levering conform afspraak
8.5/10
Montage
Kwaliteit geleverde product

Smits

Nou ik heb nu een jaar de shutters hangen en was tevreden alleen is een shutter door gaan hangen en moet er dus een monteur komen.
Nou dat is dus heel het probleem want heb al meerdere keren...

De mensen netjes terugbellen zou heel fijn zijn en ook graag de gemaakte afspraken nakomen.

Paul van der Linden

Deskundige verkoper gratis aan huis geweest, denkt goed mee en kwam met goede ideeën!
Daarna een duidelijke offerte gehad en de shutters besteld

Duidelijke site en offertes etc.
Meedenkende verkoper en monteur

Vandaag heb ik mijn shutters geplaatst gekregen en ben enorm tevreden over de plaatsing, het materiaal van de shutters en de contacten met het bedrijf

Dimitri Visch

Toen ik voor het eerst in mijn nieuwe appartement stapte wist ik het zeker. Hier moeten shutters komen. Na een zoektocht op internet beland bij de shutterkoning en een inmeet afspraak was zo...

- Snel met inmeten en prijs geven
- Vakkundige montage en levering

Het is maatwerk en het duurt nu eenmaal lang voordat het er allemaal is. Dit wisten we en vind ik niet erg.

Fam Snelting

Net offerte gevraagd voor een raam. Echter vinden ze dit te klein en bedanken hiervoor. Per mail ontvangen;"voor ons helaas niet rendabel om voor een dergelijk klein raam te komen inmeten" Bij...

Klant hoort koning te zijn. en met respect worden te behandelt ondanks formaat raam of hoeveel.

Reactie Shutterkoning:

Geachte heer Snelting,
Ik begrijp uw frustratie. Echter vanwege de vakantie perdiode en de extreme drukte waren wij helaas genoodzaakt om sommige aanvragen stop te zetten. Dit doen wij om toch de kwaliteit te kunnen waarborgen die wij willen bieden aan onze klanten. Zodoende hebben wij tijdelijk de keuze gemaakt om kleinere aanvragen stop te zetten.
Inmiddels kunnen wij weer ook kleinere aanvragen weer oppakken. Nogmaals onze excuses voor de gang van zaken.
met vriendelijke groet,
Team Shutterkoning

Zowel de inmeetafpraak als het plaatsen was vakkundig.

Service en kwaliteit

Land

Mail gestuurd via de website belde meteen fijn

Eerlijk zijn over de levertijd wachten duurde erg lang

Reactie Shutterkoning:

Geachte klant,

Omdat er veel factoren zijn die van invloed zijn op de levertijd werken wij altijd met een indicatieve levertijd. In uw geval heeft het 2 weken langer geduurd dan de indicatie. Uiteraard vinden wij dat ook vervelend en proberen wij dat altijd te voorkomen, echter lukt dat niet in alle gevallen helaas.

Heel erg bedankt voor uw terugkoppeling en fijn om te horen dat alle overige zaken wel naar wens zijn verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw prachtige nieuwe shutters!

Tonja Visser

Heel vriendelijke comms. Vriendelijke nette mensen. Top Shutters!

Denken mee

Nan Aelberts

Goed, de meting en uiteindelijke plaatsing is goed gegaan . Het is erg mooi geworden en de monteurs die de Shutters kwamen plaatsen waren heel vriendelijk . Het voor uit betalen vond ik eng maar...

Mooie aflevering en aardige monteurs.

Het hele bedrag voor uit betalen vond ik minder, maar ik begrijp de situatie ook wel er zijn nu een maal wanbetalers.
In mijn geval ik heb alles keurig voor uit betaald maar dacht wel als het maar oke is. Nu alles keurig is geplaatst onterecht maar vond het wel eng.

Zeer tevreden over: Eerste bezoek van meten, Offerte aanbieding, Perfect plaatsen van de Shutters.

In vergelijk met woondecoreer winkels is de Shutterkoning zeer voordelig en vakkundig. Doen ook niet anders zeer veel ervaring.

Continueren van bedrijfsvoering en niet afzwakken.