Zeer slechte klantvriendelijkheid en service

Verkopen kunnen ze

Super!

Zeer vriendelijk kantoor personeel en zeer kundige monteurs

Marciano

Super!

- Goede communicatie
- Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen
- Super goede en kundige monteurs (Mike en Daan, toppers!)
- Er wordt netjes gewerkt

El Fassi

Super goed en netjes gezet door hele fijne hardwerkende gasten (Mike en Rijn, ik hoop dat ik de namen goed heb onthouden)!! Zo tevreden dat we nu ook op de eerste en tweede verdieping shutters gaan... Super goed en netjes gezet door hele fijne hardwerkende gasten (Mike en Rijn, ik hoop dat ik de namen goed heb onthouden)!! Zo tevreden dat we nu ook op de eerste en tweede verdieping shutters gaan laten plaatsen door jullie! Heel erg bedankt

Goed en netjes afgewerkt. Echt een aanrader.

Vlassak

Goede uitleg bij het inmeten, lang op moeten wachten maar dat was het meer dan waard! Maik, Chris en Daan hebben het top gemonteerd!!

Mooi uitziend product, monteurs werken super netjes, geen enkele beschadiging aan muren o.i.d.

Goede communicatie gehad omtrent levering en betaling. Daan en Mike allebei behulpzame jongens die goed werk hebben verricht.

Communicatie en service

A.Nossin

Op de lange levertijd en het vooruit betalen van het gehele bedrag na super tevreden

Mooie shutters en Chris van Hout een gedegen en ook vriendelijke monteur

Nicole

Zeer goede ervaring. Goede service en meedenken van de monteurs over de montage

Duidelijke communicatie, nette installatie, zeer vriendelijke monteurs

Amanda Nugteren

Goede communicatie! Snel en netjes geïnstalleerd. Een beschadiging op een latje, maar dit wordt later nageleverd en geïnstalleerd.

Communicatie

Slecht