Achterberg

Super vriendelijk en professioneel en kundig

Alles perfect ingemeten en geïnstalleerd.
Prachtige shutters.

Dit is een fijn bedrijf met prima producten.

goed personeel zowel administratief als montage en verkoop
snelle reactie
goede afspraken
duidelijk

Topservice! Koen een Daan hartstikke bedankt voor de goede service en prachtige shutters die jullie bevestigd hebben. We zijn er superblij mee! Ook hele fijne ervaring gehad met degene die kwam... Topservice! Koen een Daan hartstikke bedankt voor de goede service en prachtige shutters die jullie bevestigd hebben. We zijn er superblij mee! Ook hele fijne ervaring gehad met degene die kwam opmeten. Shutters zijn van topkwaliteit!

Topkwaliteit en topservice

henk moor

In een woord Geweldig

kwaliteit en afspraken nakomen

Vriendelijk en behulpzaam contact

Komen afspraken na, werken nauwkeurig en klantvriendelijk.

Jolanda K

Mooie shutters en goede service. Kwaliteit van de shutters is erg goed, inmiddels voor twee huizen, door de jaren heen shutters besteld en dit bedrijf is een aanrader!

Enige punt is de...

Enige punt is de tijd die het kost om bestelde spullen te produceren, dit is echter wel bekend.

Service is goed!

Steeghs

De meneer die het in kwam meten was super aardig en gaf ons goed advies. Ingemeten en besteld.
In februari werden de shutters geplaatst. Echter niet naar onze wens. De raam kon niet meer open op kiepstand. En er zat een scheurtje in het materiaal van de shutter door te strak aanschroeven.
Hierover contact opgenomen met de adviseur. Hij is komen kijken en gaf toe dat het anders kon.
Na een tijdje wachten zijn er gisteren 2 monteurs geweest om het probleem op te lossen. Wat is het mooi geworden en goed opgelost! Super tevreden! Zelfs het scheurtje is nu mooi weggewerkt.

Goed advies door de adviseur. Goed in klachten oplossen. Heel netjes afgehandeld.

Prachtige shutters! Heel mooie kwaliteit met zeer luxe uitstraling. En een sympathieke monteur

Luxe shutters, professionele montage

Shutters in de hal en rond de voordeur

Goede prijs, kundige en sympathieke mannen (Ari en Erwin), er wordt erg goed meegedacht, goede kwaliteit.

A. Zolnoor

Zeer goede ervaring!

Snel en helder in communicatie