Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Voortman

Zeer tevreden. na veel stenen bekijken, besloten om bij showtuin heeten aan te schaffen. zijn makkelijk in het meegeven van monsterstenen, geven goed uitleg als je komt kijken en informeren prima.... Zeer tevreden. na veel stenen bekijken, besloten om bij showtuin heeten aan te schaffen. zijn makkelijk in het meegeven van monsterstenen, geven goed uitleg als je komt kijken en informeren prima. makkelijk besteld via mail en elke keer snelle response en meedenken. Had wel hier en daar een tegel tussen de zending met stukjes eruit maar die heb ik gebruikt op de stukken waar wij wel moesten zagen. Op de hele zending maar 2 niet bruikbare tegels, nog acceptabel dus. Na het leggen kwam ik erachter dat wij niet zoveel afval hadden als verwacht, onze mazzel. ook hier denken ze mee om de stenen retour te halen (oplossingsgericht)

snel reageren, meedenken, oplossingsgericht, prijs/kwaliteit prima.

Claudia Haak

Wederom een zeer goede ervaring met Showtuin Heeten. Afspraak = afspraak. Op tijd (en vooraf een belletje van de bezorger) werden de spullen bezorgd. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig.

De chauffeur dacht goed mee over het plaatsen van de stenen.

K.Boensma

Afspraken correct nagekomen en belletje wij komen zo en zo laat eraan.

Gerwin lubberding

Zeer plezierig.
Ze hebben kennis van zaken en een zeer snelle levering

G.Flierman

Ja en ook voor ons huis in Bathmen zijn we heel goed geslaagd voor tuin Van ontwerp tot levering stonden de mannen van Heeten ons bij om de juiste keuzes te maken. En de order halverwege aanpassen... Ja en ook voor ons huis in Bathmen zijn we heel goed geslaagd voor tuin Van ontwerp tot levering stonden de mannen van Heeten ons bij om de juiste keuzes te maken. En de order halverwege aanpassen geen probleem. Geen lange wachttijden als ze belt waar vind je dat nog. De terrassen liggen er nu in en zijn prachtig geworden en het totaalplan komt mooi tot z"n recht.
Vanaf dat ze in Bathmen starten waren we al klant, Showtuin is gegroeid in de afgelopen jaren en de mensen zijn mee gegroeid, in hun kwaliteit en advies. Kortom ga er heen en overtuig u zelf.

Vakmensen, korte lijnen, snelle levering maar vooral meedenken ook in je budget.

Als ik dan toch iets moet bedenken? Ja een kop koffie/thee miste ik wel

Bij het uitzoeken van de bestrating zijn vriendelijk en profesioneel geholpen. De stenen zijn keurig op het afgesproken tijdstip bezorgd.

De chauffeur dacht goed mee met het op de juiste plek zetten van de stenen.

J. Oude Nijeweme

Goed en behulpzaam personeel, breed assortiment en fijne aflevering en afhandeling.
Helaas kregen we een dag van te voren horen dat er minder stenen geleverd zouden worden met een fout in de fabriek, maar ik vertrouw erop dat dat alsnog goed komt.

van Gelder

Gewoon perfect. Groot assortiment, prettige medewerkers en goed meedenken over levering.

Goede service, uitstekend advies!

Goede service en uitstekend geholpen!