J.m.Dooyenburg-Snellen

De afspraken die gemaakt zijn komen ze netjes na. Ze doen alles om het perfect op te lossen, als er dingetjes zijn die niet kloppen. Chapeau.

Betrouwbaar bedrijf. Goede service,s

Shutters in de keuken laten plaatsen, keurig gedaan.

Goede inmeetservice en vakkundige plaatsing

Susanne van Gelder

Een kleine drie jaar na het plaatsen van de shutters besloot mijn pup haar tanden erin te zetten. Anouk heeft ontzettend goed meegedacht en geadviseerd over de reparatie. Prijzen opvragen,... Een kleine drie jaar na het plaatsen van de shutters besloot mijn pup haar tanden erin te zetten. Anouk heeft ontzettend goed meegedacht en geadviseerd over de reparatie. Prijzen opvragen, overleggen met de monteurs. Geen moeite was teveel. Echt fijn om te merken dat ze niet alleen voor verkoop, maar ook voor service bereikbaar zijn.

Snelle reacties, geduldig, vriendelijk, professioneel.

Zwijndrecht

Bestel NOOIT bij dit bedrijf. Ze komen hun afspraken niet na en schepen je alleen maar af met slappe excusen.
Bestel bij de concurrent, die zijn wel betrouwbaar!

Telefonisch...
Bestel bij de concurrent, die zijn wel betrouwbaar!

Telefonisch gesproken. Ze luistert maar half en totaal geen begrip of empathie.

Zelfs die ene ster zijn ze niet waard! Maar anders kon de beoordeling niet gestuurd worden

HELEMAAL GEEN!

Reactie Shutterkoning:

Beste Regine,
Beste Regine,
Vervelend om te horen dat u niet te spreken bent over ons. Wij communiceren altijd duidelijk ( op oa koopovereenkomst) dat onze levertijden een indicatie is. in 95% vd gevallen gaat dit ook goed. Echter heeft u net de pech dat uw containerschip waar de shutters inzitten een vertraging heeft van maar liefst 8 weken.
Dit zijn dingen waar wij ook erg van balen en wat in deze gekke tijden helaas kan gebeuren.
Mijn collega heeft u dit proberen uit te leggen maar hier neemt u helaas geen genoegen mee.
Ik heb u via de mail een tracker gestuurd zodat u live kunt zien waar de boot zich bevind.
Nogmaals wij en ook andere klanten balen hier ook van echter kunnen wij momenteel alleen afwachten tot het containerschip arriveert in Rotterdam.
Ik hoop u hierbij toch enigszins naar wens te hebben geïnformeerd.
Team Shutterkoning

Jan

Prima komen meten en denken mee over mogelijkheden van plaatsen.
Geven de klant de ruimte en zijn vriendelijk

afspraak is afspraak
kwaliteit schutters zijn er goed
vriendelijke monteur

Honderd procent tevreden. Altijd bereikbaar voor vragen, duidelijke informatie over levertijden, prachtig product.

Super deskundige en aardige heren die de boel kwamen ophangen. Denken in oplossingen en niet in problemen.

Sharon Paulissen

Remko is komen inmeten, geeft goed advies en denkt met je mee. Chris is de shutters komen monteren, super vakman, ben super blij met de shutters.

Goed advies en vakkundig gemonteerd

Margaret Böhne-Jans

Prachtige shutters, vorige week woensdag geinstalleerd.
Heb er wel een maand of vijf op moeten wachten na de inmeting, maar dat was het wel waard.

Aardige en vooral kundige mannen voor de installatie.
Lastige dingetjes goed opgelost.

Sharon Paulissen

Eerst is Remco komen inmeten, hij geeft goed advies en denkt met je mee, hij is uiteindelijk nog eens terug moeten komen omdat we nog nieuwe vensterbanken kregen, maar dat was geen probleem.... Eerst is Remco komen inmeten, hij geeft goed advies en denkt met je mee, hij is uiteindelijk nog eens terug moeten komen omdat we nog nieuwe vensterbanken kregen, maar dat was geen probleem. Gisteren is Chris gekomen en heeft de shutters gemonteerd, in 1 woord geweldig, wat een vakman, ben er super blij mee en het is zooooo mooi geworden....Remco bedankt voor het goede advies en Chris, je hebt super werk geleverd.

Goed advies tijdens het inmeten en een super vakman die de shutters gemonteerd heeft

Claudia Reims

Wij zijn uiterst tevreden over het vakwerk dat Chris en Daan hebben geleverd. De shutters zijn prachtig! Ook onze complimenten voor Michel, die de inmeting heeft gedaan. Toppers!

Professionaliteit, vriendelijkheid, kwaliteit