levering conform afspraak
Montage
Kwaliteit geleverde product
8.1/10

Trudy Manders

Zeer klant vriendelijk en erg behulpzaam met de keuze die u wilt maken.

zeer goede kwaliteit. Heel deskundig geplaatst.

Twee keer een afspraak gemaakt om in te meten en tot twee keer toe de afspraak op het laatste moment afgezegd. Heeft ons 2 vrije dagen gekost!

Afspraken nakomen. Met een alternatief of minstens met excuses komen.

gerben legierse

Fijn bedrijf komt zijn afspraken na.
Monteur Rene heeft het keurig netjes gemonteerd

Prijs /kwaliteit is volgens mij zeer goed.
Service heb ik nog niet ondervonden.

tot nu toe geen .

Shutters besteld voor twee nogal grote afwijkende ramen. Na meer dan 14 weken wachten, eindelijk de dag dat de frames/shutters gemonteerd zouden worden. Bleken de frames een totaal verkeerde...

zie recensie

klantvriendelijker optreden
meer service bieden
vakkundigere aanpak

Cindy

Heel blij met de shutters! Met Remco van tevoren uitgebreid gesprek gehad over mogelijkheden, nam de tijd, kraakt concurrent niet af maar gaat uit van eigen kracht. René heeft uiteindelijk alles...

Heel netjes geplaatst en tijd genomen hiervoor, optimale inzet - René
Eerlijk advies - Remco

Jullie werken met ZZP'ers (dit werd door een concurrent ook gezegd als nadeel), uiteindelijk heeft dit voor ons goed uitgepakt met René, maar kan een nadeel zijn.
De klus was van tevoren toch iets anders ingeschat qua inmeten, René heeft nog behoorlijk bij moeten schaven qua materialen om het uiteindelijk er netjes in te krijgen. Wellicht iets meer op elkaar afstemmen.

M van Oss

Wij zijn super tevreden over Shutterkoning. Elke dag als ik wakker word en de shutters zie word ik super blij.
Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de shutters er zijn.

Remko de adviseur om alles op te meten nam zijn tijd, luisterde en gaf goed advies.
Robin de monteur heeft alles netjes gemonteerd.

Geen, uiteraard moet je lang wachten dat is de moeite waard.
Aangezien ik wij voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit.

M van Oss

Net nieuwe bestelling gedaan kan niet wachten tot de nieuwe shutters er zijn....

Robin de monteur heeft alles netjes gemonteerd.

Geen, uiteraard moet je lang wachten dat is de moeite waard.
Aangezien ik wij voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit.

Michel Aalbers

Het was het wachten waard! Vandaag zijn de shutters geplaatst en ik ben zeer tevreden.

Goede en duidelijke communicatie, vakkundig gemeten en goede adviezen gekregen. De shutter bleek bij het plaatsen niet open te kunnen omdat de kraan er voor zit maar dit heeft de monteur (Peter) uitstekend opgelost.

Geen, ga vooral zo door.

Magda Berkenbosch

Levertijd van de shutters liet erg lang op zich wachten

Mooi product.
Vakkundige en vriendelijke monteur René Mesman

Bij de verkoop vermelden dat de levertijd erg lang kan zijn.
In mijn geval 5 maanden

Een familie uit Nijmegen-Oost

Uitermate tevreden over de shutters en service van Shutterkoning. Een shutter was verkeerd gemeten en werd keurig vervangen door een goed exemplaar. Communicatie verliep daarbij prettig en duidelijk.

Goede service!