levering conform afspraak
7.8/10
Montage
Kwaliteit geleverde product

Peter & Lieve

Topbedrijf en topkerels! Professionele medewerkers (Remko - opmetingen en advies - en René - installatie en gebruik), correcte afspraken en levering en deskundige installatie en uitleg!

Sterk over de ganse lijn: van thuisbezoek en advies tot installatie en gebruiksaanwijzing

nihil

Sjak Scholten

Prima ervaring met de medewerkers van de Shutterkoning, Rene, Robbie en Fabio zijn de shutters wezen plaatsen, vakkundig, professioneel en ontzettend aardig. 1 doosje ( van de 40 ) was er niet.... Prima ervaring met de medewerkers van de Shutterkoning, Rene, Robbie en Fabio zijn de shutters wezen plaatsen, vakkundig, professioneel en ontzettend aardig. 1 doosje ( van de 40 ) was er niet. I.o.m. Remco en Dimitri supersnel opgelost en alsnog heel snel geplaatst.

Duidelijke website

Michel Matheussen

Vandaag werd mijn shutter geleverd en geplaatst door Rene. Rene is een vakman, een perfectionist pur sang . Hij neemt zijn tijd om de shutter deskundig te plaatsen alsof het voor hemzelf is. Rene... Vandaag werd mijn shutter geleverd en geplaatst door Rene. Rene is een vakman, een perfectionist pur sang . Hij neemt zijn tijd om de shutter deskundig te plaatsen alsof het voor hemzelf is. Rene gaf ook goeie uitleg hoe je de lamellen het best kunt sluiten en afstellen. Niks was teveel gevraagd voor hem. Top! Ook Remko heeft een groot aandeel in het welslagen van dit project. Door zijn ervaring, ideeën en professionele opmeting van het gebogen raam was het maatwerk perfect gemaakt. Ik ben echt supertevreden! Vriendelijke groeten, Michel Matheussen

vakbekwaamheid van zowel de opmeter als installateur.

showroom in België want hier zijn shutters nog niet zo gekend zoals in Nederland

Schipperen

Rene en Eddy hebben vakwerk afgeleverd

Prijs kwaliteit

Levertijd, afstemming planning en monteurs betreft betaling.

Fam Schipperen

Het was even wachten maar Rene en Eddy hebben onze shutters vakkundig gemonteerd. Alles paste precies dus ook het goed inmeten door Remco mag zeker genoemd worden. Jongens bedankt voor het topwerk... Het was even wachten maar Rene en Eddy hebben onze shutters vakkundig gemonteerd. Alles paste precies dus ook het goed inmeten door Remco mag zeker genoemd worden. Jongens bedankt voor het topwerk wat jullie met zijn allen afgeleverd hebben.

Prijs kwaliteit

Dame op de planning mag iets minder star zijn, en het was het wachten waard maar 25 weken is toch best lang.

Fadma

Top bedrijf ! Anderhalf jaar geleden het raam van mijn keuken gedaan en afgelopen maandag 30 maart raam van mijn woonkamer.

En nu sparen voor de boven verdieping!

Afspraken verliepen goed medewerker die kwam meten was top ! Legt goed uit en denkt met je mee wat het beste optie is ..

NVT

Top

Vakkundig

Ik heb een ontzettende slechte ervaring met dit bedrijf en zou dit bedrijf aan niemand uit mijn vriendenkring adviseren. Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep fijn.... Ik heb een ontzettende slechte ervaring met dit bedrijf en zou dit bedrijf aan niemand uit mijn vriendenkring adviseren. Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep fijn. Tijdens de montageafspraak bleek dat de shutter niet conform afspraak geleverd was en toen begon de ellende. Er werd geen contact met me opgenomen, er werd niet of te laat op e-mails gereageerd, er werd niet gebeld of weken later en vervolgens had ik het nakijken! Er werd gelogen, de monteur en de vertegenwoordiger dekte mekaar in en als klant heb je volledig het nakijken. Dikke pech!! Ik heb nog geprobeerd om contact te zoeken en er netjes samen uit te komen, maar er word gewoon niet meer gereageerd op mijn mails. Schandalig!! Waardeloze service!!

Verkoopgesprek

Het gaat niet alleen om de klant binnen halen, maar ook om de klant tevreden houden. Het is schandalig zoals ik ben behandeld en ik heb tevergeefs geprobeerd om er netjes met jullie uit te komen.

Reactie Shutterkoning:

Geachte klant,
Geachte klant,
Zoals wij u reeds meerdere malen, zowel telefonisch als per email, hebben aangegeven zijn de shutters 100% geleverd zoals op het bestelformulier vermeld staat. Hier is niet over gelogen, noch houden monteur en vertegenwoordiger elkaar het hand boven het hoofd. De maat staat duidelijk vermeld op het bestelformulier dat u getekend heeft, daarover kan geen discussie ontstaan lijkt me? Er netjes samen uitkomen kan niet inhouden dat wij kosteloos nieuwe shutters leveren terwijl wij exact hebben geleverd wat u besteld heeft.
Voor de lezers van deze review: het betreft de hoogte van een dwarsverbinding die is aangebracht in de shutters. Deze maat staat vermeld op het bestelformulier welke door de klant is getekend. klant had deze 2cm hoger gewild.

Fam. Van Joolen

Super goed geholpen door René. Hij heeft onze nieuwe shutters perfect gemonteerd en ook nog eens handig gebruikadvies gegeven.

Vriendelijk en kundig

Didi Aarts

Top!

Super service en kwaliteit

Alleen de viltjes van de afwerking die met stift zijn ingekleurd.