Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Bloo

Goed geholpen en meedenkend over dikte stenen.
Toch twijfel over of tegels glad zouden zijn ( door meerdere personen over getipt pas op dat ze niet glad zijn)
Teruggegaan en jullie gingen...
Goed geholpen en meedenkend over dikte stenen.
Teruggegaan en jullie gingen met emmer water naar buiten om op tegel te gooien, en konden wij bevestiging voor onszelf krijgen, ze zijn niet glad!

Op afroep bezorgd en keurig op plek bezorgd wat we aangegeven hadden.

Piet Simons

De ervaring met jullie is dat ontmoeting, uitleg, show van soorten terrassen heel prettig is verlopen.

Het handboek en de rondleiding op het showterrein waren zeer inspirerend.
Waar mogelijk zullen we jullie aanbevelen.

Tijdens het eerste overleg heb verkeerde afmetingen doorgekregen.
Waardoor ik mijn tekeningen weer aan heb moeten aanpassen!!

jbm brouwer

Wij zijn goed geslaagd bij Showtuin Heeten heel veel keuze, mooie prijs, vakkundige medewerkers die de tijd voor je nemen en die met je mee denken.

Snelle levering en in overleg met de...

Snelle levering en in overleg met de chauffeur alles netjes geplaatst naar onze wens, Dus al met al TOP.

Vakkundige medewerkster en mooie aangelegde overkappingen, bestratingen, etc, etc, Prettige communicatie bij artikelen die tijdelijk niet voorradig waren

Het aanbieden van een bakkie leut ;)

F.A van Dam

Deskundig en klantvriendelijk. Flexibel en overleg altijd mogelijk.

Goed bereikbaar.
Deskundig personeel

Heb ik niet.

Ester Kleinherenbrink

Voor onze tuin hadden we stapelstenen nodig. Er werd voor ons een passende en betaalbare oplossing gezocht. De chauffeur die de stenen kwam brengen is een zeer vriendelijke man met een mooie volvo... Voor onze tuin hadden we stapelstenen nodig. Er werd voor ons een passende en betaalbare oplossing gezocht. De chauffeur die de stenen kwam brengen is een zeer vriendelijke man met een mooie volvo truck.

klantvriendelijk bedrijf dat met je meedenkt

gewoon zo doorgaan

Robert Busch

Prima advies en correcte levering

Goede communicatie over tegels en levering

Ga zo door !! Mooie showroom/tuin, zeer breed assortiment

Freddie Wiltink

Super goed bedrijf. Voor onze nieuwbouwwoning hadden we veel nodig. Schuttingen met de buren, straatwerk oprit en achter terras met hele zwarte kwaliteit tegels. Alles wordt kosteloos bezorgd, en... Super goed bedrijf. Voor onze nieuwbouwwoning hadden we veel nodig. Schuttingen met de buren, straatwerk oprit en achter terras met hele zwarte kwaliteit tegels. Alles wordt kosteloos bezorgd, en alles wat besteld was goed geleverd. Goede communicatie met elkaar.

Persoonlijke aandacht en goede kwaliteit. Vriendelijk personeel, en het belangrijkste ook nog prijstechnisch de beste in onze woonomgeving.

Kan ik op dit moment niet bedenken

Jeroen

Super!

Goede service en advies

Anton Kleine Schaars

Mooi materiaal, goede voorlichting en levering volgens afspraak

Groot assortiment.

Kyl

Servicegerichte denkwijze, inzet, begrip en snelle handelen!

Volledig klantvriendelijk

Geen verbeterpunten of tips, omdat ze ons helemaal hebben verbaasd hoe klantgericht ze te werk gaan, tot op heden hebben wij dit bij geen enkel ander bedrijf ervaren.