Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Positief!

Zonder idee binnengekomen en dankzij hun advies en tips met complete bestrating naar huis gegaan.

Nvt

Jan

Snelle en correcte levering aan huis, inclusief de artikelen die niet direct op voorraad waren.

Fam. Koetsier

Dit bedrijf is een regelrechte aanrader. Zeer deskundig advies en erg vriendelijk personeel. Zaken die we, door een rekenfout van ons. teveel hadden besteld werden netjes bij ons thuis weer opgehaald.

Deskundig advies.
Grote collectie.
Vriendelijk personeel met verstand van zaken

Voortman

Zeer tevreden. na veel stenen bekijken, besloten om bij showtuin heeten aan te schaffen. zijn makkelijk in het meegeven van monsterstenen, geven goed uitleg als je komt kijken en informeren prima....

snel reageren, meedenken, oplossingsgericht, prijs/kwaliteit prima.

Claudia Haak

Wederom een zeer goede ervaring met Showtuin Heeten. Afspraak = afspraak. Op tijd (en vooraf een belletje van de bezorger) werden de spullen bezorgd. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig.

De chauffeur dacht goed mee over het plaatsen van de stenen.

K.Boensma

Afspraken correct nagekomen en belletje wij komen zo en zo laat eraan.

Gerwin lubberding

Zeer plezierig.
Ze hebben kennis van zaken en een zeer snelle levering

G.Flierman

Ja en ook voor ons huis in Bathmen zijn we heel goed geslaagd voor tuin Van ontwerp tot levering stonden de mannen van Heeten ons bij om de juiste keuzes te maken. En de order halverwege aanpassen...

Vakmensen, korte lijnen, snelle levering maar vooral meedenken ook in je budget.

Als ik dan toch iets moet bedenken? Ja een kop koffie/thee miste ik wel

Bij het uitzoeken van de bestrating zijn vriendelijk en profesioneel geholpen. De stenen zijn keurig op het afgesproken tijdstip bezorgd.

De chauffeur dacht goed mee met het op de juiste plek zetten van de stenen.

J. Oude Nijeweme

Goed en behulpzaam personeel, breed assortiment en fijne aflevering en afhandeling.
Helaas kregen we een dag van te voren horen dat er minder stenen geleverd zouden worden met een fout in de...