Pliant BV

Snelle levering, alles netjes ingepakt en goed prijs/kwaliteit verhouding

Via Blokker heb ik bestelling gedaan van een glazen pot. Helaas was 1 deel vd 4delige pot kapot. Na een telefoontje kreeg ik een nieuwe afgeleverd en deze was gelukkig heel😃 hele goede en snelle...

Breekbare spullen inpakken met bubbeltjes plastic. Dan blijft het wel heel😉 en PostNL zeggen niet te gooien met pakketjes😉

Goed contact met het bedrijf, makkelijk besteld en snel geleverd

De afwerking van het product (theedoos) kan beter. De deksel zit een beetje scheef, er steekt een spijker uit en het hout is niet geschuurd

Ben

Makkelijk bestellen, snel en correct afgeleverd

Joke visser

Goeie ervaring met dit bedrijf

Nee, niet echt

Woonveste

Groot assortiment, razendsnel geleverd en een klantenservice die ook echt service biedt. Zeer tevreden.

Ik heb de schoenen die ik heb besteld niet ontvangen. In plaats daarvan 2 zonnebrillen. Ik heb daar dinsdag 23 april een mail over gestuurd. Via de site en via mijn eigen mailadres.
Hier geen...

Antwoorden en actie ondernemen als ietsniet us goed gegaan

Reactie Shoppartners.nl:

Beste klant,
U heeft bij ons Bodyfit dames t-shirts besteld.
Als u meerdere online bestellingen heeft gedaan, kunnen wij ons voorstellen dat u even in de war bent geraakt. Wellicht bent u nog op tijd om contact op te nemen de andere verkoper .

Nancy

Betere communicatie mbt mail (geen bestelbevestiging ontvangen en geen idee wanneer ik het af kon halen)

Reactie Shoppartners.nl:

Beste klant,
Zodra uw pakket klaar ligt in ons magazijn om afgehaald te worden, ontvangt u van ons een e-mail bericht. Na ontvangst van dit e-mail bericht, kunt u langskomen om het pakket in ons magazijn af te halen. Het kan voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt.

Appelmans

Zeer tevreden in 2017 ook al 4 kunstbloemen gekocht, nu voor de buren besteld 4 Oostenrijkse Geraniums zijn heel mooi.

Geen tips of verbeterpunten