8.3/10
7.9/10

Prima, wat producten betreft.

Direct complete bestelling, alles in voorraad.

Bezorging van DHL is zeer slecht.
Pakketje zou afgelopen zaterdag 4/11 bezorgd worden en ik kreeg zaterdag laat op de dag tot twee keer toe, bij track and trace, de opmerking dat er 'iets' was misgegaan. Vervolgens pas maandagmorgen 10.00 uur de melding dat het die dag bezorgd zou worden, waardoor ik dus te laat was met de kado's.
Dit is nu al mijn 3e slechte ervaring met DHL.
Ik overweeg dus nu niet meer met die bezorgdienst in zee te gaan en dat zou betekenen dat ik niet meer bij u kan bestellen.

Prima service

Groot assortiment, snelle levering

nvt

C.A.M. Hulsebos

Via de website van Blokker ontdekte ik Shoppartners.nl als leverancier van het door mij gewenste product, zónder de voorwaarde voor minimaal € 20,- te besteden. Het online bestellen, betalen en...

Duidelijk online bestelformulier, goede communicatie over bestelling, snelle levering.

Verbeterpunt: kosteloos retourzenden.

Prima ervaring! Prima service!

Leveringstijd is prima!

Mevr. S. van Mast

Prima bedrijf, producten snel in huis. Na de bestelling nog een korting gekregen voor een volgende bestelling, super!

J.C. van der Wal

Via beslist.nl een bestelling gedaan bij Shoppartners. Toen de goederen werden afgeleverd voldeden deze niet aan onze verwachting en ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Shoppartners...

Aardige klantenservice medewerkers.

Zorgen dat jullie een antwoordnummer krijgen, zodat de consument niet zelf op moet draaien voor de retourkosten.

Ron de Waal

Goede ervaring

Kwaliteit

Informatie over het terug zenden van spullen m.b.t. de verzendkosten.

Nooit meer!
Verkleedkleding voor halloween gekocht.
Er bleken vlekken in de kleding te zitten. Gebeld en aanbod gekregen om artikel met korting zelf te wassen. Hier ben ik niet op...

nee

zeker, klantvriendelijkheid en service hoger in het vaandel hebben

Producten worden netjes geleverd. Maar met klachten word niks gedaan.

Beter omgaan met klachten.

Veldhuizen

Prima verzorgd en op tijd, betaling geen probleem. Als we nog eens iets nodig hebben weten we jullie te vinden.

Vriendelijke groet,
fam Veldhuizen,
Den Dolder.

Goed en duidelijk telefonisch contact gehad. Heel behulpzame en meedenkende mevrouw aan de telefoon.