Familie Huijbers

Goede ervaring zowel met het aanvragen van de offerte als het inmeten. De montage is perfect gedaan door monteur Martin. Hij is vriendelijk, heeft oog voor details en is een topvakman.

Perfect afgewerkte montage.

Debbie

Top geregeld!

Goede en professionele montage door Sid

Willeke

Na een jaar wachten hebben we eindelijk onze shutters. Ze zijn alleen te klein ingemeten, waardoor er een kier rondom is van 4mm. De monteur was zeer vriendelijk en precies (alle lof), bracht zelfs... Na een jaar wachten hebben we eindelijk onze shutters. Ze zijn alleen te klein ingemeten, waardoor er een kier rondom is van 4mm. De monteur was zeer vriendelijk en precies (alle lof), bracht zelfs viltjes op kleur, deed tussen de kieren een keg, maar de kieren zijn zo groot, dat de keg ertussenuit valt. Op mail hierover krijg je geen respons.

Keurige, vakbekwame monteurs.

Roszner

Lang moeten wachten door Corona, maar hele fijne monteur en keurig geplaatst.

Super correcte monteur en heel erg vriendelijk

Roszner

Vriendelijke monteur, rustig en goed werk

Personeel is heel vriendelijk, ter zake kundig en werken heel nauwkeurig en voorzichtig bij het monteren.

Fraai eind resultaat!

johan

Wij hebben voor de gehele woning (3 verdiepingen) shutters bij dit bedrijf gekocht. helaas blijkt dit een echte verkooporganisatie. focus op verkoop, als er daarna wat is (en dat is helaas met hoge... Wij hebben voor de gehele woning (3 verdiepingen) shutters bij dit bedrijf gekocht. helaas blijkt dit een echte verkooporganisatie. focus op verkoop, als er daarna wat is (en dat is helaas met hoge regelmaat zo) dan geeft men niet thuis. kwaliteit shutters zeer matig. word zelfs door eigen medewerkers beaamd. betreft nl zzp-ers die ook voor andere shutter leveranciers werken en kunnen zodoende vergelijk goed maken. levertijd vervangende shutter: 6 maanden. na 6 maanden, blijkt dat er verkeerd ingemeten is. nog geen excuus. inmiddels wachten we al 12 maanden. facturen krijg je overigens wel binnen een dag. zeer slechte service mag je dus verwachten van dit bedrijf. prijs is overigens wel concurrerend, shutters koop je echter voor gebruik lange tijd. ik zou ieder adviseren om niet met dit bedrijf in zee te gaan

vriendelijke en kundige installatiemonteurs

De levering heeft op zich laten wachten maar daarna is alles vlot verlopen. Dankjewel Martin voor het vlotte monteren. Ze staan geweldig. En Carolien voor het prettige contact.

Mooi product

Mario van nieuwburg

Prima service, en een prima stukje vakwerk van deze monteur,

Lange levertijd,maar prachtig resultaat.

Danielle

Maken afspraak is al niet gelukt. Totaal geen flexibiliteit, 9 tot 5 mentaliteit en ook op zaterdag werken ze niet. Als je afspraak wil dan komen ze tussen 08.30 en 14.00 waar ik ook niks mee kan.... Maken afspraak is al niet gelukt. Totaal geen flexibiliteit, 9 tot 5 mentaliteit en ook op zaterdag werken ze niet. Als je afspraak wil dan komen ze tussen 08.30 en 14.00 waar ik ook niks mee kan. Je bent zeker niet als klant de “koning”.

Zodra je verzoek tot afspraak maakt wordt je snel gebeld voor het maken van een afspraak.