Duidelijke uitleg van begin tot einde 👍

Eerlijk over lever tijd

2 jaar geleden Jaloeziën besteld en zelf gemonteerd.Prima kwaliteit en erg mooi! Helaas is er eentje nu defect. We hebben contact opgenomen en werden onmiddellijk vriendelijk geholpen. Ze gingen het... 2 jaar geleden Jaloeziën besteld en zelf gemonteerd.Prima kwaliteit en erg mooi! Helaas is er eentje nu defect. We hebben contact opgenomen en werden onmiddellijk vriendelijk geholpen. Ze gingen het nakijken en mij terug contacteren. 3 dagen laten neemt de planning zelf contact op met ons om een afspraak, in te boeken en te melden dat ze alles onder garantie zullen herstellen! Topservice!

klantvriendelijkheid, goede opvolging, kwalitatieve producten

Robin

Zeer tevreden met resultaat

Prijs/kwaliteitsverhouding

Familie thijssens

Top

Erg vriendelijke monteur

Mooie shutters, deskundig en snel geïnstalleerd door Daan en Joris

Mooi product, duidelijk communicatie en prima installatie

Positieve ervaring, afspraken worden nagekomen, correct personeel, helaas wel een levertijd van een half jaar.

Juiste afmetingen en exact maatwerk, perfecte kwaliteit

P.Staats

Mooi product wel prijzig,zeer lange levertijden,vreemde leveringsvoorwaarden,kantoorafdeling waardeloos,monteurs geweldig.

Monteurs

Dennis Meyers

Zeer goed

Snelheid / keurig werk

Familie Lubbers / Dordrecht

Wij zijn uitermate tevreden over het werk van de shutterkoning. Geheel volgens afspraak, deskundige montage, bijzonder aardige en prettige medewerkers in de omgang, prachtig resultaat! De lange... Wij zijn uitermate tevreden over het werk van de shutterkoning. Geheel volgens afspraak, deskundige montage, bijzonder aardige en prettige medewerkers in de omgang, prachtig resultaat! De lange levertijd was voorzien en klopte uiteindelijk exact

afspraken nakomen, deskundig, prachtig resultaat

Bé Vijge

Mensen komen volgens de gemaakte afspraak opdagen. Doen hun voorbereidingen en gaan aan de slag.
Alle contacten met dit bedrijf zijn tot volle tevredenheid verlopen.

UITSTEKENDE VAKMENSEN - OOK IN DE VOORBEREIDINGSFASE.
PRIMA GEPLAATST.
ALLES KEURIG VOLGENS AFSPRAAK OPGERUIMD.