levering conform afspraak
7.8/10
Montage
Kwaliteit geleverde product

Een familie uit Nijmegen-Oost

Uitermate tevreden over de shutters en service van Shutterkoning. Een shutter was verkeerd gemeten en werd keurig vervangen door een goed exemplaar. Communicatie verliep daarbij prettig en duidelijk.

Goede service!

aziz

Gisteren heeft René mijn shutters gezet, na lang wachten word je uiteindelijk wel beloond. René beloofde mij bij binnenkomst al dat het super mooi en strak zou worden. Wat mijn verwachting ook was.... Gisteren heeft René mijn shutters gezet, na lang wachten word je uiteindelijk wel beloond. René beloofde mij bij binnenkomst al dat het super mooi en strak zou worden. Wat mijn verwachting ook was. René heeft het waar gemaakt. Wat een vakman, werkt precies ,nauwkeurig en erg secuur, overlegt alles voordat hij iets uitvoert. En geeft je mogelijkheden wat het mooiste is voor je bediening of shutters. Met een woord René je bent geweldig top man.

Monique

Voor de 2e keer een order bij de shutterkoning besteld en weer een zeer tevreden klant, je moet er wel even een tijd op wachten maar het is het wachten meer dan waard.
De shutters zijn...
De shutters zijn gemonteerd door Rene Mesman zeer vakkundige, aardige man heeft de shutters wat aan moeten passen maar door zijn vakkennis hangt het er nu super strak in zeer netjes!!

Mooie materialen, vriendelijk monteur die kennis van zaken heeft.

Slechte communicatie soms lang wachten voor je reactie op een mail krijgt en ook telefonisch soms slecht bereikbaar dat is zeker een verbeterpunt voor deze firma.

Schepers

Vandaag shutters laten plaatsen.
Door omstandigheden kwam de monteur pas in de avond langs. Top dat het vandaag toch nog is gelukt!!
Alles zeer vakkundig geplaatst en ook zeer netjes te...
Vandaag shutters laten plaatsen.
Alles zeer vakkundig geplaatst en ook zeer netjes te werk gegaan.
Helemaal top!!
Dankjewel Rene.

- Zelfs nog in de avond langs gekomen om de shutters te plaatsen
- Zeer vakkundige monteur (Rene)
- Neemt de tijd om netjes en precies te werken

- Plan geen twee adressen in de buurt van Brussel en daarna nog eens naar Nederland!!!

Jalink

Op 4 september 2019 zijn de shutters gemonteerd door Rene Mesman. Afgezien het feit dat een van de latten krom was en dat een van de shutters ruim een centimeter te hoog was en een centimeter te... Op 4 september 2019 zijn de shutters gemonteerd door Rene Mesman. Afgezien het feit dat een van de latten krom was en dat een van de shutters ruim een centimeter te hoog was en een centimeter te breed, heeft de monteur met veel passen en meten de shutters alsnog heel netjes afgemonteerd. Aangezien de monteur nog naar een ander klant moest, is het werk niet afgeraffeld. We zijn heel tevreden met het resultaat.

Linda van Wessum

Mooi maatwerk en een upgrade voor een huis:) de personen die de shutters plaatsen zijn zeer vakkundig

Het personeel die de shutters plaatsen zijn zeer vakkundig

Paul Bakker

Heel vriendelijk personeel, zowel bij de inmeting als bij de montage. Duidelijke communicatie. Top kwaliteit en afwerking.

Aangezien we na de inmeting wij van 2 slaapkamers 1 hebben gemaakt en we diverse aanpassingen hadden gedaan aan de raampartij waar de shutters op bevestigd moesten worden, pastte een en ander niet... Aangezien we na de inmeting wij van 2 slaapkamers 1 hebben gemaakt en we diverse aanpassingen hadden gedaan aan de raampartij waar de shutters op bevestigd moesten worden, pastte een en ander niet meer naadloos. Fout van onze kant natuurlijk en nooit bij stil gestaan. De monteur had daarom 2 keer zoveel tijd nodig, omdat hij een en ander op maat moest zagen. Monteur was gelukkig erg klant gericht, dacht mee en kwam uiteindelijk met een top oplossing waar we zeer tevreden mee zijn! Niets dan lof voor deze zeer professionele benadering!

Gewoon zo doorgaan!

W.Scheffers

Wel lang wachten(4maanden) maar zeker de moeite waard. Rene Mesman is ze komen monteren en hij is een echte vakman en een aardige vent. Super tevreden

Kwaliteit is perfect

Vandaag de shutters geplaatst door René Mesman.
Shutters zijn vakkundig geplaatst.
Vriendelijke vakman.
Alles werd keurig opgeruimd.
Lang moeten wachten vanwege levertijd...
Vandaag de shutters geplaatst door René Mesman.
Shutters zijn vakkundig geplaatst.
Vriendelijke vakman.
Alles werd keurig opgeruimd.
Lang moeten wachten vanwege levertijd maar ik ben super blij met het resultaat.

Vakkundige montage

Vooraf volledige factuur betalen vind ik niet fijn.
Product is nog niet geleverd en gemonteerd.
2/3 aanbetalen en 1/3 bij montage vind ik een betere manier.

Van den Berk

Wie het kleine niet eert.... Ik werd gebeld om een afspraak in te plannen voor het inmeten van shutters. Maar omdat het een raam betreft minder dan 4 m2 wordt deze opdracht niet... Wie het kleine niet eert.... Ik werd gebeld om een afspraak in te plannen voor het inmeten van shutters. Maar omdat het een raam betreft minder dan 4 m2 wordt deze opdracht niet ingepland/aangenomen. Ik begrijp absoluut dat het druk is, maar wie zo met klanten omgaat krijgt ooit met de keerzijde te maken in mindere tijden. Erg jammer dit en ik ben zoals je kan begrijpen niet tevreden.