Door Corona heeft de levering tijd gekost. maar deze week zijn de shutters geplaatst. de monteur (René) heeft absoluut topwerk geleverd. Het was geen makkelijke klus. Oud huis en alles is scheef... Door Corona heeft de levering tijd gekost. maar deze week zijn de shutters geplaatst. de monteur (René) heeft absoluut topwerk geleverd. Het was geen makkelijke klus. Oud huis en alles is scheef maar de shutters zijn schitterend en heel precies door René op maat gemaakt en afgewerkt.

mooie shutters, uitstekende montage.

Martin installed my shutter, he took his time and was very careful during the process, a perfect job! The shutter self is also of high quality, and I love the end result!

Good installation
Good quality
fair pricing

Bazuin

Gisteren heeft Martin uit Eindhoven onze shutters geplaatst. Hij zou om 09.00 beginnen en hij kwam perfect op tijd binnen. Een klus die denk ik eigenlijk voor 2 mensen bestemt was, maar vanwege... Gisteren heeft Martin uit Eindhoven onze shutters geplaatst. Hij zou om 09.00 beginnen en hij kwam perfect op tijd binnen. Een klus die denk ik eigenlijk voor 2 mensen bestemt was, maar vanwege Corona loste Martin het in zijn eentje op. De shutters hangen perfect, zelfs mooi afgekit omdat er onverwacht een opstaand randje "parten speelde", geen probleem voor Martin. Toen hij vertrok was er totaal niets dat erop wees dat hij binnen gewerkt had. Al met al, Martin top medewerker en je verdient alle lof voor het werk dat je afgeleverd hebt, bedankt.
Bedankt ook aan Shutterkoning zelf, voor het leveren van een kwalitatief goed en concurrerend product. Toen we begonnen met onze oriëntatie voor shutters kwamen we vaak uit op bedrijven die 2x de prijs vroegen, dus we zijn erg tevreden op alle fronten. Misschien duurde het wat lang voor ze er waren, maar hé het is de moeite waard geweest.

Efficient, concurrerend, kwaliteit, oplossings gerichte installateur, netjes, opgeruimd en opgewekt in zowel het begin als eind traject.

Elly Jansen

Zeer slecht.Bij opmeten werd gezegd dat de levertijd 12 weken zou zijn,toen werd dit 14 weken.Na 14 weken niets gehoord dus gebeld.Het duurt nu nog eens 16 weken en ook dat kan niet met zekerheid... Zeer slecht.Bij opmeten werd gezegd dat de levertijd 12 weken zou zijn,toen werd dit 14 weken.Na 14 weken niets gehoord dus gebeld.Het duurt nu nog eens 16 weken en ook dat kan niet met zekerheid gezegd worden.Zal dit bedrijf dus zeker niet aanraden

Zijn er niet

Broekhof

Geweldig vriendelijk en attente monteur peter!! Niks is teveel en is ook erg gezellig!!

Zijn communicatie en openheid

Jan Mast

Jammer dat het zo lang duurde en dat niet alles geleverd was en ook een bestelling foutief was.
Nu weer 5 maanden wachten waarschijnlijk en dan toch maar hopen dat nu wel goed is.

netjes gemonteerd

Shutterkoning

Peter hartelijk bedankt voor je professionele aanpak bij de aanpassingen van de shutters!!

Zeer creatief en handelingsbekwaam.

Patrick

Zeer positief

Zeer goede afwerking en vriendelijke mensen
Bedankt Joris en René voor de zeer goede afwerking en de vriendelijkheid.

Goed op de hoogte gehouden. Degene die het gebracht en bevestigd heeft, heeft dit prima gedaan.

Shutterkoning

Alles netjes conform afspraak gemonteerd