Mieke Wetzer

Heel vriendelijk personeel en duidelijke uitleg wat wel en niet mag .
Snel en netjes gewerkt en het ziet er prachtig uit en mooi passend .
Ik ben zeer tevreden !

Vriendelijk en kundig

Erg positief over het bedrijf en de goede
Montage en uitleg van Daan.

Behulpzaam
Vriendelijk

R Svendsen

Top . Super vriendelijke man die langs is geweest om alles in te meten en te bestellen . En de monteur was ook een vriendelijke behulpzame man . De shutters zijn prachtig en perfect geplaatst .... Top . Super vriendelijke man die langs is geweest om alles in te meten en te bestellen . En de monteur was ook een vriendelijke behulpzame man . De shutters zijn prachtig en perfect geplaatst . Grote blij hier .

Eerlijk en vriendelijk

Lisette

Super mooie shutters voor een scherpe prijs. Wij zijn super blij met de mooie shutters !

Goede kwaliteit voor scherpe prijs.

Admiraal / Kabbelaarsbank 5.03

Super service

Snelle reactie, aardige werknemers. Behulpzaam.

Guido Hoenselaar

Goede ervaringen, afspraken worden nagekomen en ze zijn klantvriendelijk

Goede bereikbaarheid. Afspraak is afspraak bij hen.

Richard Kriek

Zeer goed en vriendelijk personeel

Communicatie en vakmanschap

Mariska

De monteur was erg vriendelijk! De shutters zijn mooi gemonteerd en afgewerkt!!

Goede kwaliteit van de shutters!

Wij hebben schutters voor in de erker besteld bij de schutterkoning. Eerst afspraak gehad met iemand die echt verstand van zaken had, er werd volop met ons mee gedacht en wij komen echt veel met de... Wij hebben schutters voor in de erker besteld bij de schutterkoning. Eerst afspraak gehad met iemand die echt verstand van zaken had, er werd volop met ons mee gedacht en wij komen echt veel met de adviezen. Afgelopen vrijdag zijn onze schutters geplaats en het resultaat is echt helemaal geweldig ! De schutters zijn binnen een paar uurtjes vakkundig gehangen en wij zijn super tevreden!!

advies en vakkundig plaatsen van de schutters!

R. Achaibersing

Shutters voor ons hele huis hier gekocht en zijn er heel tevreden over. Goede kwaliteit en vakkundig gemonteerd. Geeft een zeer luxe uitstraling en grote meerwaarde van ons huis. Er was alleen iets... Shutters voor ons hele huis hier gekocht en zijn er heel tevreden over. Goede kwaliteit en vakkundig gemonteerd. Geeft een zeer luxe uitstraling en grote meerwaarde van ons huis. Er was alleen iets niet in orde met de shutters voor de keuken, maar dat gaat netjes opgelost worden.

Mooie shutters, vriendelijke monteurs. Zeer vakkundige inmeters.