MarietjeAnoniem

Alles goed gegaan!

Neen

Erg teleurgesteld.
Een jurk gekregen van een andere stof en een ander model dan besteld.
Hier over een mail gestuurd en afgedaan exact volgens de regels.
Geen service!

Het juiste product leveren en over de gemaakte fout verantwoordelijkheid nemen.

Beste klant,
Natuurlijk kan een artikel in werkelijkheid tegenvallen. Deze kunt u altijd in originele staat terugsturen. Een vermaakte jurk kunnen wij helaas niet terugnemen.

Ik betaalde in de post
- 23,58 euro voor de retourzending
- 4,65 euro voor de verpakking
de retour kost me in totaal 28,23 euro
schandalig veel geld voor de 2 T-shirts die...

Beste klant,
Bedankt voor uw bericht.
De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor u zelf. De klant mag zelf weten bij welke vervoerder hij zijn pakket inlevert om de order te retourneren. U betaald tenslotte zelf de verzendkosten.

Snel geleverd, misschien artikelen beter beschrijven of maattabel duidelijk maken

retour kost veel te veel geld, had ik dit geweten dan zou ik het beter hebben weggegeven dan terug te sturen
de T-shirts pasten niet, voor hem te groot, voor mij te klein
je moet je plan trekken en zo rap mogelijk terug sturen uiteraard maar misschien was er een betere dienst die goedkoper is, geen idee daarvan
23,58 betaald om artikelen terug te sturen

Bedankt voor uw bericht.
Als u niet tevreden bent over het bestelde artikel kan deze binnen het zichttermijn terug gestuurd worden. De kosten zijn inderdaad voor uzelf. Deze informatie ia na te lezen op onze website.

De klantendienst is vriendelijk en legt het goed uit.

bestelde producten voldeden aan de verwachting

Dirk Tassaert

Ik bestelde deze maand een klein aantal vlagjes. Deze vlagjes bleken in voorraad te zijn.
Na drie dagen die nog altijd niet ontvangen te hebben belde ik naar Nederland. Daar werd ik beleefd te...

Misschien dient er vanuit het bedrijf i.p.v. een mail gestuurd te worden gewoon gebeld te worden met de klant om zo de klant een vollediger uitleg te geven. Dat is voor de klant, ook in België veel duidelijker. Nu heb ik dit product niet aangeleverd gekregen (nog altijd niet juist wetend waarom) maar ben ik wel het reeds betaalde bedrag nog niet terugbetaald en tevens ook nog niet vergoed geworden voor mijn twee buitenlandse telefoongesprekken !!!

Beste Klant,
bedankt voor uw Bericht!
Wij zullen uw opmerking intern bespreken.

Goede en snelle levering.

Niets aan toe te voegen.

Heel goede ervaring, op tijd mijn spullen binnen gekregen

Marinus

Doen wat ze beloven, keurig verpakt en op tijd zoals er beloofd wordt. Ga zo door