levering conform afspraak
Kwaliteit geleverde product
8.1/10

Fleur loonen

Top!

Kwaliteitsgericht, klantgericht, nette prijs.
Kwaliteitsgericht, klantgericht, nette prijs.
We hebben 2 super vriendelijke, deskundige medewerkers over de vloer gehad. Remco heeft de shutters perfect ingemeten en ons volledig en juist geĆÆnformeerd. Renee heeft de shutters tot op de millimeter nauwkeurig gehangen. Hij is perfectionistisch. We merkte dat hij het belangrijk vond dat alles kwalitatief hoogstaand was en dat is te zien in het eindresultaat. Al met al heel erg tevreden!

Wat meer informatie tijdens leverproces. Bijvoorbeeld een bevestiging van bestelling, betaalbevestiging en update over verwachting van levertijd

Albert Jan Smid

Perfect gemonteerde shutters en prachtig afgewerkt

Uitstekende kwaliteit

Perfect geplaats lastige raam wisten we vn voren maar monteur heeft opgelost

goede plaatsing

lange levertijd

annoniem maar tevreden klant

Na verkeerd gemeten te hebben , de kantel draai ramen gingen niet meer open , oplossing door Peter perfect gedaan , alles is nu prima .

oplossen als je een probleem hebt is perfect

mail beantwoorden

Lisette Verstijnen

Fantastisch mooie shutters geplaatst

Goede voorlichting en uitleg gehad bij het eerste thuisbezoek.
Vandaag zijn de shutters geplaatst door Bobbie.
Alles ziet er superstrak uit.
Keurig netjes gewerkt.
Het is...
Goede voorlichting en uitleg gehad bij het eerste thuisbezoek.
Vandaag zijn de shutters geplaatst door Bobbie.
Alles ziet er superstrak uit.
Keurig netjes gewerkt.
Het is zoooo mooi geworden šŸ‘
Top top top

Zeer goede service.

Verkeerde meting of vervangen shutterblad met een beschadiging werden keurig opgelost. Monteur RenƩ deed hiervoor erg zijn best.

Levertijd was wat aan de lange tijd

Koos

Zeer tevreden over de shutterkoning. Monteur (Peter) heeft de shutters en afwerking heel mooi en vakkundig geplaatst. We zijn er heel blij mee.

SHUTTERKONING heeft een hele goeie monteur.

Geen.

Frank van de ven

Shutters. Vandaag zijn onze shutters geplaatst ,we zijn er erg blij mee,mooie kwaliteit en door

Mooie kwaliteit en door de monteur ( peter) perfect gemonteerd, zijn er heel blij mee.

Betere bereikbaarheid via telefoon.

Bierau

Het lange wachten is echt de moeite waard!! Helemaal verliefd op onze mooie shutters

Remko heeft uitgebreid de tijd genomen om alles op te meten en dat was allemaal precies gedaan want Robbie heeft zonder problemen mijn hele huis voorzien van shutters op Ć©Ć©n dag tijd!!

Enige minpuntje vonden wij wel dat wij zelf al het verpakkingsmateriaal op moesten ruimen aangezien dit 28 dozen waren voorzien van folies en piepschuim

Trudy Manders

Zeer klant vriendelijk en erg behulpzaam met de keuze die u wilt maken.

zeer goede kwaliteit. Heel deskundig geplaatst.