Bragonje

Snelle levering, product naar verwachting.

Alles was goed

Lameer

Snel geleverd!

1 bord beschadigd werd snel opnieuw toegestuurd!

Teunissen

Prima bedrijf

Annemarie Scharleman

Het retourneren is heel omslachtig en lastig. De mail die je krijgt moet je geprint bij het pakje doen.Zeer onhandig en overbodig. En zelf verzendkosten betalen. Dus dan ben ik 7,50 kwijt en heb... Het retourneren is heel omslachtig en lastig. De mail die je krijgt moet je geprint bij het pakje doen.Zeer onhandig en overbodig. En zelf verzendkosten betalen. Dus dan ben ik 7,50 kwijt en heb geen produkt

Retoursticker met antwoordnummer toevoegen,dat doen heel veel bedrijven.

Reactie Shoppartners.nl:

Beste Annemarie,
Beste Annemarie,
Wat vervelend dat het retour aanmelden van uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. U kunt een artikel of bestelling eenvoudig retour aanmelden via de website of per e-mail. U kunt dan de mail printen of de meegeleverde pakbon mee terugzenden.
Shoppartners

info@a2campeercentrum.nl

Een normale gebruikelijke ervaring niet slecht en niet bijzonder goed. Gewoon zoals het behoort te zijn.

Meeuwissen

Uitstekend

geen idee

Danny

Was snel geleverd en op tijd

Nee ga zo door

Dedda

Vlotte levering

Nico’s bbq smokehouse

Overzichtelijke website en makkelijk zoeken en vond snel wat ik nodig had tegen hele scherpe prijzen

E.B.

Goed contact, snelle reactie toen ik bericht deed dat mijn bestelling niet goed was aangekomen.

Verpakking producten beter. juist formaat doos