Roger & Margret Houtackers

Positief

Goede afspraken, kundig personeel.

Ronnie

Hebben de shutters heel vakkundig geplaatst. Vriendelijke meneer, die goed meedacht. Heeft goede tips gegeven. Alles netjes opgeruimd. Aanrader om zaken mee te doen.

Netjes. Afspraken nakomen. Vriendelijk. Professioneel.

Joop Smit

Uitstekende service

alles volgens afspraak, vakkundig geïnstalleerd door een vriendelijke man

Een zeer tevreden klant uit Arnhem

Arie en Robin van Shutterkoning hebben fantastisch werk geleverd. Ze waren zeer professioneel en ontzettend vriendelijk. Ik werd zoals afgesproken een half uur voor aankomst gebeld. Alles dik in... Arie en Robin van Shutterkoning hebben fantastisch werk geleverd. Ze waren zeer professioneel en ontzettend vriendelijk. Ik werd zoals afgesproken een half uur voor aankomst gebeld. Alles dik in orde met dit bedrijf.

Afspraken worden perfect bagekomen. Fantastisch personeel en prachtige kwaliteit. We zijn ontzettend blij met onze shutters.

Aantal jaar geleden shutters bij de Shutterkoning besteld voor de woonkamer. Zeer goed bevallen dus hadden nu ook voor de rest van de woning shutters besteld. Deze zijn naar volle tevredenheid... Aantal jaar geleden shutters bij de Shutterkoning besteld voor de woonkamer. Zeer goed bevallen dus hadden nu ook voor de rest van de woning shutters besteld. Deze zijn naar volle tevredenheid geleverd en geplaatst door Arie. Arie werkt zeer nauwkeurig en denkt goed mee. Wat een upgrade voor je woning deze shutters, heel erg blij mee!

Bij het inmeten doen ze hun uiterste best om een oplossing te bedenken, om shutters te kunnen plaatsen op moeilijk plekken.

Yvonne lommerde

Erg tevreden, alleen de wachttijd was best lang.
Maar verder een goede service

Mannen die het kwamen erg vriendelijk en netjes.
De inmeter was ook erg vriendelijk.

Top

Deskundig

Wendy

Heel erg positief

Komen afspraken na en leveren top kwaliteit!

Positief

Mooi product, na eerste plaatsing was 1 kozijn wat scheef. Werd goed opgelost.

S.melis

Vakkundig bedrijf, goed product en goede service.

Vakkundig bedrijf, goed product en goede service.