brigitte

Top

Jansen

Mooi product. Vooraf een werden er ivm kleur en kwaliteit kleine stukjes vh product opgestuurd.
Daarna 2 maten besteld. Ondanks dat ze voor 1 vd maten uit 2/2m moesten snijden kreeg ik de restant hier niet van. Welke ca 95/95cm was ik had beter gewoon 2/2m kunnen bestellen want die prijs was gelijk.
Beide matten waar niet op juiste maat gesneden, te groot. 1 ervan terug gestuurd. Dat probleem is goed opgelost. Andere is door iemand op maat gesneden

Jammer dat het restant niet tegen gereduceerd prijs wordt meegeleverd. Communicatie per telfoon steeds andere medewerker eea zorgde voor onduidelijkheid.

huizer

Niet goed

zorg dat er juiste informatie verstrekt word en niet bij 4 keer vragen volhouden dat de info klopt en alsnog het verkeerde geleverd

Jwb de Monchy

Meer dan super

Mainport

laura

Top

Witte Amsterdam

Heel veel fun artikelen

Betere verpakking en verzegeling van doos voor verzending

G van der Meijden

Alles super

Alles in orde

Corine

Prima service. Probleempje bij de levering van het product. Binnen 24u nieuwe items thuis geleverd.

Hans

Prima service, snelle levering