levering conform afspraak
Kwaliteit geleverde product
8.1/10

Top

Vakkundig

Ik heb een ontzettende slechte ervaring met dit bedrijf en zou dit bedrijf aan niemand uit mijn vriendenkring adviseren. Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep fijn.... Ik heb een ontzettende slechte ervaring met dit bedrijf en zou dit bedrijf aan niemand uit mijn vriendenkring adviseren. Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep fijn. Tijdens de montageafspraak bleek dat de shutter niet conform afspraak geleverd was en toen begon de ellende. Er werd geen contact met me opgenomen, er werd niet of te laat op e-mails gereageerd, er werd niet gebeld of weken later en vervolgens had ik het nakijken! Er werd gelogen, de monteur en de vertegenwoordiger dekte mekaar in en als klant heb je volledig het nakijken. Dikke pech!! Ik heb nog geprobeerd om contact te zoeken en er netjes samen uit te komen, maar er word gewoon niet meer gereageerd op mijn mails. Schandalig!! Waardeloze service!!

Verkoopgesprek

Het gaat niet alleen om de klant binnen halen, maar ook om de klant tevreden houden. Het is schandalig zoals ik ben behandeld en ik heb tevergeefs geprobeerd om er netjes met jullie uit te komen.

Reactie Shutterkoning:

Geachte klant, Zoals wij u reeds meerdere malen, zowel telefonisch als per email, hebben aangegeven zijn de shutters 100% geleverd zoals op het bestelformulier vermeld staat. Hier is niet over... Geachte klant, Zoals wij u reeds meerdere malen, zowel telefonisch als per email, hebben aangegeven zijn de shutters 100% geleverd zoals op het bestelformulier vermeld staat. Hier is niet over gelogen, noch houden monteur en vertegenwoordiger elkaar het hand boven het hoofd. De maat staat duidelijk vermeld op het bestelformulier dat u getekend heeft, daarover kan geen discussie ontstaan lijkt me? Er netjes samen uitkomen kan niet inhouden dat wij kosteloos nieuwe shutters leveren terwijl wij exact hebben geleverd wat u besteld heeft. Voor de lezers van deze review: het betreft de hoogte van een dwarsverbinding die is aangebracht in de shutters. Deze maat staat vermeld op het bestelformulier welke door de klant is getekend. klant had deze 2cm hoger gewild.

Fam. Van Joolen

Super goed geholpen door René. Hij heeft onze nieuwe shutters perfect gemonteerd en ook nog eens handig gebruikadvies gegeven.

Vriendelijk en kundig

Didi Aarts

Top!

Super service en kwaliteit

Alleen de viltjes van de afwerking die met stift zijn ingekleurd.

Jansen

In eerste instantie niet tevreden maar gelukkig is het goed opgelost

Meedenken naar oplossingen

De communicatie kan soms wat beter verder zijn er heel tevreden

Tienhoven

Hele mooie kwaliteit shutters en perfect gemonteerd door Rene!! We zijn er super blij mee

goede preis/kwaliteit

misschien te lange levertijd (was voor ons geen probleem)

Fleur loonen

Top!

Kwaliteitsgericht, klantgericht, nette prijs.
Kwaliteitsgericht, klantgericht, nette prijs.
We hebben 2 super vriendelijke, deskundige medewerkers over de vloer gehad. Remco heeft de shutters perfect ingemeten en ons volledig en juist geïnformeerd. Renee heeft de shutters tot op de millimeter nauwkeurig gehangen. Hij is perfectionistisch. We merkte dat hij het belangrijk vond dat alles kwalitatief hoogstaand was en dat is te zien in het eindresultaat. Al met al heel erg tevreden!

Wat meer informatie tijdens leverproces. Bijvoorbeeld een bevestiging van bestelling, betaalbevestiging en update over verwachting van levertijd

Albert Jan Smid

Perfect gemonteerde shutters en prachtig afgewerkt

Uitstekende kwaliteit

Perfect geplaats lastige raam wisten we vn voren maar monteur heeft opgelost

goede plaatsing

lange levertijd

annoniem maar tevreden klant

Na verkeerd gemeten te hebben , de kantel draai ramen gingen niet meer open , oplossing door Peter perfect gedaan , alles is nu prima .

oplossen als je een probleem hebt is perfect

mail beantwoorden