levering conform afspraak
7.8/10
Montage
Kwaliteit geleverde product

Frank van de ven

Shutters. Vandaag zijn onze shutters geplaatst ,we zijn er erg blij mee,mooie kwaliteit en door

Mooie kwaliteit en door de monteur ( peter) perfect gemonteerd, zijn er heel blij mee.

Betere bereikbaarheid via telefoon.

Bierau

Het lange wachten is echt de moeite waard!! Helemaal verliefd op onze mooie shutters

Remko heeft uitgebreid de tijd genomen om alles op te meten en dat was allemaal precies gedaan want Robbie heeft zonder problemen mijn hele huis voorzien van shutters op één dag tijd!!

Enige minpuntje vonden wij wel dat wij zelf al het verpakkingsmateriaal op moesten ruimen aangezien dit 28 dozen waren voorzien van folies en piepschuim

Trudy Manders

Zeer klant vriendelijk en erg behulpzaam met de keuze die u wilt maken.

zeer goede kwaliteit. Heel deskundig geplaatst.

Twee keer een afspraak gemaakt om in te meten en tot twee keer toe de afspraak op het laatste moment afgezegd. Heeft ons 2 vrije dagen gekost!

Afspraken nakomen. Met een alternatief of minstens met excuses komen.

Reactie Shutterkoning:

Hallo Mascha,
Wat vervelend om te horen, mijn excuses voor de gang van zaken.
Hallo Mascha,
Wat vervelend om te horen, mijn excuses voor de gang van zaken.
Normaal gesproken plannen wij een inmeet afspraak in op een tijdsbestek van 2 uur. Een hele dag vrij nemen is dan absoluut niet nodig.
Ik kan aan de hand van uw gegevens niet achterhalen welke klant u precies bent.
Indien u ons nog een kans wilt geven beloof ik u een leuke tegemoetkoming.
U kunt rechtstreeks contact opnemen met 0612593287 of michiel@shutterkoning.com
Onze excuses voor de gang van zaken.
Met vriendelijk
Michiel Broker

gerben legierse

Fijn bedrijf komt zijn afspraken na.
Monteur Rene heeft het keurig netjes gemonteerd

Prijs /kwaliteit is volgens mij zeer goed.
Service heb ik nog niet ondervonden.

tot nu toe geen .

Cindy

Heel blij met de shutters! Met Remco van tevoren uitgebreid gesprek gehad over mogelijkheden, nam de tijd, kraakt concurrent niet af maar gaat uit van eigen kracht. René heeft uiteindelijk alles... Heel blij met de shutters! Met Remco van tevoren uitgebreid gesprek gehad over mogelijkheden, nam de tijd, kraakt concurrent niet af maar gaat uit van eigen kracht. René heeft uiteindelijk alles super netjes geplaatst, top gedaan! is tot in de avond gebleven om alles af te kunnen maken, aangezien het in ons jaren 30 woning met alle scheve muren/vloeren geen snelle klus was, wat een super inzet!

Heel netjes geplaatst en tijd genomen hiervoor, optimale inzet - René
Eerlijk advies - Remco

Jullie werken met ZZP'ers (dit werd door een concurrent ook gezegd als nadeel), uiteindelijk heeft dit voor ons goed uitgepakt met René, maar kan een nadeel zijn.
De klus was van tevoren toch...
De klus was van tevoren toch iets anders ingeschat qua inmeten, René heeft nog behoorlijk bij moeten schaven qua materialen om het uiteindelijk er netjes in te krijgen. Wellicht iets meer op elkaar afstemmen.

M van Oss

Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de shutters er zijn. Wij zijn super tevreden over Shutterkoning. Elke dag als ik wakker word en de shutters zie word ik super blij.
Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de shutters er zijn.

Remko de adviseur om alles op te meten nam zijn tijd, luisterde en gaf goed advies.
Robin de monteur heeft alles netjes gemonteerd.

Geen, uiteraard moet je lang wachten dat is de moeite waard.
Aangezien ik wij voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit.

M van Oss

Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de nieuwe shutters er zijn....
Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de nieuwe shutters er zijn.

Robin de monteur heeft alles netjes gemonteerd.

Geen, uiteraard moet je lang wachten dat is de moeite waard.
Aangezien ik wij voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit.

Michel Aalbers

Het was het wachten waard! Vandaag zijn de shutters geplaatst en ik ben zeer tevreden.

Goede en duidelijke communicatie, vakkundig gemeten en goede adviezen gekregen. De shutter bleek bij het plaatsen niet open te kunnen omdat de kraan er voor zit maar dit heeft de monteur (Peter)... Goede en duidelijke communicatie, vakkundig gemeten en goede adviezen gekregen. De shutter bleek bij het plaatsen niet open te kunnen omdat de kraan er voor zit maar dit heeft de monteur (Peter) uitstekend opgelost.

Geen, ga vooral zo door.

Magda Berkenbosch

Levertijd van de shutters liet erg lang op zich wachten

Mooi product.
Vakkundige en vriendelijke monteur René Mesman

Bij de verkoop vermelden dat de levertijd erg lang kan zijn.
In mijn geval 5 maanden