Mary Slokker

In 1 woord Top!

Klantgericht. Vriendelijk en vakkundig. Hele fijne ervaring.

Deskundig advies, eerlijke offerte, fijne communicatie, met het inmeten van de ramen, neemt alle tijd Super!!!!!

betrouwbaar / eerlijk.

Nils

Toppie

Altijd een uitdaging om tussen alle aanbieders de juiste te vinden

Anna Derks

In één woord: Top!

Deskundig advies, eerlijke offerte, fijne communicatie, tiptop monteurs (Koen en Joris), prachtig eindresultaat!

rosenboom

Zeer vriendelijke medewerkers, goede kwaliteit en snelle afhandeling

zeer bekwame monteurs, Daan ging niet eerder weg dan dat de shutters weer optimaal werkten. Klein malheur direct verholpen. Geen kosten aan verbonden. Mijn dank is groot.

Fam. van Aalst

Bedrijf zelf benaderd en snel een afspraak kunnen maken met een prettige vertegenwoordiger met kennis van zaken. Al onze wensen m.b.t. maten en uitvoering van de shutters bleken mogelijk zonder... Bedrijf zelf benaderd en snel een afspraak kunnen maken met een prettige vertegenwoordiger met kennis van zaken. Al onze wensen m.b.t. maten en uitvoering van de shutters bleken mogelijk zonder problemen en tegen reële kosten. Gemaakte afspraken werden nageleefd en belofte m.b.t. leveringstermijn werd nagekomen. We zijn erg tevreden met het eindresultaat en we zouden dit bedrijf zeker aanbevelen.

Snel reageren, prettige, kundige en niet opdringerige vertegenwoordiger, afspraak makkelijk en snel gemaakt, levering en installatie volgens gemaakte afspraken en afgesproken termijn, goede... Snel reageren, prettige, kundige en niet opdringerige vertegenwoordiger, afspraak makkelijk en snel gemaakt, levering en installatie volgens gemaakte afspraken en afgesproken termijn, goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Kim de Wit

GEWELDIG met hoofdletters

Klantenservice, secuur, vriendelijk personeel bij inmeten en installeren!!
Klantenservice, secuur, vriendelijk personeel bij inmeten en installeren!!
Sidney en Bart hebben de shutters geïnstalleerd! Deze twee zijn zo netjes, vriendelijk en secuur, echt heel erg blij mee. Dit is de 3de keer dat we shutters besteld hebben bij de Shutterkoning en ik raad het wederom iedereen aan.
De prijs kwaliteit verhouding is top! Sterker nog ik vind de Shutterkoning helemaal niet duur! Tevens denkt Remco tijdens het inmeten heel erg goed mee en zijn advies is perfect!
Omdat het vorig jaar beneden ook zo mooi is geworden hadden we voor boven nu ook shutters besteld. Ik heb er echt geen seconde spijt van! Het is zo mooi en sfeervol! Prachtig.
Tevens heeft Sidney ons raam opnieuw afgesteld op kiepstand zodat de ramen gewoon op kiepstand open kunnen als de shutters dicht zijn voor ventilatie. En hij heeft een stukje muur afgesmeerd wat wij zelf perongeluk zelf hebben beschadigd met de tijdelijke gordijnen. Daar zie je nu niks meer van! Ik vind het heel attent dat dat werd aangeboden want nu is alles helemaal mooi en af!
Super blij met alles!
Ik raad echt iedereen de shutters van Shutterkoning aan.

Kim vegelin-fontaine

Geweldig! Zeer goed ingemeten door zeer vakkundige specialist, pasten perfect met plaatsen, wat zeer goed en snel gebeurt, en het is prachtig! Zou het iedereen aanbevelen, en je wordt ook... Geweldig! Zeer goed ingemeten door zeer vakkundige specialist, pasten perfect met plaatsen, wat zeer goed en snel gebeurt, en het is prachtig! Zou het iedereen aanbevelen, en je wordt ook telefonisch zeer vriendelijk geholpen!

Alles!

K. Crul

Dit voorjaar opnieuw met de Shutterkoning contact opgenomen. Wij wilden nog een aantal kamers van shutters laten voorzien. De eerste keer (2021) heeft Shutterkoning ons op alle fronten... Dit voorjaar opnieuw met de Shutterkoning contact opgenomen. Wij wilden nog een aantal kamers van shutters laten voorzien. De eerste keer (2021) heeft Shutterkoning ons op alle fronten voortreffelijk geholpen en oplossingen aangedragen die andere leveranciers niet konden bieden. Vandaar dat de keuze ook nu weer op Shutterkoning viel.
Michel deed weer het inmeet werk met alle adviezen en tips waar jezelf niet aan denkt! Werkelijk voortreffelijk meedenken in oplossingen voor afwijkende situaties. De offerte is helder en compleet en de communicatie met Carolien ook nu weer heel vriendelijk en professioneel. Oké, het duurt even voor alles uit China is aangekomen maar dan heb je ook wat. Mooie shutters en top kwaliteit! Sidney en Bart hebben als een geoliede machine drie kamers voorzien van shutters. Allen in verschillende maat- en uitvoeringen. Alles paste (goed inmeetwerk, Michel!) en het eindresultaat is perfect. Shutterkoning team, heel hartelijk dank voor wederom top service en top werk!

Kwaliteit, vakmanschap, service en klantvriendelijk!

Daniella

Super bedrijf met kundig en vriendelijk personeel. Van inmeetafspraak tot montage, alles voorspoedig verlopen.

Er werd meegedacht over verschillende mogelijkheden en het resultaat is super!