Bé Vijge

Mensen komen volgens de gemaakte afspraak opdagen. Doen hun voorbereidingen en gaan aan de slag.
Alle contacten met dit bedrijf zijn tot volle tevredenheid verlopen.

UITSTEKENDE VAKMENSEN - OOK IN DE VOORBEREIDINGSFASE.
PRIMA GEPLAATST.
ALLES KEURIG VOLGENS AFSPRAAK OPGERUIMD.

P. Coumans

Wat beloofd was, is ruimschoots waar gemaakt

heel deskundig en snel

Rudi Hijweege

Prima bedrijf met kennis van zaken en keurige materialen

Komt afspraken na, keurig op tijd en zijn niet benauwd om de klus op dezelfde dag af te maken. Monteur werkte erg netjes en verdiend een dikke pluim.

Desiree Kornelis

Fantastisch

Punctueel, secuur, goede kwaliteit en vriendelijke medewerkers

E. Sijm

Prima bedrijf welke z'n prima producten levert tegen een scherpe prijs.

Erg tevreden over plaatsing. Keurig geplaatst en afgewerkt door een prettige monteur (Bart). Komen langs om op te meten met goede adviezen waar op te letten en evt te veranderen.
Levertijden duren lang maar dat is bij de concurrentie net zo. Ze zijn hier helder in.

Petra van klei -Bot

Zeer goed

Vriendelijke heren Koen en Daan vakkundig werk geleverd , in een woord Top. Bedankt Koen en Daan

Een heel mooi product met tweemaal een zeer plezierig contact. Zowel bij inmeten, als bij montage troffen wij een zeer vriendelijke, geduldige en meedenkende persoon.

Zeer klantvriendelijk en een mooi product

Ferreira

Wij zijn goed geïnformeerd over de verschillende shutters. Uiteindelijk gekozen voor de Apollo line met ultra clearview. Goede prijs kwaliteit verhouding ivm andere aanbieders. Zeer tevreden over... Wij zijn goed geïnformeerd over de verschillende shutters. Uiteindelijk gekozen voor de Apollo line met ultra clearview. Goede prijs kwaliteit verhouding ivm andere aanbieders. Zeer tevreden over het resultaat. Complimenten aan Arie de monteur!

Klantgericht en denken met je mee. Duidelijk beeld van de mogelijkheden krijg je al bij het inmeten. Wij hebben ook een hoog schuin raam en dat is perfect gemaakt en gemonteerd.

Shutterkoning

Oplichters

komen hun afspraken niet na

Reactie Shutterkoning:

Geachte mevrouw Nandpersat,
Vervelend dat u niet geleverd heeft gekregen wat u had verwacht.
Geachte mevrouw Nandpersat,
Vervelend dat u niet geleverd heeft gekregen wat u had verwacht.
Wij hebben uw erker met shutters voorzien echter was u in de veronderstelling dat het uit 6 panelen zou bestaan ipv 10. Volgens onze inmeter is dit duidelijk met u besproken en daarnaast staat het ook vermeld in de koopovereenkomst die u heeft ondertekend.
Ondanks dat wij exact hebben geleverd wat u heeft besteld zijn wij altijd bereid om met u mee te denken echter door uw opstelling richting ons personeel maakt het dit onmogelijk.
Toch wil ik u veel plezier wensen met uw mooie shutters.
Team Shutterkoning

Roos van Pas

Remco kwam bij ons inmeten. Aan adviezen en meedenken geen gebrek wat ik zeer fijn vond.
Vandaag zijn de mannen geweest om alle shutters te plaatsen. Zij waren vriendelijk, werkte netjes en zeer snel.
Kortom, wij zijn super tevreden.
Ieder die betaalbare shutters wil ...zeker bestellen bij dit bedrijf.

Klantvriendelijkheid, meedenken, de shutter plaatsers die netjes en hard doorwerken. En niet te vergeten de prijs was voor ons aantrekkelijk.