levering conform afspraak
8.5/10
8.1/10
Kwaliteit geleverde product
Montage

Zowel de inmeetafpraak als het plaatsen was vakkundig.

Service en kwaliteit

Land

Mail gestuurd via de website belde meteen fijn

Eerlijk zijn over de levertijd wachten duurde erg lang

Reactie Shutterkoning:

Geachte klant,

Omdat er veel factoren zijn die van invloed zijn op de levertijd werken wij altijd met een indicatieve levertijd. In uw geval heeft het 2 weken langer geduurd dan de indicatie. Uiteraard vinden wij dat ook vervelend en proberen wij dat altijd te voorkomen, echter lukt dat niet in alle gevallen helaas.

Heel erg bedankt voor uw terugkoppeling en fijn om te horen dat alle overige zaken wel naar wens zijn verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw prachtige nieuwe shutters!

Tonja Visser

Heel vriendelijke comms. Vriendelijke nette mensen. Top Shutters!

Denken mee

Nan Aelberts

Goed, de meting en uiteindelijke plaatsing is goed gegaan . Het is erg mooi geworden en de monteurs die de Shutters kwamen plaatsen waren heel vriendelijk . Het voor uit betalen vond ik eng maar...

Mooie aflevering en aardige monteurs.

Het hele bedrag voor uit betalen vond ik minder, maar ik begrijp de situatie ook wel er zijn nu een maal wanbetalers.
In mijn geval ik heb alles keurig voor uit betaald maar dacht wel als het maar oke is. Nu alles keurig is geplaatst onterecht maar vond het wel eng.

Zeer tevreden over: Eerste bezoek van meten, Offerte aanbieding, Perfect plaatsen van de Shutters.

In vergelijk met woondecoreer winkels is de Shutterkoning zeer voordelig en vakkundig. Doen ook niet anders zeer veel ervaring.

Continueren van bedrijfsvoering en niet afzwakken.

Elmar Kouwenhoven

Dimitri kwam langs om te bespreken wat we wilde. Er werd heel goed meegedacht. Uiteindelijk gekomen tot een mooie oplossing. Communicatie is snel en allemaal vriendelijke mensen, van montage tot...

Ervaring en kennis van shutters, oplossingen bedenken. de shutters zelf zien er ook erg mooi uit

Fabricage mag sneller, maar heeft niets met jullie te maken :)

Familie Balvers

De snelheid en vriendelijkheid waarmee alles werd ingemeten was zeer prettig. Afspraak was snel gemaakt en het inmeten verliep snel en soepel.

De klantgerichtheid via mail verliep soepel en snel.

Persoonlijk zou ik niet verwijzen naar een bestelformulier als ik een vraag via de mail neerleg maar zou in een mail de vraag beantwoorden. Maar dat is persoonlijk want inderdaad het antwoord was te vinden op het bestelformulier,..
AFTERSALES: Hou het persoonlijk en bel even aan het eind van de week wanneer alles hangt.. kunnen jullie direct vragen naar het verloop van de montage
(Wat bij ons FANTASTISCH is verlopen, super fijne mannen EN KUNDIG!)

Fam. van Houts

Wij zijn heel tevreden over dit bedrijf. We zijn goed voorgelicht door Karim. Dimitri kwam bij ons ook nog een keer extra langs om nog een keer de afwerkings mogelijkheden te laten zien....

Dimitri is een vriendelijke man die bij ons alles heeft door genomen en zelfs nog een keer extra terug kwam omdat we besloten nog meer shutters te plaatsen. Per mail wordt er snel gereageerd. Goed...

Goede communicatie. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Factuur mag iets inzichtelijker en restant betaling mag als bedrag worden genoemd als betaling moet plaatsvinden.

Niels van Daal

Prima.
Goede communicatie, prima vakwerk/ montage

Communicatie
Kwaliteit