levering conform afspraak
7.8/10
Montage
Kwaliteit geleverde product

Gerard

Wij hebben een zeer zeer slechte ervaring met dit bedrijf de Shutterkoning, en zou dit bedrijf aan niemand adviseren! Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep goed.... Wij hebben een zeer zeer slechte ervaring met dit bedrijf de Shutterkoning, en zou dit bedrijf aan niemand adviseren! Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep goed. Gebleken dus..... Klant binnen binnen en daarna maakt het voor Shutterkoning niet meer uit om een tevreden klant te hebben.

Het is schofterig hoe wij door de telefoon zijn behandeld door de dame. Zij laat je niet uitpraten. Zij hebben voor ons de verkeerde Shutters besteld maar zij beroepen zich, en schuilen zich, achter het bestelformulier. Wij hebben dit formulier niet opgesteld, zij wel.
Bij Shutterkoning is Shutterkoning De Koning en NIET DE KLANT IS KONING.

Klant binnen halen

Communicatie en personeel trainen op klant vriendelijkheid.

Reactie Shutterkoning:

Beste Gerard,
Bedank voor uw feedback, alleen jammer om te horen dat u niet tevreden bent.
Beste Gerard,
Bedank voor uw feedback, alleen jammer om te horen dat u niet tevreden bent.
Wij zijn bij u geweest om in te meten, u wist toen nog niet welke kleur uw voorkeur naar ging. De kleur zou u later aan ons doorgeven. Mijn collega heeft de kleur staaltjes achter gelaten, dus dit zou niet fout kunnen gaan.
Vervolgens is er mail contact geweest en heeft u in de mail aangegeven dat u zwarte shutters wilde bestellen. Wij hebben toen een bestelformulier opgesteld met de zwarte shutters T05. Dat u uiteindelijk toch de kleur T06 wilde hebben is niet met ons gecommuniceerd. Ook had u het kunnen controleren doordat u de kleur staaltjes in huis had.
Omdat het om een product gaat wat speciaal voor u is geproduceerd kunnen wij dit helaas niet zomaar omwisselen. Ondanks dat de fout niet bij ons ligt willen wij tot op zekere hoogte u best tegemoet komen zodoende heb ik nog gevraagd om te kijken naar een oplossing maar ook hier krijgen wij een hoop gescheld vanuit u terug.
Ik heb u zojuist telefonisch gesproken maar ondanks te zoeken naar een oplossing verbreekt u de verbinding. Nogmaals ik vind het erg vervelend dat u niet tevreden bent maar helaas lukt het mij niet om tot een normaal gesprek met u te komen.
Michiel Broker

Shutterkoning

Goed en flexibel

Improviserend vermogen dankzij kunde van monteur.

Maten waren niet goed opgenomen

Peter & Lieve

Topbedrijf en topkerels! Professionele medewerkers (Remko - opmetingen en advies - en René - installatie en gebruik), correcte afspraken en levering en deskundige installatie en uitleg!

Sterk over de ganse lijn: van thuisbezoek en advies tot installatie en gebruiksaanwijzing

nihil

Sjak Scholten

Prima ervaring met de medewerkers van de Shutterkoning, Rene, Robbie en Fabio zijn de shutters wezen plaatsen, vakkundig, professioneel en ontzettend aardig. 1 doosje ( van de 40 ) was er niet.... Prima ervaring met de medewerkers van de Shutterkoning, Rene, Robbie en Fabio zijn de shutters wezen plaatsen, vakkundig, professioneel en ontzettend aardig. 1 doosje ( van de 40 ) was er niet. I.o.m. Remco en Dimitri supersnel opgelost en alsnog heel snel geplaatst.

