Monique & Erik

Zeer mooie en prima afgewerkte shutters.
Duidelijk een meerwaarde voor ons interieur.
Mogelijk lange wachttijd werd vooraf goed gecommuniceerd.

Vakkundig geplaatst door René met de nodige voorzichtigheid en respect voor de rest van het interieur. Goede uitleg ivm gebruik en onderhoud van de shutters.

Ook ik heb 6 maanden moeten wachten maar het was het wachten waard! Levi & Joerie hebben de shutters prachtig geplaatst. Vriendelijk, snel en kundig. Jammer dat het karton niet werd meegenomen.

Goede prijs- kwaliteit verhouding

rosenboom

Steeds goede update gekregen over de levering, dat het lang duurde was overmacht.

Levi en Joerie hebben met veel kennis en humor mijn shutters geplaatst. Fijn dat er nog zulk goed personeel bestaat, chapeau.

F. Van Haren

Na 6 maanden zijn de schutters geplaatst.
Telefonisch contact gehad, dit was geen fijne communicatie, niet klantvriendelijk. Klant is koning?
Een aanbetaling vooraf dat vind ik normaal,...
Na 6 maanden zijn de schutters geplaatst.
Een aanbetaling vooraf dat vind ik normaal, maar het hele bedrag effe vantevoren overmaken, is nogal griezelig. Bij aflevering is dit wenselijk en als alles in orde is.
De monteur was alleen, ik heb hem mee moeten helpen. Personeelskrapte.

We hebben houten schutters de luxe. Heel fijn materiaal. Geweldige lichtinval. Het is prachtig.
Goed gemeten en gemonteerd.
En zeker een compliment aan de monteur Renee. Hij werkt heel...
Goed gemeten en gemonteerd.
En zeker een compliment aan de monteur Renee. Hij werkt heel zorgvuldig en netjes. Heeft geduld en is beleefd.

Astrid van der Zee

Na een perfecte in meting, onze muren naast de ramen lopen schuin weg, hebben Levi en Mari onze shutters vakkundig geplaatst. Zij gingen pas weg, toen alles perfect aansloot. Helaas hebben wij ook... Na een perfecte in meting, onze muren naast de ramen lopen schuin weg, hebben Levi en Mari onze shutters vakkundig geplaatst. Zij gingen pas weg, toen alles perfect aansloot. Helaas hebben wij ook een half jaar moeten wachten, maar achteraf is dat zeer de moeite waard!

Mooi materiaal. Goede licht inval en privacy gegarandeerd

Paul van Weereld

De bestelling heeft even geduurd, 6 maanden, maar dat is de trend vandaag de dag. Maar eindelijk zijn ze dan prima geplaatst vandaag. Ervaring leert met dit bedrijf dat ze enigzins graag het hele... De bestelling heeft even geduurd, 6 maanden, maar dat is de trend vandaag de dag. Maar eindelijk zijn ze dan prima geplaatst vandaag. Ervaring leert met dit bedrijf dat ze enigzins graag het hele factuur bedrag betaald zien hebben voor plaatsing van de shutters wat in mijn beleving niet zo hoort. een aanbetaling is prima, maar het totale bedrag pas betalen na plaatsing en dat alles ok is achtergelaten, dit geeft iets meer service en rust voor de klant. Ik heb het wel kunnen regelen op mijn manier maar dit zou standaard moeten zijn in mijn beleving. Verder prima alles opgemeten en klopte alle maten perfect.

De monteurs Joerie en Rene hebben vandaag laten zien dat vakmanschap nog bestaat. Monteurs dachten mee met de klant en hebben de shutters prima geplaatst. Ter plekke konden er nog wat kleine details... De monteurs Joerie en Rene hebben vandaag laten zien dat vakmanschap nog bestaat. Monteurs dachten mee met de klant en hebben de shutters prima geplaatst. Ter plekke konden er nog wat kleine details aanpast worden zodat alles nog mooier en functioneler werd. Dit maakte het lange wachten op de shutters dan ook onderschikt, want alles is geplaatst zoals we besteld hadden met de nodige zorgvuldigheid. Joerie en Rene nog super bedankt voor jullie geleverde werk.

Veldhoen

Vandaag Levi en Daan op bezoek gehad om onze shutters te plaatsen. Wat een pracht stel, vrolijke harde werkers en niks is teveel gevraagd. Netjes opgevoed en secuur gewerkt. Bedankt shutterkoning en... Vandaag Levi en Daan op bezoek gehad om onze shutters te plaatsen. Wat een pracht stel, vrolijke harde werkers en niks is teveel gevraagd. Netjes opgevoed en secuur gewerkt. Bedankt shutterkoning en Levi en Daan
Fam Veldhoen

Goede inmeet van materialen en na lang wachten toch gekomen!

Liesbeth potters

Eergisteren zijn de shutters gehangen, wel even op moeten wachten maar het is de moeite waard.
Hele aardige monteur René. En René is een vakman wat betreft het neer hangen. Erg precies werkt hij en niks is hem teveel. Hij wil gewoon perfect werk afleveren en dat is hem wel erg goed gelukt.
We hadden stone kleur en past precies in ons interieur.
Dus erg tevreden over de Shutterkoning

Maatwerk en montage

Peter

Vakkundige en zeer nette montage door monteur Yuri. Deze jongeman verdient zeker een pluim!
De shutters zien er zeer mooi afgewerkt uit en voelen solide aan.
Nadat eerder 25% was...
De shutters zien er zeer mooi afgewerkt uit en voelen solide aan.
Nadat eerder 25% was aanbetaald, werd verzocht om drie dagen voorafgaande aan de levering/installatie om het restbedrag te voldoen. Uiteindelijk werd door de leverancier ingestemd met volledige betaling op het moment van levering maar voorafgaande aan de montage. Naar mijn mening kan dit klantvriendelijker met meer zekerheid voor beide partijen. Bijvoorbeeld om betaling per creditcard te accepteren. Meerdere creditcardmaatschappijen bieden namelijk garantie aan de leverancier als aan de klant.
Beoordeling monteur en product: 5 sterren.
Beoordeling betalingsvoorwaarden: 3 sterren.

Zie beschrjiving.

Van Dommelen

Prima schutters maar matige installatie

Prima schutters (luxurieus line)