Offerte

Fijn behandeld goeie uitleg

eerlijkheid

niet

Sander Poll

Prima service zowel tijdens de verkoop als de levering. Moment van leveren zijn we even gebeld waar de chauffeur moest zijn. Helaas waren er een aantal tegels kapot maar dit is prima opgelost.

van verkoop tot levering

bij drukte iemand die klanten ontvangt voor een kopje koffie als er (lang) moet worden gewacht.

Klant

Goede service, prima personeel

Klantgericht

Han Meijerink

Prima service, vlot en vriendelijk geholpen, keurige levering en alles past.
Goed gedaan Showtuin, complimenten!

Doen wat ze zeggen!??

Henk

Zeer vriendelijk en goed geholpen, bezorging volgens afspraak

Denken mee met je en geven goed advies

J.W van der Meij

Wij zijn op een zaterdagmiddag naar Heeten gereden om er eens te kijken.
Kijken werd kopen omdat wij uiterst vlot geholpen werden met een duidelijke uitleg.
Een week later werden de...
Wij zijn op een zaterdagmiddag naar Heeten gereden om er eens te kijken.
Een week later werden de keramische tegels al geleverd.
Prettige ervaring daar!

Kennis van zaken, vlot.

Misschien is het een idee om de klanten die voor 8.00 uur 's morgens hun bestelde bestrating geleverd krijgen even een belletje te doen.
Het maakte ons verder niet uit maar het was vroeg en het...
Het maakte ons verder niet uit maar het was vroeg en het zou fijn zijn als je dat even weet.

Frieswijk Hoveniers

Deskundig, snel, duidelijk, betrouwbaar. Prettige mensen om mee samen te werken!

Wie je ook mailt of belt, het kennisniveau van wat ze leveren is altijd hoog.

Als ik voor de particulieren spreek die ik er naar toe stuur: je komt meteen binnen op het werkterrein, dat oogt voor sommige particulieren die ik bedien wat drempelverhogend om verder te kijken en... Als ik voor de particulieren spreek die ik er naar toe stuur: je komt meteen binnen op het werkterrein, dat oogt voor sommige particulieren die ik bedien wat drempelverhogend om verder te kijken en niet altijd even verzorgd. Dat is jammer want het is meer dan de moeite waard.

Van den Berg Groen

Accuraat, jong en dynamisch!

Persoonlijk contact, korte lijnen. Niet alleen zakelijk is belangrijk ook de uitslagen van ons cluppie feyenoord!

Vlotter marketing materiaal naar aannemers. Mensen willen wat zien..

Tuten

Hallo.
Zeer prettige communicatie in de mail. De spullen werden keurig op tijd geleverd, en wat mooi is dat wat over is kan in de meeste gevallen gewoon terug gebracht worden.

Spullen kunnen retour

Veiligheid op het terrein

Knol R.J.

Zeer klantvriendelijk en deskundig

snelle service , afspraak is afspraak.