Suzanne van der Velden

Slecht, bij het inmeten werd er gesproken van een levertijd tussen de 10 en de 14 weken, hier was de Corona situatie al in meegerekend. Vandaag krijg ik een mail dat mijn order maanden vertraging... Slecht, bij het inmeten werd er gesproken van een levertijd tussen de 10 en de 14 weken, hier was de Corona situatie al in meegerekend. Vandaag krijg ik een mail dat mijn order maanden vertraging heeft verlopen omdat er zoveel mensen producten uit China bestellen..wat een eersteklas onzin! Ik heb nu aangegeven van de order af te willen zien, als ze een beetje service minded zijn zoals ze claimen, storten ze de aanbetaling terug. Niet in zee gaan met dit bedrijf, ze misleiden je!

niets

Reactie Shutterkoning:

Beste Suzanne,
Beste Suzanne,
Ik begrijp dat het Vervelend is dat de levertijd van de maatwerk shutters wat langer is als normaal. Bij de verkoop hebben wij duidelijk aangegeven dat de shutters normaal gesproken 10- 14 weken levertijd op zitten, echter tijdens de verkoop zaten we vanwege corona op een verwachte levertijd van 14-20 weken. Dit staat ook duidelijk op de koopovereenkomst en bestel formulier.
Daarnaast staat er ook duidelijk bij dat we op de verwachte levertijd van 14-20 weken geen garantie kunnen geven.
Wij zijn een tweede keer wezen inmeten op 1 maart. Ik verwacht dat wij de shutters in augustus kunnen gaan plaatsen. Dan zullen we ongeveer uitkomen op een 20 weken.
(Nogmaals dit is geen garantie.)
Momenteel leven we in een gekke tijd waar er wereldwijd een extreme vraag naar hout is en transport prijzen met 750% zijn gestegen.
Wij proberen alles zo goed en snel mogelijk te leveren voor onze klanten maar helaas hebben wij op sommige dingen geen invloed.
Ik wil u vragen om nog even geduld te hebben zodat wij in augustus uw mooie maatwerk shutters te kunnen plaatsen. Mocht u alsnog vragen en of opmerkingen hebben hoor ik het graag.
Michiel Broker
michiel@shutterkoning.com

Bas Brekelmans

Prachtige shutters, heel mooi geplaatst. Zoals bijna iedereen hebben wij ook ivm de corona crisis lang moeten wachten op de levering. Maar het is het wel waard geweest. De Apollo line in mat paper... Prachtige shutters, heel mooi geplaatst. Zoals bijna iedereen hebben wij ook ivm de corona crisis lang moeten wachten op de levering. Maar het is het wel waard geweest. De Apollo line in mat paper white geeft precies de beachy look die we wilden. De kwaliteit van de shutters is ook super. Alles voelt stevig en hoogwaardig aan en is perfect geplaatst door Sydney, Joeri en Robbie. Vriendelijk en vakbekwaam. Een foutje in de bestelling wordt na 1 telefoontje kosteloos hersteld. Top! Voor ons is Shutterkoning zeker een aanrader.

- Hele mooie shutters!
- Vakkundige medewerkers;
- Vriendelijke service.

Yvonne

Correct ingemeten en keurig en netjes geplaatst door Sydney. We zijn er heel blij mee! We moesten alleen wat extra geduld hebben door de omstandigheden rondom corona.

goed ingemeten en geplaatst. Vriendelijke mensen.

Familie Huijbers

Goede ervaring zowel met het aanvragen van de offerte als het inmeten. De montage is perfect gedaan door monteur Martin. Hij is vriendelijk, heeft oog voor details en is een topvakman.

Perfect afgewerkte montage.

Debbie

Top geregeld!

Goede en professionele montage door Sid

Willeke

Na een jaar wachten hebben we eindelijk onze shutters. Ze zijn alleen te klein ingemeten, waardoor er een kier rondom is van 4mm. De monteur was zeer vriendelijk en precies (alle lof), bracht zelfs... Na een jaar wachten hebben we eindelijk onze shutters. Ze zijn alleen te klein ingemeten, waardoor er een kier rondom is van 4mm. De monteur was zeer vriendelijk en precies (alle lof), bracht zelfs viltjes op kleur, deed tussen de kieren een keg, maar de kieren zijn zo groot, dat de keg ertussenuit valt. Op mail hierover krijg je geen respons.

Keurige, vakbekwame monteurs.

Roszner

Lang moeten wachten door Corona, maar hele fijne monteur en keurig geplaatst.

Super correcte monteur en heel erg vriendelijk

Roszner

Vriendelijke monteur, rustig en goed werk

Personeel is heel vriendelijk, ter zake kundig en werken heel nauwkeurig en voorzichtig bij het monteren.

Fraai eind resultaat!

johan

Wij hebben voor de gehele woning (3 verdiepingen) shutters bij dit bedrijf gekocht. helaas blijkt dit een echte verkooporganisatie. focus op verkoop, als er daarna wat is (en dat is helaas met hoge... Wij hebben voor de gehele woning (3 verdiepingen) shutters bij dit bedrijf gekocht. helaas blijkt dit een echte verkooporganisatie. focus op verkoop, als er daarna wat is (en dat is helaas met hoge regelmaat zo) dan geeft men niet thuis. kwaliteit shutters zeer matig. word zelfs door eigen medewerkers beaamd. betreft nl zzp-ers die ook voor andere shutter leveranciers werken en kunnen zodoende vergelijk goed maken. levertijd vervangende shutter: 6 maanden. na 6 maanden, blijkt dat er verkeerd ingemeten is. nog geen excuus. inmiddels wachten we al 12 maanden. facturen krijg je overigens wel binnen een dag. zeer slechte service mag je dus verwachten van dit bedrijf. prijs is overigens wel concurrerend, shutters koop je echter voor gebruik lange tijd. ik zou ieder adviseren om niet met dit bedrijf in zee te gaan

vriendelijke en kundige installatiemonteurs