Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Sabine Wielens

Goede service en advies, duidelijk en volgens gemaakte afspraken geleverd

Goede communicatie

Goede informatievoorziening, uitgebreid de tijd nemen om de klant te helpen. Levering zoals afgesproken

klantvriendelijkheid

Nvt

Prima communicatie en goede voorlichting. Hebben aan een half woord genoeg.

Komen afspraak na.

Up to date houden van aanbod.

Super service, goed advies en top materiaal!

Super service, goed advies en top materiaal!

Familie Eilander

Begin dit jaar het straatwerk voor onze nieuwbouw woning besteld. Allereerst kregen we een mooi catalogus mee. We werden rondgeleid en goed geholpen in de tocht naar ons straatwerk. Zeer vriendelijk... Begin dit jaar het straatwerk voor onze nieuwbouw woning besteld. Allereerst kregen we een mooi catalogus mee. We werden rondgeleid en goed geholpen in de tocht naar ons straatwerk. Zeer vriendelijk personeel en goede kwaliteits producten, echt een aanrader!

Vriendelijk, goede prijs/kwaliteit, ruim assortiment.

C. Kleinbussink

Kennis van zaken, prettig sfeer en goed geadviseerd!

Goede communicatie, goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken inzake de levering.

Goede uitleg tijdens het bezoek aan de showtuin

Klantvriendelijk , goede tips gekregen

Prima advies gekregen , namen de tijd

Klant vriendelijk , geven tips

Fam Zwijnenberg

Ruime keuze, prima geholpen en ge -adviseerd.
Blij met ons nwe terras 👍

Zet er een koffiemachine neer , als de mensen moeten wachten.
In ons geval stonden er nogal wat te wachten

We hadden netjes gebeld, want we hadden tegels te kort. De maten doorgegeven afgelezen vanaf de order. Ja de tegels waren op voorraad. Nou dan kom ik ze vanmiddag halen. ik was met de tegels... We hadden netjes gebeld, want we hadden tegels te kort. De maten doorgegeven afgelezen vanaf de order. Ja de tegels waren op voorraad. Nou dan kom ik ze vanmiddag halen. ik was met de tegels bezig dus ik wilde gelijk verder. Ik moest er een uur voor rijden. Kom ik daaraan. gelijk moeten betalen. Zijn de tegels niet op voorraad!!! Ja sorry meneer u zei wat anders door de telefoon. (ja tuurlijk afschuiven is hun sterkste kant. ) kom ze maar brengen zei ik, nee daar doen we niet aan.
een slechte service dus...….. Ik beveel ze daarom niet aan.... weer een dag naar de ………...

slechte service

Reactie Showtuin Heeten:

Beste heer/mevrouw,
vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met ons.
Dit is ontstaan uit een miscommunicatie intern.
Zoals u in onderstaande recensies kunt lezen, is service juist één...
Beste heer/mevrouw,
vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met ons.
Dit is ontstaan uit een miscommunicatie intern.
Zoals u in onderstaande recensies kunt lezen, is service juist één van onze sterke punten.
Zodra wij achter dit foutje kwamen, hebben wij contact met u gezocht en het volgens ons netjes afgehandeld en het materiaal kosteloos bij u nageleverd.

Ik hoop dat u uiteindelijk toch tevreden bent met onze service, zoals wij hem geleverd hebben.
Showtuin Heeten