Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jansen of lorkeers

We hebben een goeie ervaring gehad.
Snelle levering en meer dan genoeg keuze.
En goeie voorlichting verkoper wist goed waar hij het over had.

Snelle levering.
Goeie voorlichting

Romeijn

Vriendelijke mensen nemen de tijd voor je ook als het druk is. Geven goed advies snelle levertijden. Top bedrijf.

Vakmanschap

Parkeren

Edwin Buckert

Uitgebreid assortiment. Vriendelijk personeel ter ter plekke, maar dat geldt zeker ook voor de chauffeur die de bestelling kwam brengen. Ook in Corona tijden bereid om je van advies te voorzien,... Uitgebreid assortiment. Vriendelijk personeel ter ter plekke, maar dat geldt zeker ook voor de chauffeur die de bestelling kwam brengen. Ook in Corona tijden bereid om je van advies te voorzien, gewoon als anders, maar dan op 1,5 meter afstand.

No nonsens bedrijf, geen opdringerige verkopers, terwijl op alle vragen wel gewoon antwoord kwam. Bij een onduidelijkheid in de bestelling nam men pro-actief contact met ons op. Prettig dat een dag... No nonsens bedrijf, geen opdringerige verkopers, terwijl op alle vragen wel gewoon antwoord kwam. Bij een onduidelijkheid in de bestelling nam men pro-actief contact met ons op. Prettig dat een dag van te voren een mail werd gestuurd over hoe laat de chauffeur zou komen.

Ik had een redelijk eenvoudige bestelling, deze is gewoon goed behandeld. Geen extra verbeterpunten.

Henk Rolleman

Scherpe prijzen , klantvriendelijk en levering volgens afspraak

Goed advies

G. Willemsen

Aan de balie, na op het terrein producten bekeken te hebben, vriendelijk te woord gestaan. Goede uitleg van de producten. Daarna via de mail ook goed contact.

Verstand van zaken, meedenkend, scherpe prijs.

Bij keuze uit wijncadeau helaas geen rode wijn.

JM Geluk

Keurige bezorging, kwaliteitsproducten

goede communicatie per mail / telefoon en in persoon

Wim Ebbers

Snelle en goede orderverwerking.zeer hulpvaardige levering aan huis

veel keuze in tuin artikelen,hulpvaardige maar geen opdringerige verkoopafdeling

iets grotere afdeling schuttingen/schermen

Alfred Koers

Wij hebben voor het eerst hier wat gekocht. Beviel goed op eigenlijk alle punten. Keus, uitleg, bezorging, prijs etc

Breed assortiment, goed verkoop-kantoor!

Misschien overal prijzen bijzetten, niet alleen bij de aktie-hoek.

Goede deskundigheid en advies en goede levering

snelle levering en duidelijke offerte

Sabine Wielens

Goede service en advies, duidelijk en volgens gemaakte afspraken geleverd

Goede communicatie