Offerte

Goede service

snelle afhandeling

nee

Veldink

Goed geholpen, weten waar ze over praten. Denken goed mee met de klant. Ook zeer vriendelijk geholpen. En blij met de bestrating.

Vriendelijk, denken goed mee.

Heb ik zeker niet

Thijssen

Samen met de buren nieuwe bestrating besteld voor onze oprit

Zeer vriendelijk en alles correct.
Verkoper wist precies waar hij het over had, voordelen en nadelen op te noemen etc.
Bezorging in het tijdvak zoals van te voren was doorgegeven en zeer...
Zeer vriendelijk en alles correct.
Bezorging in het tijdvak zoals van te voren was doorgegeven en zeer vriendelijke chauffeur.
Blij met de franco levering.

Als jullie in de gaten hebben dat het om buren gaat die iets samen doen, zoals bij ons. Hun ook een kaart of een flesje wijn, levert nog meer positieve reacties op!

Hilge

Prettige zaak met goed advies en ruime keuze.
Prettige zaak met goed advies en ruime keuze.
Wij hadden tegels besteld en de volgende dag werden wij gebeld dat onze keuze voorlopig niet geleverd kon worden. Zonder problemen werd ons een duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Ook de aflevering was perfect, helaas bleek achteraf dat er een paar gebroken banden op de pallet zaten maar waren gelukkig wel bruikbaar voor ons.

De showtuin

J Kleine Koerkamp

snelheid

meer personeel voor informatie

Jalink

Mooie stenen en goede prijs verhouding. Leveren op tijd

Snelle levering ondank drukte

Ga zo door

Fam. Kemper

Erg goede service. Denken goed mee! Wij zijn zeer tevreden met onze oprit klinkers, basalt en de mooie tegels voor in onze achtertuin! Ook de showtuin ziet er netjes onderhouden uit. Genoeg keuze.

Duidelijke communicatie

Door de corona crisis moesten wij langer wachten op onze levering. Hier konden jullie niets aandoen. Uiteindelijk is het toch nog sneller geleverd dan verwacht.

de Kaste

Zeer tevreden

Achterkamp

Erg positief. Goede, vlotte communicatie. Zeer reëel, flexibel en coulant in de verkoop. Mooie, ruim opgezette showtuin.

Communicatie, verkoop, levering, kwaliteit van geleverde producten.

Afspraken nakomen, service

Meer duidelijkheid voor- maar ook de nadelen van een tegel vertellen.