Astrid Bos

Remko en Carolien, voor mij de toppers

Zowel opmeten als plaatsen door Remko is vakwerk. Ik heb geen verbeterpunt en ben zeer te spreken over service en kwaliteit en resultaat, precies zoals afgesproken. En respect voor... Zowel opmeten als plaatsen door Remko is vakwerk. Ik heb geen verbeterpunt en ben zeer te spreken over service en kwaliteit en resultaat, precies zoals afgesproken. En respect voor uithoudingsvermogen van Carolien!
Klantgerichte aanpak. Top!

Labout

Zeer goed

de klantenservice. deze geeft een snelle reactie op problemen.
na direct contact met de juiste afdeling zijn de onderdelen verstuurd.
Klacht verholpen, service is top.

Blij mee!

Al 6 jaar loop ik rond met een kleur staal en nu eindelijk de shutters geplaatst in deze gewenste eigen kleur … had ik veel eerder moeten doen echt volledig naar wens, strak en chique! Daarnaast wil... Al 6 jaar loop ik rond met een kleur staal en nu eindelijk de shutters geplaatst in deze gewenste eigen kleur … had ik veel eerder moeten doen echt volledig naar wens, strak en chique! Daarnaast wil ik ook Levi en Remko bedanken voor de prettige service bij plaatsingen!

Fantastisch en strak!

De kwaliteit van de shutters en als puntje op de i, Levi en Remko die echt vakwerk met een smile hebben geleverd bij de plaatsing!

Michel

Er lang op moeten wachten maar dit was gecommuniceerd.
René heeft de shutters professioneel gemonteerd en mooi afgewerkt. We zijn erg tevreden.

professioneel gemonteerd.

van gestel

Zeer vakkundig gemaakt ben zeer tevreden

ivm schuin dak toch heel netjes gemaakt

Mariëlla Blok

Redelijk aminisyratie en klanten binding kan beter

Goede montage service

Richard

Zeer lang gewacht op de shutter, maar goede kwaliteit van de materialen. Goede montage door de monteurs.

Kwaliteit shutters en montage

Enorm slecht. Dit is geen professionele bedrijf. Maken loze beloftes. Komen afspraken niet na. En zijn alleen op zoek om je geld te innen.

Liegen en bedriegen!!!

Lange levertijd maar dit is vooraf netjes gecommuniceerd.
Levi en Joerie hebben het zeer vakkundig gemonteerd. Goede kwaliteit super strak. Zeer tevreden!

Goede kwaliteit