Bierau

Het lange wachten is echt de moeite waard!! Helemaal verliefd op onze mooie shutters

Remko heeft uitgebreid de tijd genomen om alles op te meten en dat was allemaal precies gedaan want Robbie heeft zonder problemen mijn hele huis voorzien van shutters op één dag tijd!!

Trudy Manders

Zeer klant vriendelijk en erg behulpzaam met de keuze die u wilt maken.

zeer goede kwaliteit. Heel deskundig geplaatst.

Twee keer een afspraak gemaakt om in te meten en tot twee keer toe de afspraak op het laatste moment afgezegd. Heeft ons 2 vrije dagen gekost!

Reactie Shutterkoning:

Hallo Mascha,
Wat vervelend om te horen, mijn excuses voor de gang van zaken.
Hallo Mascha,
Wat vervelend om te horen, mijn excuses voor de gang van zaken.
Normaal gesproken plannen wij een inmeet afspraak in op een tijdsbestek van 2 uur. Een hele dag vrij nemen is dan absoluut niet nodig.
Ik kan aan de hand van uw gegevens niet achterhalen welke klant u precies bent.
Indien u ons nog een kans wilt geven beloof ik u een leuke tegemoetkoming.
U kunt rechtstreeks contact opnemen met 0612593287 of michiel@shutterkoning.com
Onze excuses voor de gang van zaken.
Met vriendelijk
Michiel Broker

gerben legierse

Fijn bedrijf komt zijn afspraken na.
Monteur Rene heeft het keurig netjes gemonteerd

Prijs /kwaliteit is volgens mij zeer goed.
Service heb ik nog niet ondervonden.

Valentijn

Heel blij met de shutters! Met Remco van tevoren uitgebreid gesprek gehad over mogelijkheden, nam de tijd, kraakt concurrent niet af maar gaat uit van eigen kracht. René heeft uiteindelijk alles... Heel blij met de shutters! Met Remco van tevoren uitgebreid gesprek gehad over mogelijkheden, nam de tijd, kraakt concurrent niet af maar gaat uit van eigen kracht. René heeft uiteindelijk alles super netjes geplaatst, top gedaan! is tot in de avond gebleven om alles af te kunnen maken, aangezien het in ons jaren 30 woning met alle scheve muren/vloeren geen snelle klus was, wat een super inzet!

Heel netjes geplaatst en tijd genomen hiervoor, optimale inzet - René
Eerlijk advies - Remco

M van Oss

Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de shutters er zijn. Wij zijn super tevreden over Shutterkoning. Elke dag als ik wakker word en de shutters zie word ik super blij.
Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de shutters er zijn.

Remko de adviseur om alles op te meten nam zijn tijd, luisterde en gaf goed advies.
Robin de monteur heeft alles netjes gemonteerd.

M van Oss

Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de nieuwe shutters er zijn....
Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de nieuwe shutters er zijn.

Robin de monteur heeft alles netjes gemonteerd.

Michel Aalbers

Het was het wachten waard! Vandaag zijn de shutters geplaatst en ik ben zeer tevreden.

Goede en duidelijke communicatie, vakkundig gemeten en goede adviezen gekregen. De shutter bleek bij het plaatsen niet open te kunnen omdat de kraan er voor zit maar dit heeft de monteur (Peter)... Goede en duidelijke communicatie, vakkundig gemeten en goede adviezen gekregen. De shutter bleek bij het plaatsen niet open te kunnen omdat de kraan er voor zit maar dit heeft de monteur (Peter) uitstekend opgelost.

Magda Berkenbosch

Levertijd van de shutters liet erg lang op zich wachten

Mooi product.
Vakkundige en vriendelijke monteur René Mesman

Een familie uit Nijmegen-Oost

Uitermate tevreden over de shutters en service van Shutterkoning. Een shutter was verkeerd gemeten en werd keurig vervangen door een goed exemplaar. Communicatie verliep daarbij prettig en duidelijk.

Goede service!