levering conform afspraak
7.8/10
Montage
Kwaliteit geleverde product

Mooie shutters, levertijd was wel wat langer (ruim 4 manden) maar staan prachtig. Goed en kundig geplaatst door Nick.

Aardige,kundige medewerkers bij het opmaken van de offerte.
Ook prima plaatsing.

Levertijd was wat lang.

Fadma

Nick geweest heeft de shutters in de keuken geplaatst.
Met goed resultaat!

Alles is goed geregeld

Manon

Heel tevreden! De shutters zijn goed ingemeten, hierbij werden we goed van advies voorzien. Het plaatsen door Nick ging ook erg prettig en vakkundig. Wij zijn helemaal blij!

Helaas was...

Helaas was er te krap gepland waardoor nog niet alles gemonteerd is, maar hierover werden we snel teruggebeld en binnen 2 weken wordt de tweede helft ook gemonteerd.

Duidelijke informatie, goed advies en vakkundig gemonteerd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Communicatie over het verloop van de order zou iets beter kunnen. Ik heb uiteindelijk 2 keer zelf moeten bellen om te vragen wat de status was.

Marion van Assouw

Wij zijn super tevreden hoe alles is verlopen vanaf het inmeten door Remko tot aan het deskundig plaatsen van de shutters door Nick. Een super tevreden klant en zou Shutterkoning ook aanraden bij... Wij zijn super tevreden hoe alles is verlopen vanaf het inmeten door Remko tot aan het deskundig plaatsen van de shutters door Nick. Een super tevreden klant en zou Shutterkoning ook aanraden bij iedereen ! Ons huis is sfeervol geworden... top ! Bedankt

Zowel het inmeten als het plaatsen wordt vakkundig gedaan en met wensen wordt heel goed rekening gehouden.
De shutters zijn van goede kwaliteit en zien er erg mooi uit.
Een...

De shutters zijn van goede kwaliteit en zien er erg mooi uit.
Een aanwinst voor elk huis !

Prettige ervaring bij zowel inmeten als de vakkundige montage door Nick.

Lange levertijd...bijna 4 maanden

Remco is vrijblijvend bij mij langgewenst om shutters in te meten en een offerte te maken. Remco is vriendelijk, en denkt heel goed mee over de mogelijkheden en gebruikt zijn expertise voor advies,... Remco is vrijblijvend bij mij langgewenst om shutters in te meten en een offerte te maken. Remco is vriendelijk, en denkt heel goed mee over de mogelijkheden en gebruikt zijn expertise voor advies, top !! Ik vond het best spannend om de kleur te kiezen vanaf een kleine staal. Dit omdat ik een kleur wilde die het meest leek op mijn keukenfrontjes. Gisteren zijn de shutters geplaatst door Nick. Hij belde keurig nog even binnen het tijdblok dat ik al had ontvangen dat hij over een half uurtje bij mij zou zijn. De shutters zijn werkelijk prachtig en Nick is naast een heel fijn persoon ook zeer deskundig te werk gegaan. Ik ben heeeeeel erg blij met het resultaat !! Hartelijk bedankt Remco en Nick voor het soepele en fijne contact met een chic resultaat !! Hartelijke groet Ingrid

Ik vond het persoonlijk contact van Remco aan huis en het ruim nemen van tijd voor advies en het meedenken erg vertrouwenwekkend ! Ook bij het plaatsen door Nick vond ik het contact erg fijn... Ik vond het persoonlijk contact van Remco aan huis en het ruim nemen van tijd voor advies en het meedenken erg vertrouwenwekkend ! Ook bij het plaatsen door Nick vond ik het contact erg fijn verlopen. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om de kwaliteit en die is echt voortreffelijk !

Na de aanbetaling wordt de bestelling gedaan. Ook het restant bedrag betaal je vlak voor de plaatsing. Ik kan nu zeggen dat het allemaal helemaal goed is gekomen. Wellicht is het een idee om het... Na de aanbetaling wordt de bestelling gedaan. Ook het restant bedrag betaal je vlak voor de plaatsing. Ik kan nu zeggen dat het allemaal helemaal goed is gekomen. Wellicht is het een idee om het restantbedrag via een pinbetaling bij de plaatsing te voldoen.

Bert & Lenneke

Wij hebben nog steeds een prima ervaring met Shutterkoning ; jaren geleden zijn voor het eerst begonnen met shutters en dat beviel zo goed, dat we direct 6 andere ramen boven ook hebben laten doen... Wij hebben nog steeds een prima ervaring met Shutterkoning ; jaren geleden zijn voor het eerst begonnen met shutters en dat beviel zo goed, dat we direct 6 andere ramen boven ook hebben laten doen door de Shutterkoning. Zowel de aanbesteding als de uitvoering door Nick klopten helemaal en gaf ons veel vreugde en plezier met onze nieuwe aanwinst voor zowel onszelf als de aanblik van ons huis.

Snel reageren voor een afspraak, deskundig advies en professionele uitvoering.

Goed bedrijf, echte aanrader. Deskundige monteur die meedenkt.

Deskundig meten, plaatsen

Lange levertijd. Tussentijds klant informeren.
Grote hoeveelheid afval (karton) meenemen zou fijn zijn.

Prima werk!

Alles is erg zorgvuldig opgemeten en vervolgens uiterst zorgvuldig en keurig geplaatst, waarbij een heel duidelijke uitleg over het zorgvuldig openen van de shutters werd gegeven.

Website moet veel informatiever en duidelijker.

Huib

Goed bedrijf. Prettige opmeter, shutters passen exact en de monteurs Robin en Nick hebben keurig werk afgeleverd.

Goede opmeting. Prettige planners. Vakbekwame monteurs.