levering conform afspraak

Den Haag

Ervaren en vriendelijke medewerkers

prima kwaliteit en afwerking

Van Rijn

Wat een top bedrijf en vakmensen! Dank voor de goede service en prachtige shutters.

Nick en Peter hebben vanmorgen bij ons de shutter geplaatst erg aardige mannen en hebben hun werk snel en mooi afgeleverd.

Johan Denekamp

Schutters zijn prima. Levertijd duurt heel lang, wel 15 weken. Langer dan aangegeven. Daarnaast stond in de kleine lettertjes dat zij het karton (wat heel veel was) niet meenemen, waar de shutters...

Shutters is prima

Late levering, pas na 15 weken. Daarnaast stond in de kleine lettertjes dat jezelf de kartonnendozen dient te verwijderen. Ervaring leert dat dit er heel veel waren. Onze gang stond helemaal vol met karton.

Reactie Shutterkoning:

Beste Heer Denekamp,
Wij zijn in ieder geval blij dat u wel blij bent met de geleverde shutters, alleen jammer om te horen dat u zich stoort aan 2 punten.
1. U vindt onze levertijden erg lang.
Onze maatwerk shutters worden met veel zorg met de hand geproduceerd. Helaas heeft dit tijd nodig. Wij communiceren erg duidelijk dat wij werken met een indicatie levertijd van 10-14 weken.
in uw geval zaten we exact op de dag nauwkeurig op 15 weken. In 90% van de bestellingen kunnen wij binnen deze indicatie levertijd leveren echter in uw geval waren wij inderdaad 1 dag telaat. Onze excuses hiervoor.
2. Daarnaast stoort u zich erover dat wij de dozen niet hebben meegenomen.
Ik begrijp dat dit in sommige gevallen vervelend is maar bij de verkoop word dit duidelijk uitgelegd. Als dit erbij in geschoten is door onze verkoper staat het nogmaals duidelijk omschreven in het bestel formulier. U praat over kleine lettertjes maar wij hebben zelf ook een hekel aan kleine lettertjes zodoende hebben wij ons bestel formulier in 1 lettergrootte beschreven. Misschien dat u dit nog eens na kunt kijken. Nogmaals wij proberen alles zo transparant mogelijk te communiceren.
Ondanks deze twee punten hopen wij wel dat u van uw mooie shutters kunt genieten.
Team Shutterkoning

Mooie shutters, levertijd was wel wat langer (ruim 4 manden) maar staan prachtig. Goed en kundig geplaatst door Nick.

Aardige,kundige medewerkers bij het opmaken van de offerte.
Ook prima plaatsing.

Levertijd was wat lang.

Fadma

Nick geweest heeft de shutters in de keuken geplaatst.
Met goed resultaat!

Alles is goed geregeld

Manon

Heel tevreden! De shutters zijn goed ingemeten, hierbij werden we goed van advies voorzien. Het plaatsen door Nick ging ook erg prettig en vakkundig. Wij zijn helemaal blij!

Helaas was...

Duidelijke informatie, goed advies en vakkundig gemonteerd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Communicatie over het verloop van de order zou iets beter kunnen. Ik heb uiteindelijk 2 keer zelf moeten bellen om te vragen wat de status was.

Marion van Assouw

Wij zijn super tevreden hoe alles is verlopen vanaf het inmeten door Remko tot aan het deskundig plaatsen van de shutters door Nick. Een super tevreden klant en zou Shutterkoning ook aanraden bij...

Zowel het inmeten als het plaatsen wordt vakkundig gedaan en met wensen wordt heel goed rekening gehouden.
De shutters zijn van goede kwaliteit en zien er erg mooi uit.
Een aanwinst voor elk huis !

Prettige ervaring bij zowel inmeten als de vakkundige montage door Nick.

Lange levertijd...bijna 4 maanden

Remco is vrijblijvend bij mij langgewenst om shutters in te meten en een offerte te maken. Remco is vriendelijk, en denkt heel goed mee over de mogelijkheden en gebruikt zijn expertise voor advies,...

Ik vond het persoonlijk contact van Remco aan huis en het ruim nemen van tijd voor advies en het meedenken erg vertrouwenwekkend ! Ook bij het plaatsen door Nick vond ik het contact erg fijn verlopen. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om de kwaliteit en die is echt voortreffelijk !

Na de aanbetaling wordt de bestelling gedaan. Ook het restant bedrag betaal je vlak voor de plaatsing. Ik kan nu zeggen dat het allemaal helemaal goed is gekomen. Wellicht is het een idee om het restantbedrag via een pinbetaling bij de plaatsing te voldoen.