Kim de Wit

FANTASTISCH zoooo blij mee.

Kwaliteit, service, en top personeel! Remko heeft geweldig advies gegeven, hij heeft in ons vorige huis ook ingemeten en advies gegeven. Toen waren we ook kei blij met onze shutters van de... Kwaliteit, service, en top personeel! Remko heeft geweldig advies gegeven, hij heeft in ons vorige huis ook ingemeten en advies gegeven. Toen waren we ook kei blij met onze shutters van de Shutterkoning. Nu verhuisd naar nieuwbouw.
Joris heeft vandaag de shutters gemonteerd, wat een topper is dat zeg! Mega netjes, secuur, en heel erg vriendelijk.
Onze shutters zijn echt kei mooi! Past perfect. Echt een aanrader.
In prijs zijn ze ook geweldig! We hebben 4 maanden gewacht op de shutters wat echt niet lang is. Ik heb een lakpotje gekregen voor evt beschadigen in de toekomst en per raam 2 reserve lamellen. Mocht er een stuk gaan mag ik bellen en komen ze deze vervangen.
Nou wat wil je nog meer!

Wordt inmiddels al bijna een jaar aan het lijntje gehouden om de gebreken van de geplaatste shutters te laten verhelpen. Eerst werd volledig ontkend dat er gebreken zouden zijn, vervolgens lag het... Wordt inmiddels al bijna een jaar aan het lijntje gehouden om de gebreken van de geplaatste shutters te laten verhelpen. Eerst werd volledig ontkend dat er gebreken zouden zijn, vervolgens lag het aan mijn zeer waarschijnlijke scheve muren! Ondanks diverse contacten geen stap verder gekomen en heb shutterkoning in gebreke gesteld. Dit heeft even geholpen (dacht ik) want zij zouden de gebreken toch gaan verhelpen echter, het materiaal daarvoor was niet op voorraad en moest besteld worden, wederom levertijd 14-22 weken. Niets meer gehoord. Na het verstrijken van besteltermijn, weer diverse keren contact opgenomen met de vraag wanneer zij het nu eindelijk gingen verhelpen? Eerst hadden ze van de leverancier nog niets over een levertijd gehoord en moest geduld opbrengen. Vervolgens weer een paar contactmomenten verder, kwamen zij er achter dat het materiaal nooit was besteld!? Of ik akkoord ging met het opnieuw bestellen, wel weer levertijd van minimaal 14 - 22 weken! Niet mee akkoord gegaan, wederom in gebreke en aansprakelijk gesteld en een redelijke termijn aangegeven om de gebreken alsnog te verhelpen. Plotseling was het materiaal toch wel op voorraad en was ik doorgezet naar de planning voor het inplannen van een monteur. Tot op heden nog geen monteur gezien, dit ondanks de uitvoerige contacten zowel per mail al telefonisch. De bejegening van de dame (Anouk?) aan de telefoon is zeer belerend , defensief en zeer onvriendelijk. Zij gaf aan dat shutterskoning uit coulance de gebreken zou verhelpen en maar moest wachten totdat het bij hen in de planning past om een monteur langs te sturen! Dit was mei 2023. Inmiddels zit ik nog steeds met shutters waar nogal wat aan mankeert en is de maat nu vol. Ik heb nu juridisch hulp ingeschakeld, dan maar zo. Nooit meer Shutterkoning voor mij, ik raad dit bedrijf ook niet aan..

Reactie Shutterkoning:

Geachte,
Geachte,
We vinden het erg spijtig dat u het proces van uw shutters als negatief heeft ervaren. Bij het plaatsen van uw shutters gaf de monteur aan dat uw dagkanten scheef zijn, waardoor het lijkt dat uw shutters scheef geplaatst zijn. Uw shutters zijn recht geplaatst. De adviseur is bij u komen kijken en constateerde hetzelfde. Hij kwam met de oplossing om uit coulance afwerklatten te plaatsen zodat de opening bij u shutters netjes opgevuld kunnen worden. Helaas is er met het plaatsen van deze bestelling iets verkeerde gegaan bij de fabriek. Hiervoor nogmaals onze excuses. Na een zoektocht in het magazijn bleek dat wij nog een aantal latten op voorraad hadden in dezelfde kleur als uw shutters. Wij hebben aangegeven dat we dit graag bij u willen plaatsen. Uiteraard zo snel mogelijk echter was de dame van de planning toevallig op dat moment op vakantie. Wij hebben aangegeven u zo snel mogelijk te bellen maar inmiddels geeft u aan dat u geen afspraak meer wenst te maken.
Hierbij wil ik u vriendelijk vragen telefonisch contact met ons op te nemen om toch een afspraak te maken zodat we uw shutters netjes kunnen afwerken.
Wij horen graag van u.
Team Shutterkoning

Antoine en Erika

Wat hebben jullie gisteren een prachtige shutters gemonteerd !!! Een echte finishing touch op ons nieuwe huis !! Robin, Joris en Daan, bedankt voor de vakkundige installatie en Remco bedankt voor... Wat hebben jullie gisteren een prachtige shutters gemonteerd !!! Een echte finishing touch op ons nieuwe huis !! Robin, Joris en Daan, bedankt voor de vakkundige installatie en Remco bedankt voor het fijne contact in het gehele voortraject. We zijn er erg blij mee :-)
Groet, Antoine en Erika

Vakkundig, netjes, leuk en mooi product

Paul van Os

Uitstekende service en montage!

Kennis, service, meedenken

Jazz and Wine concert Events

Fantastisch.

Ze doen wat ze beloven en geven fantastische service.

Robert van de Ven

Heel fijn bedrijf om mee te werken!

Snel, vakkundig, vriendelijk, meedenkend

Duidelijke uitleg van begin tot einde šŸ‘

Eerlijk over lever tijd

2 jaar geleden Jaloeziƫn besteld en zelf gemonteerd.Prima kwaliteit en erg mooi! Helaas is er eentje nu defect. We hebben contact opgenomen en werden onmiddellijk vriendelijk geholpen. Ze gingen het... 2 jaar geleden Jaloeziƫn besteld en zelf gemonteerd.Prima kwaliteit en erg mooi! Helaas is er eentje nu defect. We hebben contact opgenomen en werden onmiddellijk vriendelijk geholpen. Ze gingen het nakijken en mij terug contacteren. 3 dagen laten neemt de planning zelf contact op met ons om een afspraak, in te boeken en te melden dat ze alles onder garantie zullen herstellen! Topservice!

klantvriendelijkheid, goede opvolging, kwalitatieve producten

Robin

Zeer tevreden met resultaat