Maassen

Goed bedrijf. Prijs kwaliteit goed

Werken netjes en zijn vriendelijk

Ad

Plaatsen van shutters

Denken goed mee

Caar Dommelen

Heel tevreden over mijn shutters, monteur Sjoerd + Martin hebben vakmanschap geleverd!

Goed bereikbaar
Komen afspraken na

Gerard

Wij hebben een zeer zeer slechte ervaring met dit bedrijf de Shutterkoning, en zou dit bedrijf aan niemand adviseren! Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep goed.... Wij hebben een zeer zeer slechte ervaring met dit bedrijf de Shutterkoning, en zou dit bedrijf aan niemand adviseren! Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep goed. Gebleken dus..... Klant binnen binnen en daarna maakt het voor Shutterkoning niet meer uit om een tevreden klant te hebben.

Het is schofterig hoe wij door de telefoon zijn behandeld door de dame. Zij laat je niet uitpraten. Zij hebben voor ons de verkeerde Shutters besteld maar zij beroepen zich, en schuilen zich, achter het bestelformulier. Wij hebben dit formulier niet opgesteld, zij wel.
Bij Shutterkoning is Shutterkoning De Koning en NIET DE KLANT IS KONING.

Klant binnen halen

Reactie Shutterkoning:

Beste Gerard,
Bedank voor uw feedback, alleen jammer om te horen dat u niet tevreden bent.
Beste Gerard,
Bedank voor uw feedback, alleen jammer om te horen dat u niet tevreden bent.
Wij zijn bij u geweest om in te meten, u wist toen nog niet welke kleur uw voorkeur naar ging. De kleur zou u later aan ons doorgeven. Mijn collega heeft de kleur staaltjes achter gelaten, dus dit zou niet fout kunnen gaan.
Vervolgens is er mail contact geweest en heeft u in de mail aangegeven dat u zwarte shutters wilde bestellen. Wij hebben toen een bestelformulier opgesteld met de zwarte shutters T05. Dat u uiteindelijk toch de kleur T06 wilde hebben is niet met ons gecommuniceerd. Ook had u het kunnen controleren doordat u de kleur staaltjes in huis had.
Omdat het om een product gaat wat speciaal voor u is geproduceerd kunnen wij dit helaas niet zomaar omwisselen. Ondanks dat de fout niet bij ons ligt willen wij tot op zekere hoogte u best tegemoet komen zodoende heb ik nog gevraagd om te kijken naar een oplossing maar ook hier krijgen wij een hoop gescheld vanuit u terug.
Ik heb u zojuist telefonisch gesproken maar ondanks te zoeken naar een oplossing verbreekt u de verbinding. Nogmaals ik vind het erg vervelend dat u niet tevreden bent maar helaas lukt het mij niet om tot een normaal gesprek met u te komen.
Michiel Broker

Shutterkoning

Goed en flexibel

Improviserend vermogen dankzij kunde van monteur.

Peter & Lieve

Topbedrijf en topkerels! Professionele medewerkers (Remko - opmetingen en advies - en René - installatie en gebruik), correcte afspraken en levering en deskundige installatie en uitleg!

Sterk over de ganse lijn: van thuisbezoek en advies tot installatie en gebruiksaanwijzing

Sjak Scholten

Prima ervaring met de medewerkers van de Shutterkoning, Rene, Robbie en Fabio zijn de shutters wezen plaatsen, vakkundig, professioneel en ontzettend aardig. 1 doosje ( van de 40 ) was er niet.... Prima ervaring met de medewerkers van de Shutterkoning, Rene, Robbie en Fabio zijn de shutters wezen plaatsen, vakkundig, professioneel en ontzettend aardig. 1 doosje ( van de 40 ) was er niet. I.o.m. Remco en Dimitri supersnel opgelost en alsnog heel snel geplaatst.

Duidelijke website

Michel Matheussen

Vandaag werd mijn shutter geleverd en geplaatst door Rene. Rene is een vakman, een perfectionist pur sang . Hij neemt zijn tijd om de shutter deskundig te plaatsen alsof het voor hemzelf is. Rene... Vandaag werd mijn shutter geleverd en geplaatst door Rene. Rene is een vakman, een perfectionist pur sang . Hij neemt zijn tijd om de shutter deskundig te plaatsen alsof het voor hemzelf is. Rene gaf ook goeie uitleg hoe je de lamellen het best kunt sluiten en afstellen. Niks was teveel gevraagd voor hem. Top! Ook Remko heeft een groot aandeel in het welslagen van dit project. Door zijn ervaring, ideeën en professionele opmeting van het gebogen raam was het maatwerk perfect gemaakt. Ik ben echt supertevreden! Vriendelijke groeten, Michel Matheussen

vakbekwaamheid van zowel de opmeter als installateur.

Schipperen

Rene en Eddy hebben vakwerk afgeleverd

Prijs kwaliteit

Fam Schipperen

Het was even wachten maar Rene en Eddy hebben onze shutters vakkundig gemonteerd. Alles paste precies dus ook het goed inmeten door Remco mag zeker genoemd worden. Jongens bedankt voor het topwerk... Het was even wachten maar Rene en Eddy hebben onze shutters vakkundig gemonteerd. Alles paste precies dus ook het goed inmeten door Remco mag zeker genoemd worden. Jongens bedankt voor het topwerk wat jullie met zijn allen afgeleverd hebben.

Prijs kwaliteit