Peter

Vakkundige en zeer nette montage door monteur Yuri. Deze jongeman verdient zeker een pluim!
De shutters zien er zeer mooi afgewerkt uit en voelen solide aan.
Nadat eerder 25% was...
De shutters zien er zeer mooi afgewerkt uit en voelen solide aan.
Nadat eerder 25% was aanbetaald, werd verzocht om drie dagen voorafgaande aan de levering/installatie om het restbedrag te voldoen. Uiteindelijk werd door de leverancier ingestemd met volledige betaling op het moment van levering maar voorafgaande aan de montage. Naar mijn mening kan dit klantvriendelijker met meer zekerheid voor beide partijen. Bijvoorbeeld om betaling per creditcard te accepteren. Meerdere creditcardmaatschappijen bieden namelijk garantie aan de leverancier als aan de klant.
Beoordeling monteur en product: 5 sterren.
Beoordeling betalingsvoorwaarden: 3 sterren.

Zie beschrjiving.

Van Dommelen

Prima schutters maar matige installatie

Prima schutters (luxurieus line)

Zeer slecht wacht nu 28 weken

Reactie Shutterkoning:

Beste mevrouw Gajadien,
Beste mevrouw Gajadien,
Ik begrijp uw review niet helemaal. Wij zijn twee keer bij u geweest om in te meten de laatste keer was midden maart. Normaal gesproken hanteren wij een levertijd van rond de 10- 14 weken. echter vanwege corona zijn er wereldwijd vertragingen ontstaan waarmee wij een indicatie levertijd hanteren van 14-20 weken. Dit communiceren wij ook op de koopovereenkomst die u heeft ondertekend.
Vervolgens probeerde wij een afspraak met u in te plannen in augustus maar vond u de extra 2-3 weken, dus 22-23 weken niet acceptabel en heeft u aangegeven de maatwerk shutters niet meer te willen omdat de shutters al ergens anders had besteld en later gaf u aan de shutters niet te kunnen betalen.
Dat u nu een review schrijft dat u aan het wachten bent begrijpen wij dus niet helemaal dit omdat u zelf er voor kiest om de shutters niet meer te willen.
U kunt contact opnemen indien u toch kiest om een afspraak in te plannen.
Team Shutterkoning

Dhalia

Slecht!

Geen!

Natasja

Ik wacht al 14 maanden op een afspraak nadat een shutter beschadigd raakte. Service ziet er allemaal goed uit, maar als je eenmaal de shutters hebt en betaald hebt, ga je onderaan de prioriteiten... Ik wacht al 14 maanden op een afspraak nadat een shutter beschadigd raakte. Service ziet er allemaal goed uit, maar als je eenmaal de shutters hebt en betaald hebt, ga je onderaan de prioriteiten lijst.

Goede kwaliteit van de shutters.

R Oukes

Het is het wachten meer als waard geweest.
Alles perfect ingemeten en geplaatst ook de afwerking van de Shutters vind ik super!
Bedankt voor de service.

Kwaliteit

Marieke

Supermooie shutters.
Waar ik wel minder tevreden over ben:
- ik heb 7 maanden moeten wachten op maatwerkshutters (normaal 18 week);
- vervolgens ontbraken de telescoopstokken om de...
Supermooie shutters.
Waar ik wel minder tevreden over ben:
- ik heb 7 maanden moeten wachten op maatwerkshutters (normaal 18 week);
- vervolgens ontbraken de telescoopstokken om de bovenste shutters te bedienen. Er werd toegezegd dat we nog 2 toegestuurd kregen (voor elke kamer 1). Nadat ik er slechts 1 had ontvangen is in overleg aangeboden de 2e toch gratis toe te sturen (bleek niet regulier beleid).
- Tevens was een lamel kapot bij levering. Alhoewel shutterkoning er misschien niets aan kan doen moet ik daar weer 12-16wk op wachten.
Bovenstaand geeft een kleine smet op het verder goed verlopen proces en de goede kwaliteit vh product!

Mooi product

Suzanne van der Velden

Slecht, bij het inmeten werd er gesproken van een levertijd tussen de 10 en de 14 weken, hier was de Corona situatie al in meegerekend. Vandaag krijg ik een mail dat mijn order maanden vertraging... Slecht, bij het inmeten werd er gesproken van een levertijd tussen de 10 en de 14 weken, hier was de Corona situatie al in meegerekend. Vandaag krijg ik een mail dat mijn order maanden vertraging heeft verlopen omdat er zoveel mensen producten uit China bestellen..wat een eersteklas onzin! Ik heb nu aangegeven van de order af te willen zien, als ze een beetje service minded zijn zoals ze claimen, storten ze de aanbetaling terug. Niet in zee gaan met dit bedrijf, ze misleiden je!

niets

Reactie Shutterkoning:

Beste Suzanne,
Beste Suzanne,
Ik begrijp dat het Vervelend is dat de levertijd van de maatwerk shutters wat langer is als normaal. Bij de verkoop hebben wij duidelijk aangegeven dat de shutters normaal gesproken 10- 14 weken levertijd op zitten, echter tijdens de verkoop zaten we vanwege corona op een verwachte levertijd van 14-20 weken. Dit staat ook duidelijk op de koopovereenkomst en bestel formulier.
Daarnaast staat er ook duidelijk bij dat we op de verwachte levertijd van 14-20 weken geen garantie kunnen geven.
Wij zijn een tweede keer wezen inmeten op 1 maart. Ik verwacht dat wij de shutters in augustus kunnen gaan plaatsen. Dan zullen we ongeveer uitkomen op een 20 weken.
(Nogmaals dit is geen garantie.)
Momenteel leven we in een gekke tijd waar er wereldwijd een extreme vraag naar hout is en transport prijzen met 750% zijn gestegen.
Wij proberen alles zo goed en snel mogelijk te leveren voor onze klanten maar helaas hebben wij op sommige dingen geen invloed.
Ik wil u vragen om nog even geduld te hebben zodat wij in augustus uw mooie maatwerk shutters te kunnen plaatsen. Mocht u alsnog vragen en of opmerkingen hebben hoor ik het graag.
Michiel Broker
michiel@shutterkoning.com

Bas Brekelmans

Prachtige shutters, heel mooi geplaatst. Zoals bijna iedereen hebben wij ook ivm de corona crisis lang moeten wachten op de levering. Maar het is het wel waard geweest. De Apollo line in mat paper... Prachtige shutters, heel mooi geplaatst. Zoals bijna iedereen hebben wij ook ivm de corona crisis lang moeten wachten op de levering. Maar het is het wel waard geweest. De Apollo line in mat paper white geeft precies de beachy look die we wilden. De kwaliteit van de shutters is ook super. Alles voelt stevig en hoogwaardig aan en is perfect geplaatst door Sydney, Joeri en Robbie. Vriendelijk en vakbekwaam. Een foutje in de bestelling wordt na 1 telefoontje kosteloos hersteld. Top! Voor ons is Shutterkoning zeker een aanrader.

- Hele mooie shutters!
- Vakkundige medewerkers;
- Vriendelijke service.

Yvonne

Correct ingemeten en keurig en netjes geplaatst door Sydney. We zijn er heel blij mee! We moesten alleen wat extra geduld hebben door de omstandigheden rondom corona.

goed ingemeten en geplaatst. Vriendelijke mensen.