Duidelijke website

Michel Matheussen

Vandaag werd mijn shutter geleverd en geplaatst door Rene. Rene is een vakman, een perfectionist pur sang . Hij neemt zijn tijd om de shutter deskundig te plaatsen alsof het voor hemzelf is. Rene... Vandaag werd mijn shutter geleverd en geplaatst door Rene. Rene is een vakman, een perfectionist pur sang . Hij neemt zijn tijd om de shutter deskundig te plaatsen alsof het voor hemzelf is. Rene gaf ook goeie uitleg hoe je de lamellen het best kunt sluiten en afstellen. Niks was teveel gevraagd voor hem. Top! Ook Remko heeft een groot aandeel in het welslagen van dit project. Door zijn ervaring, ideeën en professionele opmeting van het gebogen raam was het maatwerk perfect gemaakt. Ik ben echt supertevreden! Vriendelijke groeten, Michel Matheussen

vakbekwaamheid van zowel de opmeter als installateur.

showroom in België want hier zijn shutters nog niet zo gekend zoals in Nederland

Schipperen

Rene en Eddy hebben vakwerk afgeleverd

Prijs kwaliteit

Levertijd, afstemming planning en monteurs betreft betaling.

Fam Schipperen

Het was even wachten maar Rene en Eddy hebben onze shutters vakkundig gemonteerd. Alles paste precies dus ook het goed inmeten door Remco mag zeker genoemd worden. Jongens bedankt voor het topwerk... Het was even wachten maar Rene en Eddy hebben onze shutters vakkundig gemonteerd. Alles paste precies dus ook het goed inmeten door Remco mag zeker genoemd worden. Jongens bedankt voor het topwerk wat jullie met zijn allen afgeleverd hebben.

Prijs kwaliteit

Dame op de planning mag iets minder star zijn, en het was het wachten waard maar 25 weken is toch best lang.

Fadma

Top bedrijf ! Anderhalf jaar geleden het raam van mijn keuken gedaan en afgelopen maandag 30 maart raam van mijn woonkamer.

En nu sparen voor de boven verdieping!

Afspraken verliepen goed medewerker die kwam meten was top ! Legt goed uit en denkt met je mee wat het beste optie is ..

NVT

Top

Vakkundig

Ik heb een ontzettende slechte ervaring met dit bedrijf en zou dit bedrijf aan niemand uit mijn vriendenkring adviseren. Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep fijn.... Ik heb een ontzettende slechte ervaring met dit bedrijf en zou dit bedrijf aan niemand uit mijn vriendenkring adviseren. Het eerste contact verliep soepel en ook de montageafspraak verliep fijn. Tijdens de montageafspraak bleek dat de shutter niet conform afspraak geleverd was en toen begon de ellende. Er werd geen contact met me opgenomen, er werd niet of te laat op e-mails gereageerd, er werd niet gebeld of weken later en vervolgens had ik het nakijken! Er werd gelogen, de monteur en de vertegenwoordiger dekte mekaar in en als klant heb je volledig het nakijken. Dikke pech!! Ik heb nog geprobeerd om contact te zoeken en er netjes samen uit te komen, maar er word gewoon niet meer gereageerd op mijn mails. Schandalig!! Waardeloze service!!

Verkoopgesprek

Het gaat niet alleen om de klant binnen halen, maar ook om de klant tevreden houden. Het is schandalig zoals ik ben behandeld en ik heb tevergeefs geprobeerd om er netjes met jullie uit te komen.

Reactie Shutterkoning:

Geachte klant,
Geachte klant,
Zoals wij u reeds meerdere malen, zowel telefonisch als per email, hebben aangegeven zijn de shutters 100% geleverd zoals op het bestelformulier vermeld staat. Hier is niet over gelogen, noch houden monteur en vertegenwoordiger elkaar het hand boven het hoofd. De maat staat duidelijk vermeld op het bestelformulier dat u getekend heeft, daarover kan geen discussie ontstaan lijkt me? Er netjes samen uitkomen kan niet inhouden dat wij kosteloos nieuwe shutters leveren terwijl wij exact hebben geleverd wat u besteld heeft.
Voor de lezers van deze review: het betreft de hoogte van een dwarsverbinding die is aangebracht in de shutters. Deze maat staat vermeld op het bestelformulier welke door de klant is getekend. klant had deze 2cm hoger gewild.