levering conform afspraak
7.8/10
Montage
Kwaliteit geleverde product

Elmar Kouwenhoven

Dimitri kwam langs om te bespreken wat we wilde. Er werd heel goed meegedacht. Uiteindelijk gekomen tot een mooie oplossing. Communicatie is snel en allemaal vriendelijke mensen, van montage tot... Dimitri kwam langs om te bespreken wat we wilde. Er werd heel goed meegedacht. Uiteindelijk gekomen tot een mooie oplossing. Communicatie is snel en allemaal vriendelijke mensen, van montage tot sales

Ervaring en kennis van shutters, oplossingen bedenken. de shutters zelf zien er ook erg mooi uit

Fabricage mag sneller, maar heeft niets met jullie te maken :)

Familie Balvers

De snelheid en vriendelijkheid waarmee alles werd ingemeten was zeer prettig. Afspraak was snel gemaakt en het inmeten verliep snel en soepel.

De klantgerichtheid via mail verliep soepel en snel.

Persoonlijk zou ik niet verwijzen naar een bestelformulier als ik een vraag via de mail neerleg maar zou in een mail de vraag beantwoorden. Maar dat is persoonlijk want inderdaad het antwoord was... Persoonlijk zou ik niet verwijzen naar een bestelformulier als ik een vraag via de mail neerleg maar zou in een mail de vraag beantwoorden. Maar dat is persoonlijk want inderdaad het antwoord was te vinden op het bestelformulier,..
AFTERSALES: Hou het persoonlijk en bel even aan het eind van de week wanneer alles hangt.. kunnen jullie direct vragen naar het verloop van de montage
(Wat bij ons FANTASTISCH is verlopen, super fijne mannen EN KUNDIG!)

Fam. van Houts

Wij zijn heel tevreden over dit bedrijf. We zijn goed voorgelicht door Karim. Dimitri kwam bij ons ook nog een keer extra langs om nog een keer de afwerkings mogelijkheden te laten zien. Super bedankt voor de mooie Shutters.We zijn er heel blij mee!?

Fam. Van Houts

Dimitri is een vriendelijke man die bij ons alles heeft door genomen en zelfs nog een keer extra terug kwam omdat we besloten nog meer shutters te plaatsen. Per mail wordt er snel gereageerd. Goed... Dimitri is een vriendelijke man die bij ons alles heeft door genomen en zelfs nog een keer extra terug kwam omdat we besloten nog meer shutters te plaatsen. Per mail wordt er snel gereageerd. Goed advies en contact. Plaatsing verliep soepel in twee keer omdat een order wat later was. Bijstellen en nakijken is voor de heren geen probleem. Wij zijn ontzettend blij met de shutters. Het huis is er door verrijkt. Op slaapkamer en badkamer ook echt een aanrader. Wij danken alle betrokkenen.

Goede communicatie. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Factuur mag iets inzichtelijker en restant betaling mag als bedrag worden genoemd als betaling moet plaatsvinden.

Niels van Daal

Prima.
Goede communicatie, prima vakwerk/ montage

Communicatie
Kwaliteit
Afwerking

Ik wilde u even laten weten dat wij ontzettend tevreden zijn met onze nieuwe shutters. Onze kamer ziet er geweldig uit nu. De reactie’s van familie en vrienden zijn bijzonder positief, zo leuk om te... Ik wilde u even laten weten dat wij ontzettend tevreden zijn met onze nieuwe shutters. Onze kamer ziet er geweldig uit nu. De reactie’s van familie en vrienden zijn bijzonder positief, zo leuk om te horen. Ik heb flink reclame voor jullie gemaakt
Ook mijn complimenten aan de 2 heren die de shutters geplaats hebben, heel aardige mannen die erg vakkundig en netjes te werk gingen. De levertijd is inderdaad een beetje lang, maar zeer zeker het wachten waard.

Men komt vrijblijvend opmeten voor het maken van de offerte. Bij een andere leverancier waarmee ik telefonisch contact had moest ik zelf eerst alle afmetingen doorgeven voordat men zich verwaardigde... Men komt vrijblijvend opmeten voor het maken van de offerte. Bij een andere leverancier waarmee ik telefonisch contact had moest ik zelf eerst alle afmetingen doorgeven voordat men zich verwaardigde om langs te komen.

Hele goede service. Er is prima ingemeten, 3 x terugkomen, geen probleem. De levertijd is lang maar daarover zijn we goed geinformeerd en het was het wachten meer dan waard. De shutters zijn van... Hele goede service. Er is prima ingemeten, 3 x terugkomen, geen probleem. De levertijd is lang maar daarover zijn we goed geinformeerd en het was het wachten meer dan waard. De shutters zijn van zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden over de plaatsing door gespecialiseerd personeel, er werd tijd genomen, overlegd en goed advies gegeven.
Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Fam vd Laar

Prima bedrijf om mee te werken

Dimitri heeft perfect ingemeten. De monteur die gisteren de shutters is komen monteren had geen enkel probleem.
De monteur kwam uit Overpelt, was zeer netjes in montage, uitleg over de...
De monteur kwam uit Overpelt, was zeer netjes in montage, uitleg over de bediening, en afhandeling, heeft zeer netjes gewerkt en was erg vriendelijk.

Zeer tevreden!

Communicatie voor afspraak

nvt

beter afspraken maken omtrent levering en montage