Matthy Lodewijkx

Zeer goed bedrijf. Geven goed advies over wat het beste in je interieur past qua soort shutter en kleur.

Vakkundig en de monteur was ook zeer aardig en kundig en secuur

Marcel

Na lang wachten, eindelijk gekomen. Het hele proces is buiten de zeer lange wachttijd prima verlopen goede communicatie tijdens het inmeten en bij vragen vooraf aan aankoop.
Zeer tevreden over...
Zeer tevreden over het resultaat werkelijk prachtig ! Joeri heeft nauwkeurig en vlot gewerkt, op het laatst nog een aantal praktische onderhouds tips.

Nauwkeurig en goede communicatie bij inmeten

Laagland

Nauwkeurige montage en opname

Jeffrey & Saskia (‘s Gravenzande).

Na best een lange wachtperiode hangen de Shutters geheel naar behoren. Levi & Jamal hebben snel en vakkundig gehandeld.

Snel gemonteerd, mooi resultaat

Slecht diverse keren gebeld en de telefoon wordt niet opgenomen op normale kantoortijden!

Yvonne Bakker Cassee

Lang wachten,eindelijk zijn ze er onze shutters Ze zijn prachtig
Jamal en Levi , zeer aardige mannen, hebben ze heel mooi geïnstalleerd ,
Helaas was er een probleem met een paar...
Lang wachten,eindelijk zijn ze er onze shutters Ze zijn prachtig
Jamal en Levi , zeer aardige mannen, hebben ze heel mooi geïnstalleerd ,
Helaas was er een probleem met een paar shutters, die niet goed waren doorgegeven, maar dat wordt opgelost volgens Levi en Jamal
Helaas moeten ze wel weer opnieuw besteld worden

Mooi kwaliteit en erg mooi geïnstalleerd

Fam. de Vos

Na lange levertijd zijn we zeer tevreden over de montage. Hij heeft echt zijn best gedaan om het passen te krijgen in deze 'scheve' erker uit 1914. Het ziet er prachtig uit!

Professionele meting en montage.

Pascal

De monteurs Joerie en Daan hebben bij ons super service geleverd met de reparatie van onze shutters.

Vriendelijke jongens

Myra Kagie

Zeer goede service en zeer vriendelijke monteurs echt vakmanschap en een hele goede en plezierige samenwerking, Levi en Jamal zijn echt toppers hebben onze Shutters perfect en vakkundig gemonteerd.

geduld en het product moet echt goed geplaats zijn het is geweldig om met shutterkoning zaken te doen.

Silvia Woestenburg

Ik heb hele goede ervaringen met de shutterkoning! Ze komen alles netjes inmeten, geven goed advies! Prijs ook naar alle redelijkheid. De nazorg is ook wel echt goed. Zo zijn enkele scheurtjes in... Ik heb hele goede ervaringen met de shutterkoning! Ze komen alles netjes inmeten, geven goed advies! Prijs ook naar alle redelijkheid. De nazorg is ook wel echt goed. Zo zijn enkele scheurtjes in enkele lamellen zonder kosten vervangen. Daan en Robbie hebben dit snel en netjes uitgevoerd. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Klantvriendelijk, prijs kwaliteit zeker goed in verhouding. Leveren ook shutters voor bijzondere ramen. Installatie ook goed en professioneel en netjes.