levering conform afspraak
7.8/10
Montage
Kwaliteit geleverde product

Hans van Loon

Alles volgens afspraak gegaan, goed ingemeten en advies gekregen.
Vervolgens van uit de shutterkoning een afspraak gemaakt voor montage, ruim op tijd en je kon kiezen uit verschillende Alles volgens afspraak gegaan, goed ingemeten en advies gekregen.
datums.
De Monteur (Robin) was netjes op tijd, vriendelijk en een vakman die netjes, precies en schoon werkt.
Het eindresultaat mag er dan ook zijn, een prima en degelijk product wat er zeer goed uitziet en functioneert.

Hans van Loon.

Een goed en afgewerkt produkt voor een nette prijs.
Werknemers vakkundig en vriendelijk.
Alles is precies volgens afspraak gegaan

Lange wachttijd vanaf inmeting tot levering/montage.
Geen contact meer over verloop van de order. (wel op tijd contact gehad voor levering/montage tijdstip)

Manfred Wenneks

Mooi product; secuur opgemeten, goede kwaliteit materiaal, professioneel en keurig geplaatst!

Installateur René Mesman: echte professional, en werkt super netjes!

Ietwat lange levertijd.

Robert

Mooie shutters en professionele montage door Robbie

Kwaliteit

Al paar keer shutters besteld en laten komen. Er is een keer een fout gemaakt met een deur, maar die is netjes opgelost. Nu blijkt er bij een nieuwe montage toch wat mis te zijn met doorzakkende... Al paar keer shutters besteld en laten komen. Er is een keer een fout gemaakt met een deur, maar die is netjes opgelost. Nu blijkt er bij een nieuwe montage toch wat mis te zijn met doorzakkende lamellen bij een deur: gelijk neemt monteur Boudewijn actie om het aan te kaarten en op te lossen. Hij heeft ook de afwerking van de vorige levering opgepakt, waardoor alles er nu piekfijn uitziet. Complimenten voor zijn werk, zijn mentaliteit en klantgerichtheid. Ik weet zeker dat de doorzakkende lamellen opgelost worden.

Product, service en montage.

Het duurt soms lang voordat iets is geregeld, wat te maken heeft met hun productie in China.

Prima ervaring na advies aan huis nu shutters geplaatst. Monteur Boudewijn harder werker en denkt met je mee.

Ik heb een offerte aangevraagd. Het ging om een raam van 3,6 vierkante meter. Word ik gebeld voor een afspraak. En krijg ik na het zoeken naar een datum te horen dat 4 vierkante meter het minimum... Ik heb een offerte aangevraagd. Het ging om een raam van 3,6 vierkante meter. Word ik gebeld voor een afspraak. En krijg ik na het zoeken naar een datum te horen dat 4 vierkante meter het minimum is. En dat ik niet bij ze kan bestellen. M.a.w. 1200 euro is niet interessant genoeg.

Zeg dat dan van tevoren.

Een hoop fijne aanbiedingen, die dan ineens niet voor jou gelden. Zonder dat dat ergens gemeld wordt.

Reactie Shutterkoning:

Hallo Michiel,
Hallo Michiel,
Vanwege de grote vraag naar onze kwaliteit shutters en wij op het moment hard opzoek zijn naar shutter specialisten hadden wij een tijdelijke stop gezet op aanvragen van onder 4m2. Ik begrijp uw verontwaardiging echter vinden wij het ook erg belangrijk om kwaliteit te kunnen bieden aan onze klanten.
Inmiddels is dit probleem al grotendeels opgelost en kunnen de aanvragen van onder de 4m2 weer gewoon in behandeling worden genomen.
Onze excuses voor het ongemak.
met vriendelijke groet,
Michiel Broker

Corstiaans

Vandaag zijn de shutters gemonteerd door Robin. Alles was keurig netjes verzorgd en we zijn er heel blij mee! Enig minpuntje is dat ze de verpakkingen niet meenemen.
Verder een dikke prima...
Verder een dikke prima voor shutterkoning
Carien en Cees Casteren

Verpakking meenemen aub

F.N Verbeek

Vandaag zijn de shutters geplaatst door Robin zijn perfect ingemeten en gemonteerd. Dank je wel Shutterkoning zijn hier erg blij mee...

Strak en perfect ingemeten en gemonteerd.

Geen idee, meer Dan goed.

Na een lange levertijd zijn de shutters op zeer vakkundige wijze door Robbie geplaatst. Aangezien ons huis niet recht is en de kozijnen wat scheef, heeft hij dit met geduld prachtig opgelost. Het... Na een lange levertijd zijn de shutters op zeer vakkundige wijze door Robbie geplaatst. Aangezien ons huis niet recht is en de kozijnen wat scheef, heeft hij dit met geduld prachtig opgelost. Het moet goed zijn, anders is hij niet tevreden.
Wij genieten elke dag van onze shutters, kunnen deze in elke "licht"stand zetten en het product is zoals gehoopt dat die zou zijn.
Een tevreden klant.

Het plaatsen gaat zeer zorgvuldig. De monteur heeft zachte zolen aan, zodat hij de parket vloer niet beschadigt. Hij pakt het materiaal uit op een plaats, waarvan hij weet dat hij overzicht houdt.... Het plaatsen gaat zeer zorgvuldig. De monteur heeft zachte zolen aan, zodat hij de parket vloer niet beschadigt. Hij pakt het materiaal uit op een plaats, waarvan hij weet dat hij overzicht houdt. Hij luistert als je nog niet helemaal tevreden bent en gaat dan zorgvuldig aan de oplossing werken. Maakt hem niet uit of het lang duurt, de klant en hij moeten tevreden zijn.

De wachttijd is erg lang, je moet echt geduld hebben, dat hebben wij als jammer ervaren.

Chantal Fredriksz

Na een fijne inmeetafspraak met veel tips en advies mooie shutters besteld van de Luxury Line.

Vol verwachting zijn ze dan eindelijk vandaag zeer vakkundig geplaatst door Robbie. Het was het wachten zeker waard.

We zijn helemaal happy! 👍🏻😄

Een bedrijf dat met je meedenkt en luistert naar jouw wensen. Kwaliteit is top! En zeer goede montageservice.