Door problemen met de motor van zijn bus, moest hij eerst vanuit Ede naar Eindhoven om daar zijn bus in te leveren en nieuwe op te halen. Door deze vertraging was hij niet in staat om tussen 0900 en 1200 bij ons te zijn. Het zou zelfs maar de vraag zijn of hij voor het einde van een reguliere werkdag bij ons kon zijn. Toch heeft hij besloten om af te reizen naar ons huis met een vervangende bus. Hij kon pas om 1645 bij ons zijn. Aangezien plaatsing voor 5 ramen ongeveer 4 tot 5 uur duurt, was hij uiteindelijk pas om 2130 gereed. Arie heeft een fantastisch resultaat afgeleverd. Hij is klantgericht, meedenkend en levert een zeer goede kwaliteit. De shutters hangen strak in het huis. De reacties van familie en vrienden zijn alleen maar positief. Wij zijn tevreden.
Als er 1 punt is dat beter mag, is dat de communicatie naar de klant toe op een dag dat er veel tegenzit. De initiële communicatie van Anouk was prima en zeer vriendelijk. De opvolging daarna door haar collega's was wat stroever, mogelijk ook doordat ze niet op de hoogte waren van deze problemen.

Klantvriendelijk, meedenkend,
mooie kwaliteit shutters voor een zeer prettige prijs.
Werknemers zoals Michel, Anouk en Arie.

Reactie Shutterkoning:

Bedankt Ralph voor deze uitgebreide en leuke review. Wij wensen je veel plezier met de mooie shutters. Alvast een fijn weekend gewenst.
groeten Team Shutterkoning

Goed advies, gevolgd door vlekkeloze installatie van shutters

We waren nog zoekende welke shutters een hoe we de shutters wilden. Ruim de tijd genomen en goed geluisterd alvorens een advies uit te brengen. Gratis inmeting!
Communicatie via mail prettig...
Communicatie via mail prettig en alle afspraken nagekomen
Installatie, zeer correct en netjes door Koen verricht.

Fam de Jong

Heel tevreden

Communicatie goed en monteurs Tim en Koen waren vriendelijk, behulpzaam en hebben vakwerk geleverd!

Goede service monteur Tim! Is vriendelijk, werkt heel netjes en secuur.

De Rooij

Hartstikke blij met de door Arie zo perfect geplaatste shutters. Afwerking echt top. Heel erg blij mee ziet er schitterend uit

Afwerking, vriendelijkheid Arie, fijn dat we konden sfstemmen

Duidelijke communicatie, ook na het plaatsen bij het oplossen van een mankement. Zeer vriendelijk personeel en betrouwbaar. Wel wat lange wachttijden maar dat is niet anders in deze tijd.

Service, personeel en vooral het product blijft erg goed in kwaliteit.

M. Teeling

Vandaag zijn bij ons de shutters geplaatst. Het was even wachten maar dan heb je ook wat. Degene die kwam opmeten dacht goed mee en had een duidelijk verhaal. Vandaag kwam Arie de shutters plaatsen.... Vandaag zijn bij ons de shutters geplaatst. Het was even wachten maar dan heb je ook wat. Degene die kwam opmeten dacht goed mee en had een duidelijk verhaal. Vandaag kwam Arie de shutters plaatsen. Een zeer kundig vakman die voorzichtig en heel netjes werkt. Tussendoor steeds overleg over de verschillende mogelijkheden bij het plaatsen. Niet alleen een vakman maar ook leuk in de omgang.
Wij raden dit bedrijf zeker aan!

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.