Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Tukkers en ten Hoeve tuinontwerp en realisatie

Uitstekend

Goede communicatie, altijd wordt er oplossingsgericht en pro actief meegedacht. Evt. klachten bij bijv. schade aan het geleverde materiaal worden altijd netjes afgehandeld.
Zeer vriendelijk...
Zeer vriendelijk personeel.

als er al iets als verbeterpunt is dat kan ik dat gelijk kwijt bij de persoon die ik spreek op dat moment.

Rodijk

Fijn bedrijf.
Goede communicatie.
Er wordt met je meegedacht.
Vriendelijk personeel zowel binnen het bedrijf als de mensen die alles thuis afleveren.

Luisteren goed, denken mee, zijn totaal niet opdringerig.

Top bedrijf

Bohan

Veel keus in alle vormen van straatwerk, erfafscheidingen en overkappingen.Vriendelijke en ervaren medewerkers die met je meedenken. Super service!

Assortiment, kennis en communicatie

Die zijn er niet!

Alferink

Vlotte en vriendelijke service

Gegevens opgeslagen, zodat ik weer dezelfde stenen kon krijgen

Klunder

Fantastisch mooie en overzichtelijke tuin waar je je tegels/verlichting/overkapping kunt uitzoeken. Vriendelijk personeel die gespecialiseerd advies geven. Netjes thuis afgeleverd en ‘n zeer... Fantastisch mooie en overzichtelijke tuin waar je je tegels/verlichting/overkapping kunt uitzoeken. Vriendelijk personeel die gespecialiseerd advies geven. Netjes thuis afgeleverd en ‘n zeer vriendelijke chauffeur die de vracht professioneel op de plek bij je huis parkeert.

Zeer goede communicatie

Niets

particulier

Men is de afspraken perfect nagekomen

Goed advies en smaak

Aangeven dat monsters betaald moeten worden

BvD

Goede communicatie en er wordt meegedacht over de beste oplossing voor je tuin

korte lijnen, snelle afhandeling

nvt

Fam. Brunekreeft

Goede service en vriendelijk personeel.

Vriendelijk snelle levering

Niet

J.Timmer Arends

Deskundig advies veel keus snelle levering

Aardige deskundige medewerkers

Nee

Ik wil wel graag een een witte wijn. Een sauvignon blanc alstublieft

Prima ervaring.

ze doen wat ze zeggen. geen poespas en to the point. Alles helder en duidelijk, zowel in de communicatie en ook met de levering

Het flesje wijn krijg je alleen als je een review schrijft. Dit mag wat mij betreft wel gelijk met de aflevering. Geen review is dus geen flesje wijn!